Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
10181/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohoh, Jenni Vartiainen on heivannut KAJn saunoineen Spotifyn ykköspaikalta!

Tietysti, suurin hype on haihtumassa luojan kiitos.

Yllätys, että se olikin Jenni eikä joku noista valtavan suosituista räppäreistä.

Ihan oikea laulaminen on noussut kunniaan. Räppääminen on paljon helpompaa, kun ei tarvitse paljon osata nuotteja, rytmitajulla pääsee jo pitkälle.

Vierailija
10182/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätys, että se olikin Jenni eikä joku noista valtavan suosituista räppäreistä.

Ihan oikea laulaminen on noussut kunniaan. Räppääminen on paljon helpompaa, kun ei tarvitse paljon osata nuotteja, rytmitajulla pääsee jo pitkälle.

Kuuntelepa se kappale ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10183/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAJlla on youtubessa ylivoimaisesti eniten katselukertoja ja tykkäyksiä. 

Tutta L'Italialla on enemmän sekä katseluja että tykkäyksiä videolla, joka on Ponten omalla kanavalla.

Tuo aiempi kommentoija varmaan tarkoitti niitä Eurovision katselulukuja, eihän KAJ:lla ole sellaista erikseen omalle kanavalle tehtyä videota. On uusi tuttavuus lähes kaikille ja suosio on tullut tosi nopeasti ja täytenä yllätyksenä.

Vierailija
10184/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekin kappale on mielestäni paljon parempi kuin Itävallan, tosin siinä välivaiheessa se tanssibiisiksi muuttuminen lyhyeksi hetkeksi oli jotenkin outo. 

Vierailija
10185/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutta L'Italialla on enemmän sekä katseluja että tykkäyksiä videolla, joka on Ponten omalla kanavalla.

Tuo aiempi kommentoija varmaan tarkoitti niitä Eurovision katselulukuja, eihän KAJ:lla ole sellaista erikseen omalle kanavalle tehtyä videota. On uusi tuttavuus lähes kaikille ja suosio on tullut tosi nopeasti ja täytenä yllätyksenä.

Tässä pitää tosiaan vertailla keskenään nimenomaan euroviisukanavan omia katselulukuja keskenään. Pontella oli tosiaan katselukertoja jo aiemmin siis omalla kanavallaan. 

Vierailija
10186/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista, mutta itse olen ainakin siirtynyt kuuntelemaan KAJin koko tuotantoa. Jokaiselta albumilta mitä olen nyt kuullut on löytynyt useita tosia hyviä kappaleita. Kuuntelin tänään kyllä myös Vartiaisenkin albumia hetken kun siitä oli uutisissa, mutta totesin jo puolen tunnin jälkeen että se riitti minulle ja siirryin takaisin hyvän mielen musiikkiin.

Vierailija
10187/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan KAJllakin Youtubessa eri videoita eri kanavilla, mm Mellojen kanavalla. Ponten video on laitettu Escin kanavalle vasta viikko sitten.

Vierailija
10188/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelepa se kappale ensin.

Niin? Onhan se parempi kuin keskivertoräppi.

Vierailija
10189/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä katsot tuon? Kun mulle näyttää googlen kautta top 50 Kaj:n kohdalla vihreä nuoli ylös ja Jennin kohdalla punainen nuoli alas

Vierailija
10190/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Måns ei voittabut melloja, peruu keikkoja perhetilanteen vuoksi

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/xmER2j/mans-zelmerlow-hoppar-a…

Vierailija
10191/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä katsot tuon? Kun mulle näyttää googlen kautta top 50 Kaj:n kohdalla vihreä nuoli ylös ja Jennin kohdalla punainen nuoli alas

Jenni siis toisena

Vierailija
10192/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista, mutta itse olen ainakin siirtynyt kuuntelemaan KAJin koko tuotantoa. Jokaiselta albumilta mitä olen nyt kuullut on löytynyt useita tosia hyviä kappaleita. Kuuntelin tänään kyllä myös Vartiaisenkin albumia hetken kun siitä oli uutisissa, mutta totesin jo puolen tunnin jälkeen että se riitti minulle ja siirryin takaisin hyvän mielen musiikkiin.

Tosi monipuolisia ja persoonallisia nuoria osaajia, Suomessa ei ole mitään vastaavaa.  En silti lähtisi vertailemaan kehenkään muuhun, antaa jokaisen tykätä mistä haluaa. 

Vierailija
10193/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle näyttää myös KAJ olevan edelleen ykkösenä ja Jenni Vartiainen kakkosena. Ilmeisesti Jenni käväisi hetkellisesti ykkösenä, kun Jennillä on nuoli alas KAJlla ylös.

Vierailija
10194/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

feat Turisti. Eikä Jennikään juuri laula.

Vierailija
10195/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loorti jyrisee Erikan puolesta. Youtuben kanavalle pitäis jakaa enkuksi tekstitettynä. Olisi se hassua, jos suomi ja ruotsi kisaisi pisteistä viisuissa. 

Vierailija
10196/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle näyttää myös KAJ olevan edelleen ykkösenä ja Jenni Vartiainen kakkosena. Ilmeisesti Jenni käväisi hetkellisesti ykkösenä, kun Jennillä on nuoli alas KAJlla ylös.

Haha, joo tänään huomasin, että oli hetken ykkösenä, mutta näköjään KAJ vallannut taas ykköspaikan.

Vierailija
10197/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, joo tänään huomasin, että oli hetken ykkösenä, mutta näköjään KAJ vallannut taas ykköspaikan.

Lyhyeksi jäi KAJ-vihaajan ilo, valitan. 😁

Vierailija
10198/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikasta ei ole kuulunut nyt hetkeen, mitä mahtaa touhuta?

Vierailija
10199/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJlla on Esc2025 virallisella kv-kanavalla youtubessa eniten katseluja ja tykkäyksiä. Siellä käy katsomassa ja tykkäämässä muutkin kuin oman maan tyypit. 

Vierailija
10200/26028 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä Itävallan oopperakundilla livevideo youtubessa? En ole ainakaan vielä löytänyt kuin jonkin lyhyen pätkän, missä ei kuulosta ihan siltä kuin virallisella videolla.

Ketju on lukittu.