Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
7541/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan KAJn juhlakonsertin liput on menneet kaupaksi? 5000 kpl ja Vöyrin kuntako ne kustantaa?

Vierailija
7542/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vöyrin kunnanjohtajan sukunimi on Finne. Sori, en voinut vastustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7543/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotakuta suututtaa niin kovasti se, että porukka tykkää KAJ'sta? Oikein menee muka ketju pilalle. Ei tää oikeesti oo niiiiin vakavaa.

Kolmikolla on nyt kova hype päällä, mutta melkein voi ennustaa, että kielteistä kommenttia alkaa tulla mitä lähemmäs toukokuuta päästään. Huvittaa, kun yhtäkkiä viisufaneista on tullut kovin, kovin Ruotsi-myönteisiä ja kommenteista päätellen KAJn kuvitellaan olevan myös ruotsalainen.

Minä en ole ainakaan pahemmin Ruotsia kannustanut euroviisuissa kun vasta nyt.

Viimeksi silloin kun Eric Saade edusti.

Minä äänestin viimeksi melkein 20 vuotta sitten Ruotsia kun heillä oli The Ark Helsingin viisuissa :D Ja nyt tän

Ei sitä tarvitse julistaa meille muille.

Miksei? Tämä on euroviisukeskustelu, kai täällä saa äänestyksestä puhua. Mene pois jos ei miellytä.

Vierailija
7544/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotakuta suututtaa niin kovasti se, että porukka tykkää KAJ'sta? Oikein menee muka ketju pilalle. Ei tää oikeesti oo niiiiin vakavaa.

Kolmikolla on nyt kova hype päällä, mutta melkein voi ennustaa, että kielteistä kommenttia alkaa tulla mitä lähemmäs toukokuuta päästään. Huvittaa, kun yhtäkkiä viisufaneista on tullut kovin, kovin Ruotsi-myönteisiä ja kommenteista päätellen KAJn kuvitellaan olevan myös ruotsalainen.

Minä äänestin viimeksi melkein 20 vuotta sitten Ruotsia kun he

No kuule jos olisin mode bännäisin kohta sanat kaj, bara, bada ja bastu! 🤬

Vierailija
7545/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin olikin, kiitos kun muistutit! Arkin biisi oli vielä aika jees. Itellekin on tullut se usko, että Abban jälkeen Ruotsi on joka ininen kerta laittanut tonne jonkun koeputkessa kloonatun Carola Häggkvist-kopion.

Minäkin tykkäsin silloin tosi paljon The Arkin biisistä. Ja Ola Salo oli hot. 

Vierailija
7546/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin olikin, kiitos kun muistutit! Arkin biisi oli vielä aika jees. Itellekin on tullut se usko, että Abban jälkeen Ruotsi on joka ininen kerta laittanut tonne jonkun koeputkessa kloonatun Carola Häggkvist-kopion.

Minäkin tykkäsin silloin tosi paljon The Arkin biisistä. Ja Ola Salo oli hot. 

No ei ollut parempi, ku Hanna Pakarinen Leave me alone!!

Vierailija
7547/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko nyt uskotte, että ruotsalaiset osaa markkinoida paremmin kuin suomalaiset. En tiedä, mikä koneisto heillä on, mutta hyvin toimii.

No Spotifyn omistavat ruotsalaiset. Ihan hyvin voivat algoritmien ja teemapakettien avulla manipuloida kuuntelumääriä. 

Ja miksi he tekisivät sen juuri tänä vuonna yhtäkkiä? Markkinoidakseen suomalaista hupibändiä? On teillä KAJ:n vihaajilla ihmeelliset salaliittoteoriat :D

Spotify tyrkytti myös Loreenia aikanaan, tää on fakta.

Ja tyrkyttää Erikaa myös. Aina alkaa soida Ich Komme vaikka ei ole minun listoilla. Tämä alkoi jo Umk:n aikaan.

Huh,  ei minulle onneksi tyrkytä. Oletko varma, ettei se soita sinulle vain samankaltaista musaa kuin mitä muutenkin kuuntelet? Jos siis kuuntelet Arttu Wiskaria ja Portion Boysia, sinulle tietenkin suositellaan myös Erikaa.

No en todellakaan kuuntele mitään Arttu Wiskaria ja Portion Boysia 😂 Euroviisubiisejä ja UMK-biisejä olen kyllä nyt viime aikoina kuunnellut, ehkä se Ich Kommen tyrkytys tulee sitä kautta sitten.

Vierailija
7548/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän sun sitten pysyä hetki poissa tästä keskustelusta jos menee noin tunteisiin.

Vierailija
7549/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko nyt uskotte, että ruotsalaiset osaa markkinoida paremmin kuin suomalaiset. En tiedä, mikä koneisto heillä on, mutta hyvin toimii.

No Spotifyn omistavat ruotsalaiset. Ihan hyvin voivat algoritmien ja teemapakettien avulla manipuloida kuuntelumääriä. 

Ja miksi he tekisivät sen juuri tänä vuonna yhtäkkiä? Markkinoidakseen suomalaista hupibändiä? On teillä KAJ:n vihaajilla ihmeelliset salaliittoteoriat :D

Ja tyrkyttää Erikaa myös. Aina alkaa soida Ich Komme vaikka ei ole minun listoilla. Tämä alkoi jo Umk:n aikaan.

Ihan yhtä lailla muitakin, itse laitoin sen Goldielocks estolistalle silloin.

Vierailija
7550/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän sun sitten pysyä hetki poissa tästä keskustelusta jos menee noin tunteisiin.

Täältähän voi ruveta poisteleen noita trollahtavia fanittamisjuttuja myöskin.

Vierailija
7551/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin myös.

Vierailija
7552/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä lailla muitakin, itse laitoin sen Goldielocks estolistalle silloin.

Eli voidaan varmaankin tästä päätellä, että ei ole mikään ruotsalaisten juoni tyrkyttää KAJ:ta.

Vierailija
7553/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun jollain täällä menee niin tunteisiin. Ensin hällä teki tiukkaa kun jotkut intoilivat Goldielocksista ja nyt tuli vielä KAJ 😂😂😂

Vierailija
7554/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisuissa on muitakin maita kuin Suomi ja Ruotsi, jos saan huomauttaa. Eikö mikään muu kappale kiinnosta?

Vierailija
7555/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisuissa on muitakin maita kuin Suomi ja Ruotsi, jos saan huomauttaa. Eikö mikään muu kappale kiinnosta?

Justiinsa pari sivua sitten jankattiin San Marinosta.

Vierailija
7556/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen esitys on häkellyttävän huono, siis Erika.

Vierailija
7557/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettava tosiasia on se, että tällä vauva-alustalla ei voi tehdä sellaista ketjua, johon ei tulisi törkyä. Kun ei tarvitse rekisteröityä, niin se näyttää aina antavan joillekin vastustamattoman halun olla ilkeä. Sillä ei ole väliä, kenen fani on, tämä on jatkuvasti näkyvillä eri aiheitten alla, ei osata keskustella kuin aikuiset ihmiset.

Valitettava tosiasia on myös se, että joku ei ymmärrä haukkumisen ja kritiikin eroa. Jos sanoo että ei pidä vaikkapa Viron biisistä, se on jonkun mielestä kauheaa haukkumista ja alentamista.  Ei ole kovin aikuismaista poistattaa viestejä jotka eivät itseä miellytä. Se on keskustelun vääristelyä.

Vierailija
7558/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolan kannattajat uskovat puolalaisella innolla, että Justina voittaa euroviisut. 

Vierailija
7559/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä äänes

"No kuule jos olisin mode bännäisin kohta sanat kaj, bara, bada ja bastu! 🤬"

No silloin pitäisi bännätä myös erika!  :D :D  Mutta onpa kyllä jotkut herkkähipiäisiä.

Vierailija
7560/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on varmaa, niin Kajn mainioksi kehuttu lavashow tulee muuttumaan paljon Mello-showsta, koska porukkaa on vähennettävä kuuteen.

Ketju on lukittu.