Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
7561/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mikä on varmaa, niin Kajn mainioksi kehuttu lavashow tulee muuttumaan paljon Mello-showsta, koska porukkaa on vähennettävä kuuteen.

Sanoivat eilen lentokentällä toimittajille, että yksi tanssija jää pois. Olivat jo harjoitelleet Ruotsissa.

Vierailija
7562/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin esitys on häkellyttävän huono siis Kaj.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7563/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä on varmaa, niin Kajn mainioksi kehuttu lavashow tulee muuttumaan paljon Mello-showsta, koska porukkaa on vähennettävä kuuteen.

Sanoivat eilen lentokentällä toimittajille, että yksi tanssija jää pois. Olivat jo harjoitelleet Ruotsissa.

ok

Vierailija
7564/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisuissa on muitakin maita kuin Suomi ja Ruotsi, jos saan huomauttaa. Eikö mikään muu kappale kiinnosta?

Aika vähän taitaa olla sellaisia tällä hetkellä. Ehkä sitten kun totutaan tähän yllärivoittoon Melloissa.

Ja valitettavasti täällä ei suvaita muiden kuin Erikan kehumista. Kun yritettiin puhua esimerkiksi Itävallasta, niin kauhea poru alkoi heti, että se nyt ei ainakaan voita.

Vierailija
7565/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ok

Lähde, itse olen kuullut tän vähän eri lailla.

Vierailija
7566/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ok

Lähde, itse olen kuullut tän vähän eri lailla.

Toimittajille näin Kevin ainakin eilen sanoi iltalehden livessä. Mikä oma lähteesi on?

Vierailija
7567/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisuissa on muitakin maita kuin Suomi ja Ruotsi, jos saan huomauttaa. Eikö mikään muu kappale kiinnosta?

Mun ehdoton suosikki on Itävalta ja sitä äänestän jos live ja lavastus onnistuu. Onneksi on Suomen kanssa samassa semissä :) Toisena mulla puola. Kolmossijalla on ruotsi ja monta muutakin maata samalla viivalla. Nyt on useampi kappale, joista pidän todella paljon.  

Vierailija
7568/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule jos olisin mode bännäisin kohta sanat kaj, bara, bada ja bastu! 🤬

Pitäisköhän sun sitten pysyä hetki poissa tästä keskustelusta jos menee noin tunteisiin.

Isänmaan petturit ovat pohjasakkaa!

Vierailija
7569/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä kovin paljoa tarvitse muuttaa, kun jäljelle jää kolme taustatanssijaa. 

Vierailija
7570/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin esitys on häkellyttävän huono siis Kaj.

Tämä on kirjoitettu varmaan vaan "vastapainoksi" tuolle kommentille, missä mollattiin Erikan esitystä. Ei kannata provosoitua.

Vierailija
7571/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä kovin paljoa tarvitse muuttaa, kun jäljelle jää kolme taustatanssijaa. 

joo enemmän kiinnostaa, että mitä keksivät perkeleen tilalle. Jos se on vaihdettava

Vierailija
7572/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki äänet menee Israelille. Olen nirvanassa jo siinä vaiheessa kun Yuval laulaa ensimmäisen kerran New day will rise.

Vierailija
7573/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule jos olisin mode bännäisin kohta sanat kaj, bara, bada ja bastu! 🤬

Pitäisköhän sun sitten pysyä hetki poissa tästä keskustelusta jos menee noin tunteisiin.

Isänmaan petturit ovat pohjasakkaa!

Missäs sellaisia on? Onko unohtunut, että Suomesta ei voi äänestää Erikaa?

Vierailija
7574/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ehdoton suosikki on Itävalta ja sitä äänestän jos live ja lavastus onnistuu. Onneksi on Suomen kanssa samassa semissä :) Toisena mulla puola. Kolmossijalla on ruotsi ja monta muutakin maata samalla viivalla. Nyt on useampi kappale, joista pidän todella paljon.  

Hei hauskaa, mulla on samat suosikit! itävalta, Ruotsi ja Puola. 

Vierailija
7575/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin pääministerin makuun Kaj ei ole kertoo Iltasanomat.

Vierailija
7576/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että täältä poistuu asialliset kysymykset heti. Ei edes ehdi saada vastausta. Todella erikoinen palsta.

Vierailija
7577/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltasanomat ja Iltalehti ovat nyt ottaneet Ruotsin viisuehdokkaasta kirjoittamisen päivittäiseen agendaansa. Riittäisikö vähempikin?

Vierailija
7578/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kuningas? Victoria? Estelle ja Oscar? Silvia? Voisi tietenkin kysyä mielipidettä myös vaikka Trumpilta.

Vierailija
7579/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulen mahtiORGASMUS!!1!11 Jos mies laulaisi noin liian tiukoissa latexpöksyissä, niin hänet canceloitaisiin nopeammin kuin palander sai kenkää

Noh, kovin monihan ei maailmalla Suomea osaa ja tekstitys on hyvin harvinaista. Tasan kaksi maata taitaa yleensä tekstittää viisut. Muistanko oikein?

Mutta hei, viime vuonna brittien Olly Alexander + tanssijajäbät "paneskelivat" suihkutiloissa oikein edestä ja takaa. Oli heillä sentään shortsit ja munasuojat, mutta liikkeistä ei voinut erehtyä. Se esitti sitä ihteensä. Ai että. Kumma kun sitä esitystä ei paheksuta täällä...

Ja ne Dizzy-biisin sanat oli ihan perushuttua:

"Make me dizzy from your kisses. Will you take my hand and spin me? Take me back to the beginning again."

Mehän ei vielä tiedetä millainen Erikan lavashow on, mutta veikkaan ettei ole samaa tasoa Ollyn panopoikien kanssa. 

Vierailija
7580/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika on jäänyt täysin Kaj:n  varjoon:(

Mitähän Erikan päässä mahtaa liikkua noita uutispommeja lukiessa? Päälle päätteeksi joku toimittaja vielä kysyy mitä Erika tykkää Bara bastusta :(

Onhan pojiltakin kysytty, että mitä tykkää Erikan biisistä. Kaikki on olleet kohteliaita ja kannustavat toisiaan. Ei se niin kamalaa ole, vaikka varmaan kyllästyttää, kun useamman kerran kysellään.

Ketju on lukittu.