Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
5241/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel Hokka ja minä

Tienposkessa

Kas, naapurin Pentti 

Ja Samikin siinä sormineen

Minä ja sisko saunassa 

Olisipa viinaa.

Niin? Teenkö?

Vierailija
5242/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itävalta voittaa viisut.

KAJ voittaa Mellon.

Kuronen on ällö liimaletti.

Sami on ihana, olisipa minun.

Erika on ärsyttävä.

Naapurin Torvinen taas tuolla ahdistelee.

Blind Channelin pitäisi voittaa.

Teenkö ilmoituksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5243/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette Englannin viisusta. Huomasin vasta äsken, että se oli eilen julkaistu youtubessa. Minun mielestäni yksi tämän vuoden heikoimmista. Vielä seitsemän viisua julkaisematta (tai teknisesti kahdeksan, mutta Månsin Mello-voittoa kai voidaan pitää jokseenkin varmana).

Vierailija
5244/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin viisu muistuttaa jotain High School-musikaalin laulua. Olen kuunnellut sen kolme kertaa enkä löydä siitä yhtään mitään mielenkiintoista. Ei pääsisi semeistä finaaliin, jos sitä kautta joutuisi yrittämään.

Vierailija
5245/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksi en pidä siitä että mun juttuja pöllitään.

Tässä tapauksessa tarkoitan noitten mun kirjoitusten pöllintää.

Vierailija
5246/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJssa on juuri sitä camp-henkeä mitä Euroviisuissa pitää ollakin. Melloja odotellessa. Hyvä KAJ!!

Vierailija
5247/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toi kriisipuhelin joku piikki mulle?

Poistatutin tossa eilen paljon viestejä.

Sen jälkeen kun kommentointi oli mennyt kiinni.

Mua solvaavia viestejä.

Ensinnäkin mun elämäntarina monologi ei ole trollausta.

Trollaus tarkoittaa valehtelua enkä ole valehdellut.

En kertaakaan.

Syy tekooni on kun haluan hämmentää ja ärsyttää.

Ja huomionhaku.

Mun tilanne ei ole milloin tavalla sellainen että pitäisi soittaa.

Kriisipuhelimiin tai mennä hullujenhuoneelle.

Voisitteko nyt jättää mut rauhaan kiitos.

Jätä sinä narsistinen trollaaja Euroviisuketju rauhaan.

Miksi haukut mua valehtelijsksi?

Toi oli täysin asiallinen viesti.

Sinä et päätä tästä ketjusta tämä on kaikkien oikeus.

Voitko ystävällisesti poistua tästä ketjusta, jos et halua puhua euroviisuista. Ketään ei kiinnosta mitkään aikuisen ihmisen (?) kakkajutut 24/7

Vierailija
5248/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun jotkut sanoo ettei KAJ voita.

Nojoo se on heidän mielipide.

Mutta mistä he voi tietää ettei voittaisi.

Ovatko ennustajia?

Vierailija
5249/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itävalta voittaa viisut. Tuohon joku eeppinen show, niin viennaan lähdetään ens vuonna viisuilemaan.

Sopii!

Vierailija
5250/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAJssa on juuri sitä camp-henkeä mitä Euroviisuissa pitää ollakin. Melloja odotellessa. Hyvä KAJ!!

YouTubessa KAJ:lla on nyt yli kolminkertainen määrä katselukertoja verrattuna ennakkosuosikkiin eli vajaa 900 000 vastaan melkein 2,8 miljoonaa! Uskaltaako jo toivoa, että KAJ voittaa lauantaina... :) 

Vierailija
5251/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi ripulitrolli saa riehua täällä päivästä toiseen ja viestiensä poistamiseen menee tuntikausia? Sitten kun joku kirjoittaa ettei halua lukea ripulitrollin viestejä sivukaupalla, se viesti kyllä poistuu heti.

Vierailija
5252/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YouTubessa KAJ:lla on nyt yli kolminkertainen määrä katselukertoja verrattuna ennakkosuosikkiin eli vajaa 900 000 vastaan melkein 2,8 miljoonaa! Uskaltaako jo toivoa, että KAJ voittaa lauantaina... :) 

Mä aion katsoa elämäni ekaa kertaa Mellot lauantaina :).

Vierailija
5253/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku luukutuskampanja takana todennäköisesti. Esimerkiksi Escin Youtube-kanavan helmikuun katsotuin video oli Puolan Justiinan video, jonka katselu on nyt maaliskuun puolella loppunut käytännössä kokonaan.

Vierailija
5254/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miksi ripulitrolli saa riehua täällä päivästä toiseen ja viestiensä poistamiseen menee tuntikausia? Sitten kun joku kirjoittaa ettei halua lukea ripulitrollin viestejä sivukaupalla, se viesti kyllä poistuu heti.

Tätä minäkin ihmettelen. Oikeasti, miten voi olla noin? Jotain mätää tässä on.

Vierailija
5255/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli tarkoittaa valehtelijaa.

Enkä ole riehunut.

Mene pois ripulitrolli.

Vierailija
5256/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin olen tosi iloinen tästä spontaanista KAJ-hypestä mikä on vallannut Ruotsin ja Suomen. Erikan voitto oli niin ärsyttävän laskelmoitua ja väkisin tuputettu, että hienoa kun puskista nousi KAJ! Haluaisin nähdä Chisun naaman kun KAJ voittaisi Erikan. Hah!

Vierailija
5257/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelen. Oikeasti, miten voi olla noin? Jotain mätää tässä on.

Jep, oksettavia viestejä joita kukaan ei halua nähdä. En niitä edes lue sen tarkemmin, raportoin vain pois. Mutta sekin jo yrjöttää että ehtii nähdä muutaman sanan. Eilen raportoin jokaisen paskaviestin ainakin 10 kertaa ja meni yli kolme tuntia että ne poistuivat.

Vierailija
5258/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku luukutuskampanja takana todennäköisesti. Esimerkiksi Escin Youtube-kanavan helmikuun katsotuin video oli Puolan Justiinan video, jonka katselu on nyt maaliskuun puolella loppunut käytännössä kokonaan.

Mikä kampanja? Miksi ihmiset eivät voisi olla vaan kiinnostuneita noista?

Vierailija
5259/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mä toivon että melloissa jury menee KAJin taakse. Edes jonku maan kohdalla. Toivottavasti siellä edes jollakin olisi pokkaa ja järkeä tehdä näin. Koska jos tuomarit sokeasti äänestää Månssia, niin sit ne äänestää sokeasti niin euroviisuissakin ja se ainakin omaan makuun pilaa koko viisut. Sekä euroviisuissa, että melloissa on parempiakin månssin tyyliisiä pop biisejä, jos sitä tyyliä on ihan pakko äänestää.

BTW. Tsekkikin on hyvä!

Vierailija
5260/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika on onneksi pudonnut listoilla alaspäin

(odds for eurovision 2025).

Ketju on lukittu.