Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JVA Kuokkala

Vierailija
06.05.2024 |

Hei!

JVA:lla on vapaita asutoja Kuokkalassa. Harkitsemme muuttoa. Kokemuksia JVA:n Kuokkalan kohteista?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hemmetissä Kuokkalaan muuta. Siellä on paljon päihdeongelmaisia, "vahvistuksia" ulkomailta, romaneja sekä kaikenlaisia kantasuomalaisia ongelmatapauksia. Myöskin ainakin Pupuhuhdasta, Kangaslammesta, Vaajakoskelta ja Keltinmäestä kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
2/17 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin JVAn asunnot kannattaa kiertää kaukaa. Kylmiä asuntoja, homeet maalattu piiloon ja isännöinti ihan p€rs€€stä. Eli suomeksi: mikään ei toimi JVAlla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks ekaa ei oo täälä käynykkään. Ikäni oon asunut ja pois en tahdo, ihana paikka. Tervetuloa.

Vierailija
4/17 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuokkalan keskustassako? Sieltä purettiin juuri terveysasema, nykyään pitää mennä keskussairaalaan terveysasemalle. Neuvola sentään sijaitsee vielä Kuokkalan keskustassa. Palvelut ovat kuitenkin aika kämäiset verrattuna asukasmäärään. En itse muuttaisi ainakaan ihan siihen keskustaan, koska se on vähän ankea ympäristö. Muu asujaimistokin on isolta osin laitapuolen kulkijaa.

Vierailija
5/17 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaks ekaa ei oo täälä käynykkään. Ikäni oon asunut ja pois en tahdo, ihana paikka. Tervetuloa.

Ensimmäinen vastaaja tässä.

Todellakin olen Kuokkalassa käynyt aivan liian monta kertaa. Olen asunutkin siellä puolisen vuotta ja se riitti siitä slummista. Sinä joko olet sokea etkä näe mitä ympärilläsi tapahtuu, tai sitten et ole koskaan Jyväskylässä käynytkään.

Vierailija
6/17 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä JVA:ta kuin ruttoa.

Mutta noin muuten ne Kuokkalan huudit eivät ole niin huonoa kuin täällä aina sanotaan. Riippuu ihan taloyhtiöstä onko häirikköjä/tms ei-toivottuja, kuten muuallakin.

Vierailija
7/17 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo yksi ja sama joka noin kovasti haukkuu. Tykätty on! Jopa jva;n asunnosta. Nykyisin terveys asemalle ei oo ku viitisen kilsaa. Olihan se tietty tossa vieressä parempi mut joka paikastahan niitä lähtee.

Vierailija
8/17 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuokkalan keskustassako? Sieltä purettiin juuri terveysasema, nykyään pitää mennä keskussairaalaan terveysasemalle. Neuvola sentään sijaitsee vielä Kuokkalan keskustassa. Palvelut ovat kuitenkin aika kämäiset verrattuna asukasmäärään. En itse muuttaisi ainakaan ihan siihen keskustaan, koska se on vähän ankea ympäristö. Muu asujaimistokin on isolta osin laitapuolen kulkijaa.

Kuokkalassa sijaitsee myös ensi- ja turvakodit, joiden asukkaat ja vieraat joskus luovat omanlaista vauhdikkuuttaan sinne.

Vierailija
9/17 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin olen Kuokkalassa käynyt aivan liian monta kertaa. Olen asunutkin siellä puolisen vuotta ja se riitti siitä slummista. Sinä joko olet sokea etkä näe mitä ympärilläsi tapahtuu, tai sitten et ole koskaan Jyväskylässä käynytkään.

Heh, satuin syntymään Kuokkalan Kartanossa.

Vierailija
10/17 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta noin muuten ne Kuokkalan huudit eivät ole niin huonoa kuin täällä aina sanotaan. Riippuu ihan taloyhtiöstä onko häirikköjä/tms ei-toivottuja, kuten muuallakin.

Siellä "kauppakeskuksen" luonahan ne päihdeongelmaiset ja muut ongelmatapaukset viettävät erityisesti kesällä aikaansa.

Vierailija
11/17 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

slummi kuin slummi.

Vierailija
12/17 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä "kauppakeskuksen" luonahan ne päihdeongelmaiset ja muut ongelmatapaukset viettävät erityisesti kesällä aikaansa.

Missäs muualla, joka paikassahan se on niin.

Vierailija
13/17 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on hyvä asua, keskustan läheisyydessä.

Vierailija
14/17 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on hyvä asua, keskustan läheisyydessä.

Ei kukaan täysijärkinen asu Kuokkalassa.

Vierailija
15/17 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs muualla, joka paikassahan se on niin.

Taidat olla itsekin niitä narkkareita.

Vierailija
16/17 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko noin iloinen vaiko nolo asia että piti ihan HEH kirjoittaa. Menehän niitä akuankkojasi tavaamaan.

Vierailija
17/17 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin 30 vuotta JVA:lla siinä Graniitin liepeillä. Oli kuin rivitaloasumista ja sinä aikana asunnot peruskorjattiin. 

Suurin osa naapureista oli mukavia, tyypilliset ongelma-asukkaat aiheuttivat meillekin huomattavia ongelmia tahallisella huutamisella, uhkailulla ja karaoke- sessioillaan. Kuulin, että kaikista lähialueen JVA: n kämpistä häädön saanut tyyppi asuu taas salaa siellä. Toivon, etteivät muut asukkaat saa kärsiä samalla tavalla kuin me. Häiriköt saavat terrorisoida muita asukkaita aivan liian pitkään. 

Kuokkalan keskustassa ei viitsinyt viime vuosina enää käydä siellä vetelehtivien tyyppien takia. Onneksi Keljonkeskus on lähellä.

Kuokkalassa on ehkä kaupungin parhaat linja- autoyhteydet. Niitä kaipaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi