Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
saksasta on tullut mun ihan lemppari suomen ohella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itävallan tämänvuotinen on vaikeaa kuunneltavaa. Ei siksi että biisi olisi jotenkin liian hieno ymmärrettäväksi vaan onhan tuo ääni aika karsea. En ymmärrä miksi tätä hehkutetaan - se että joku osaa vetää korkealta ja kovaa ei tarkoita että sitä olisi miellyttävää kuunnella. No sitten toki voidaan sanoa että "no pitääkö Euroviisun olla miellyttävää kuunnella" - mun mielestä pitää johonkin rajaan asti. Jos palosireeni kirkuu niin että korvia särkee, en voi sille antaa ääntänikään. Tuomarit toki varmasti ovat sulaa vahaa tämän kanssa jos tuo laulusuoritus onnistuu myös livenä, onhan tämä ah niin taiteellista.
Minusta taas Itävallan biisi on upea. Kylmät väreet menee kun kuuntelee.
Ilmeisesti moni tykkää. Ei siis varsinaisesti mitään vikaa, mutta vähän tylsä ja loppu turha. Mua kans vähän häiritsee/ sattuu korviin tuo oopperalaulu, vaikka ei oopperaa vastaan ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
saksasta on tullut mun ihan lemppari suomen ohella!
saksa oli myös redditin rankingissa jo seitsemäs! oon niin ilonen saksan ja sen viisufanien puolesta!
Saksan Baller live ei vakuuta kyllä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Se vaatii hiomista, mutta uskon, että saavat sen kuntoon, ettei kuulosta niin hengästyneeltä
Itävalta 😍😍 Odotan tämän liveä innolla. Jos onnistuu niin tulee olemaan pysäyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaatii hiomista, mutta uskon, että saavat sen kuntoon, ettei kuulosta niin hengästyneeltä
Biisi on ihan hyvä, mutta laulajan ääni on livessä heikko ja epävarma. Aivan kuin olisi flunssan jäljiltä eikä pysty vielä kunnolla laulamaan? (Symppaan kun just tässä olen itse flunssan jälkimainingeissa eikä oma ääni meinaa vielä kestää edes puhumista). Toivottavasti saadaan laulajan ääni kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9237570c-9599-4482-9be9-d71e5c…
Kansainväliset viisuasiantuntijat? Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan sama. Viisut on nykyään täyttä paskaa joten siellä täysi paska voi menestyä. Poliittinen irvokas tapahtuma.
Mikäs siellä on poliittista? Entä irvokasta? Viime vuosilta poliittisesti irvokasta oli, että Käärijä kieltäytyi lukemasta tuloksia, koska Israel osallistuu kisoihin. Olihan se typeryyden huippu. Tuskin kukaan muu kiinnitti asiaan huomiota, kuin me vaan.
No onhan siellä paljonkon politiikkaa mukana. Ukraina on tykännyt trollata, "Russia goodbye", ja 1944 nyt on pelkkää politiikkaa. Mut ei siinä, hyvä Ukraina 💪.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan sama. Viisut on nykyään täyttä paskaa joten siellä täysi paska voi menestyä. Poliittinen irvokas tapahtuma.
Mikäs siellä on poliittista? Entä irvokasta? Viime vuosilta poliittisesti irvokasta oli, että Käärijä kieltäytyi lukemasta tuloksia, koska Israel osallistuu kisoihin. Olihan se typeryyden huippu. Tuskin kukaan muu kiinnitti asiaan huomiota, kuin me vaan.
Eiköhän se kieltäytyminen liittynyt enemmän siihen, että kaveria kohdeltiin huonosti.
MIELI Kriisipuhelin antaa kertaluonteista keskusteluapua 24 tuntia vuorokaudessa numerossa 09 2525 0111. Voit soittaa nimettömästi ja luottamuksellisesti. Voit varata keskusteluajan kriisityöntekijälle oman alueesi kriisikeskukseen tai etävastaanotolle, jos tarvitset keskusteluapua vaikeassa elämäntilanteessa
Måns voittaa todennäköisesti melodifestivalenit. Silti voidaan olla ylpeitä kaj yhtyeestä. Joka neljäs ruotsalainen euroviisu asiantuntija uskoo että Kaj voittaa.
itävalta voittaa viisut. Tuohon joku eeppinen show, niin viennaan lähdetään ens vuonna viisuilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi kriisipuhelin joku piikki mulle?
Poistatutin tossa eilen paljon viestejä.
Sen jälkeen kun kommentointi oli mennyt kiinni.
Mua solvaavia viestejä.
Ensinnäkin mun elämäntarina monologi ei ole trollausta.
Trollaus tarkoittaa valehtelua enkä ole valehdellut.
En kertaakaan.
Syy tekooni on kun haluan hämmentää ja ärsyttää.
Ja huomionhaku.
Mun tilanne ei ole milloin tavalla sellainen että pitäisi soittaa.
Kriisipuhelimiin tai mennä hullujenhuoneelle.
Voisitteko nyt jättää mut rauhaan kiitos.
On sulla ollut vivahteikas elämä trolli kun tunget kakkaa takaisin pyllyyn.
Trolli tarkoittaa edelleen valehtelijaa.
Mitä siis olen valehdellut?
Omasta mielestä en yhtään mitään.
Trolli on nettihäirikkö, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä turhia viestejä ja kuvia lähettämällä. Ja näitähän on tässä ketjussa riittänyt nyt muutaman viikon ajan. Joka päivä tulee kymmeniä älyttömiä tuuttauksia tältä oman elämänsä sankarilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itävalta voittaa viisut. Tuohon joku eeppinen show, niin viennaan lähdetään ens vuonna viisuilemaan.
Ruotsi voittaa!
KAJ voittoon!
Pitäis ensin voittaa mellot, ei tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Blind Channel on hyvä esimerkki siitä että pohjalta voi nousta huipulle.
Ja Käärijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi voittaa!
KAJ voittoon!
Kivempi tietysti, jos Suomi ennen Ruotsia, mutta KAJ:n puolesta liputan. Toivottavasti voittavat Mellon, ansaitsevat sen. Enkä olisi harmissani, jos juuri KAJ voittaisi toukokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi voittaa!
KAJ voittoon!
Kivempi tietysti, jos Suomi ennen Ruotsia, mutta KAJ:n puolesta liputan. Toivottavasti voittavat Mellon, ansaitsevat sen. Enkä olisi harmissani, jos juuri KAJ voittaisi toukokuussa.
Yök, ai Suomi jutuilla ratsastamalla ja pilkkaamalla kisan voittoon, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi voittaa!
KAJ voittoon!
Yök, ai Suomi jutuilla ratsastamalla ja pilkkaamalla kisan voittoon, ei kiitos.
Miten muka pilkkaavat Suomea?
Hehän ovat suomalaisia.
Inhottavaa kimitystä on laulu. Korvia särki kuunnella, ei sellanen ole hyvän kuuloista. Biisi olisi ollut eri laulajalla hyvä. Kaatuu laulamiseen.