Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin olen tosi iloinen tästä spontaanista KAJ-hypestä mikä on vallannut Ruotsin ja Suomen. Erikan voitto oli niin ärsyttävän laskelmoitua ja väkisin tuputettu, että hienoa kun puskista nousi KAJ! Haluaisin nähdä Chisun naaman kun KAJ voittaisi Erikan. Hah!
Juuri tätä on Euroviisut! Eikä mitään väkisin väännettyä tuputusta.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin olen tosi iloinen tästä spontaanista KAJ-hypestä mikä on vallannut Ruotsin ja Suomen. Erikan voitto oli niin ärsyttävän laskelmoitua ja väkisin tuputettu, että hienoa kun puskista nousi KAJ! Haluaisin nähdä Chisun naaman kun KAJ voittaisi Erikan. Hah!
Ei oteta tähän mitään vahingoniloa, vaan iloitaan molempien puolesta. Chisu kumppaneineen teki upean biisin, vaikka biisin suorasukainen sanoitus tekeekin ristiriitaisen olon, silti plussan puolella. Olen myös iloinen KAJ-hypestä. KAJ ansaitsee kaiken hyvän (hups, lainasinko Erikan sanoituksia :D), mutta tosiaan, KAJ euroviisuihin, huomenna selviää! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJssa on juuri sitä camp-henkeä mitä Euroviisuissa pitää ollakin. Melloja odotellessa. Hyvä KAJ!!
YouTubessa KAJ:lla on nyt yli kolminkertainen määrä katselukertoja verrattuna ennakkosuosikkiin eli vajaa 900 000 vastaan melkein 2,8 miljoonaa! Uskaltaako jo toivoa, että KAJ voittaa lauantaina... :)
Joku luukutuskampanja takana todennäköisesti. Esimerkiksi Escin Youtube-kanavan helmikuun katsotuin video oli Puolan Justiinan video, jonka katselu on nyt maaliskuun puolella loppunut käytännössä kokonaan.
Mikä kampanja? Miksi ihmiset eivät voisi olla vaan kiinnostuneita noista?
Yleensä näissä on takana jotakin "kampanjointia", tuo biisi ei itsessään ole mik
No Puolan kohdalla ei tarvita kampanjointia, joka vuosi heidän biisiään katsotaan valtavia määriä. Puolalaisia on paljon ja diaspora myös äänestää paljon. Tunnen itse parikymmentä puolalaista, Itä/Keski-Euroopassa kun asun, ja kaikki ovat viisuhulluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJssa on juuri sitä camp-henkeä mitä Euroviisuissa pitää ollakin. Melloja odotellessa. Hyvä KAJ!!
YouTubessa KAJ:lla on nyt yli kolminkertainen määrä katselukertoja verrattuna ennakkosuosikkiin eli vajaa 900 000 vastaan melkein 2,8 miljoonaa! Uskaltaako jo toivoa, että KAJ voittaa lauantaina... :)
Joku luukutuskampanja takana todennäköisesti. Esimerkiksi Escin Youtube-kanavan helmikuun katsotuin video oli Puolan Justiinan video, jonka katselu on nyt maaliskuun puolella loppunut käytännössä kokonaan.
Mikä kampanja? Miksi ihmiset eivät voisi olla vaan kiinnostuneita noista?
Yleensä näissä on takana jotakin "kampanjointia", tuo biisi ei itsessään ole mik
No joo totta, vähän niin kuin Ich Komme. Ei mitenkään ihmeellinen, mutta pieni äänekäs fanijoukko kampanjoi.
KAJlla taitaa kyllä olla enemmän sellainen Käärijämäinen hype nyt menossa, heillä tuskin faneja kauheasti oli etukäteen. Puolan artistin faneista on paha sanoa mitään kun en artistia tunne, mutta itsekin katsoin sen silloin monta kertaa kun se ilmestyi koska tykkäsin Gajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaj on hurjan suosittu nyt! Itse luotan Kajn voittoon! Jee hyvä Kaj!! Månsit on jo niin nähty. Kajn lisäksi tykkään Scarletista, en tajua miksi Ruotsi ei koskaan lähetä heitä. Olivat viime vuonnakin melloissa ja tänä vuonna heillä on vielä parempi biisi kuin viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oteta tähän mitään vahingoniloa, vaan iloitaan molempien puolesta. Chisu kumppaneineen teki upean biisin, vaikka biisin suorasukainen sanoitus tekeekin ristiriitaisen olon, silti plussan puolella. Olen myös iloinen KAJ-hypestä. KAJ ansaitsee kaiken hyvän (hups, lainasinko Erikan sanoituksia :D), mutta tosiaan, KAJ euroviisuihin, huomenna selviää! :)
Minäpä otan tähän pienen vahingonilon koska ärsytti niin paljon Erikan tuputus varsinkin Chisun toimesta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miksi ripulitrolli saa riehua täällä päivästä toiseen ja viestiensä poistamiseen menee tuntikausia? Sitten kun joku kirjoittaa ettei halua lukea ripulitrollin viestejä sivukaupalla, se viesti kyllä poistuu heti.
Trolli tarkoittaa valehtelijaa.
Enkä ole riehunut.
Trolli on Internet-slangissa viesti tai henkilö, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä (kiihkeitä tai muuten tunteellisia vastauksia). ...jne. Psykopatia on yhdistetty trollailuun tutkimuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miksi ripulitrolli saa riehua täällä päivästä toiseen ja viestiensä poistamiseen menee tuntikausia? Sitten kun joku kirjoittaa ettei halua lukea ripulitrollin viestejä sivukaupalla, se viesti kyllä poistuu heti.
Trolli tarkoittaa valehtelijaa.
Enkä ole riehunut.
Trolli on Internet-slangissa viesti tai henkilö, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä (kiihkeitä tai muuten tunteellisia vastauksia). ...jne. Psykopatia on yhdistetty trollailuun tutkimuksissa.
Myös narsismi ja sadismi on yhteydessä trollailuun. Joten sillä ei ole varsinaisesti tekemistä valehtelun kanssa vaan sen kanssa että kirjoittaa ripulia kakkaa ketjun täyteen ja jankkaa turhia viestejä aiheeseen liittymättömistä asioista. Kirjoita toki jos se tyydyttää sisäistä narsismiasi, psykopatiaasi ja sadismiasi mutta toki se hieman häiritsee viisuketjun lukemista. Haluat että täällä keskustellaan sinusta vaikka ketjun aihe on euroviisut.
Nyt jännittää kyllä Mellot enemmän kuin UMK aikanaan, odotellen huomisiltaa! Tuli vastaan Flashbackin keskusteluissa KAJ: n versio Nessun Dormasta (Nissan bromsa), lauluääntä ja esiintymisvarmuutta löytyy kyllä.
Nettitrolli on usein narsisti, psykopaatti tai sadisti, väittää tutkimus.
Se selittääkin paljon. Eihän tuollaista kukaan tervepäinen harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Määritelkää käsite häirikkö.
Ja minä se ilmoittaja olin.
Niissä viesteissänne sattui olemaan aika solvaava sävy.
Mene pois, ripulitrolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Justiina ennakkosuosikki, jonka katsominen loppui, kun Gaja voitti? Jos oli ennakkosuosikki, niin eikö silloin Månsilla pitäisi olla ne ylivoimaisesti suurimmat katsojamäärät? KAJ tulee jäämään ihmisten muistiin, olen siitä varma. Melodifestivalenin finaalissa selviää, pääseekö KAJ näyttämään toukokuussa maailmanlaajuiselle yleisölle, toivotaan. KAJ:ta hehkutetaan myös Melodifestivalenin julkaiseman "Finalisterna" videon kommenteissa, joten vaikuttaa lupaavalta. Kunpa ne kansainvälisten tuomariäänien takana olevat ihmiset myös ymmärtäisivät ja toimisivat sen mukaan.
Kaj vapauttaa mua aljon enemmän kuin Erika
Vierailija kirjoitti:
Nyt jännittää kyllä Mellot enemmän kuin UMK aikanaan, odotellen huomisiltaa! Tuli vastaan Flashbackin keskusteluissa KAJ: n versio Nessun Dormasta (Nissan bromsa), lauluääntä ja esiintymisvarmuutta löytyy kyllä.
Sama juttu, innolla odotan melloja jo 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen. Oikeasti, miten voi olla noin? Jotain mätää tässä on.
Jep, oksettavia viestejä joita kukaan ei halua nähdä. En niitä edes lue sen tarkemmin, raportoin vain pois. Mutta sekin jo yrjöttää että ehtii nähdä muutaman sanan. Eilen raportoin jokaisen paskaviestin ainakin 10 kertaa ja meni yli kolme tuntia että ne poistuivat.
Noista on tehtävä ylläpidolle erikseen ilmoitus, pelkkä poisto ei riitä. Mielestäni kiusanteko on jatkunut tarpeeksi pitkään, mutta hän itse varmasti nauttii.<
Olikohan sama henkilö UMK ketjussa jankkaamassa... Siitä tuli aivan lukukelvoton ja piti lähteä pois sieltä.
KAJ on kuin taivaan lahja tähän viisukevääseen meille Umk:ssa pettyneille. Erikan seuraaminen ei kiinnosta minua pätkääkään, mutta onneksi tuli KAJ.
Vierailija kirjoitti:
KAJ on kuin taivaan lahja tähän viisukevääseen meille Umk:ssa pettyneille. Erikan seuraaminen ei kiinnosta minua pätkääkään, mutta onneksi tuli KAJ.
Sama! Erikan kappale tympii ja Suomen menestys on aika yhdentekevä. Mutta huomisiltana katsotaan Mellot ja jännätään KAJ'ta! Toivottavasti flunssa ei pahene pojilla (Kevin kai nyt kipeänä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Erikan kappale tympii ja Suomen menestys on aika yhdentekevä. Mutta huomisiltana katsotaan Mellot ja jännätään KAJ'ta! Toivottavasti flunssa ei pahene pojilla (Kevin kai nyt kipeänä).
Ei hitsi, mikä kirous tämä nyt on, että yksi ennakkosuosikki on kipeä 😮 Niin kuin Goldielocks täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitsi, mikä kirous tämä nyt on, että yksi ennakkosuosikki on kipeä 😮 Niin kuin Goldielocks täällä.
Ei Goldie ollut ennakkosuosikki UMKssa vaan Erika.
Yleensä näissä on takana jotakin "kampanjointia", tuo biisi ei itsessään ole mikään ihmeellinen.