Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen elämä niillä jotka kihisevät kiukusta monta päivää Israelin menestyksen vuoksi.
Mitä sitä kihisemään, tärkeintä on ettei Israel voittanut.
Itse asiassa kyllä voitti, kansan äänet ja tuen puolelleen, niissäkin maissa, joissa valtaa pitävät poliitikot ovat erittäin Israel-vastaisia, kuten nyt vaikkapa Espanjassa ja Irlannissa. Se on mieltä lämmittävää.
Mikset muuta isrealiin lämpöjäsi kokemaan? Saatpa kokea miten valittu kansa suhtautuu kaltaiseesi köyhään vääräuskoiseen.
Ei Israelilaiset vihaa "vääräuskoisia". Ystävällisiä ihmisiä, nainen uskaltaa liikkua yksin siellä toisin kuin ympäröivissä maissa. Hanki apua tuohon vihaan.
näin ich kommen säveltäjän/sanoittajan haastattelun ja pitivät tätä voittobiisinä sen vuoksi, että siinä on hokema, kuten käärijäkin menestyi vain sen chachacha hokeman ansiosta ja siinä toistellaan "olen erika", jotta erikalle saadaan niminäkyvyyttä. Lisäksi heitelty toisellakin kielellä kappaleeseen sanoja, että muutkin kuin suomalaiset ymmärtää edes jotain. Että varma menestys ja varmasti kisataan voitosta tuolla reseptillä.
Jäin miettimään, että siinäpä syy onkin suomen huonoon euroviisumenestykseen, että kun ei yritetäkään tehdä hyvää kappaletta, vaan tehdään kappale, jossa on hokema.
Käärijän kappale ei varmaankaan ollut tehty pelkästään euroviisuja varten ja luulen, että lordinkaan kappaletta ei oltu tehty pelkästään euroviisulavoille. ne ovat kunnollisia kappaleita. Siksi ne menestyivät. hokemista viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Stubb ei ole niin tökerö että kutsuu tuon Kajn linnaan.
Toivottavasti kutsuu!
KAJ on tuonut niin paljon iloa suomen kansalle toisin kuin Erika jota monet lähinnä häpeilevät, joten en yhtään yllättyisi jos pojat saisivat kutsun linnaan.
Erika on toiminut näkyvästi kiusaamiskulttuuria vastaan. Paljon merkittävämpi hän on kuin jotkut rantaruotsalaiset pelimannit jotka opportunistisesti lähtivät vieraan valtion kelkkaan ja möhlivät senkin. Mä en ole kokenut mitään iloa mokomien svedujen virnottavia naamoja mainoksissa näkiessäni. Erikaa ihailen enkä tod. häpeä hitustakaan.
Erika näytti että vain persettä näyttämällä pärjää. Huono esimerkki.
Niin se katoaa mainen kunnia vain vuodessa, jos oot mies :(
Win95Man näytti paljon enemmän.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kutsuu!
Nelossijalta? Siinä tapauksessa kutsutaan Erika myöskin.
No totta kai Erika saa ilman muuta kutsun linnaan. Haloo. Ja kyllä KAJkin sinne mukaan sopii. Enemmän iloa, enemmän juhlaa!
Mä ainakin pistin jo viestiä tpkansliaan että Kaita ei sitten kutsuta ilman Erikaa. Muuten on turha mun ääntä toivoa jatkokaudelle.
Ja tämähän Stubbia kovasti k
Siis minähän nimenomaan tarkoitin että kannatan KAJ'ta ja toivon Stubbin kutsuvan heidät. Taisit käsittää väärin tai lainasit väärää viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Jos jäähallin lätkämatsiin mahtuu noin 8000 katsojaa, niin miten halli muuttuu konserttikäytössä? Tuleeko sinne seisomakatsomo vai pelkästään istumakatsomo?
On istumakatsomo myöskin ja eri vip paketteja, veikkauksen sivuilta oon tutkinut näitä. Liput ei halvimmasta päästä.
Niin Teemu näytti melkein munansa.
"Hei olen mies Suomesta ja minulla on munat"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pertti kurikan nimipäivät olisi pitänyt olla linnan juhlissa.
Oikeutta vammaisille!
Vaikka onhan se Blind Channelkin vähän kuin pkn.
Yhtä vammaisia.
Blind Channel on jo nimensäkin perusteella näkövammaisten tukena. Hieno asia.
-winner-
Ihanaa rockstara-meininkiä.
-Meidän bändin nimi on Blind Channel!
-Sokea kanava? Eli siis "radio"?
-Eiku... no joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Kaj teki ja saavutti viisuissa muutakin kuin 4. sijan. Oikeastaan heille kuuluisi ainakin Suomen matkailun edistämispalkinto.
Paskan marjat. Ruotsia edustivat ja sen matkailua sitten edistivät jos kenkään. Ei Käärijäkään mitään palkintoa ole saanut vaikka ihan kirjaimellisesti tuonut turistieuroja kun ulkomailta matkustettu keikoilleen. Sun kaisi keikalle ei tule kukaan muu.
Voi kyynel, sille et voi mitään että Kajsta tykätään kaikkialla. Luo posia ympärilleen (toisin kuin sinä :D). Pidä Käärijäsi forever, me pidetään nyt KAJsta. Lyödäänkö vetoa, että KAJ myy ON ICE suurkeikkansa loppuun saman päivän aikana kun liput tulee myyntiin?
Loreen ja Måns tulevat nöyrästi katsomaan, kuinka se homma oikeasti hoidetaan Suomen markkinoilla. Näillä
Vähän isompia nimiä on Loreen ja Måns kuin sinun Kajsi, haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen elämä niillä jotka kihisevät kiukusta monta päivää Israelin menestyksen vuoksi.
Mitä sitä kihisemään, tärkeintä on ettei Israel voittanut.
Itse asiassa kyllä voitti, kansan äänet ja tuen puolelleen, niissäkin maissa, joissa valtaa pitävät poliitikot ovat erittäin Israel-vastaisia, kuten nyt vaikkapa Espanjassa ja Irlannissa. Se on mieltä lämmittävää.
Näin Israelin valtio haluaa, että me ajattelemme: että suuri yleisö on heidän puolellaan. Vaikka äänten takana on enimmäkseen visaa vinguttanut äärioikeisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jäähallin lätkämatsiin mahtuu noin 8000 katsojaa, niin miten halli muuttuu konserttikäytössä? Tuleeko sinne seisomakatsomo vai pelkästään istumakatsomo?
On istumakatsomo myöskin ja eri vip paketteja, veikkauksen sivuilta oon tutkinut näitä. Liput ei halvimmasta päästä.
KAJn konserteissa näkyy olevan yleensä istumakatsomot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesän keikoilla esim. Turku, Aitoo ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJ voi olla vain jonkun suositun bändin kuten. Flöbelin Palikoiden lämppäriesiintyjä tai väliaika numero.
Kaj on pellebädi jolla ei ole oikeita biisejä eikä imagoa. Ei huumorilla mihinkään päästä. Siksi joku porton boyskin vakavoittaa linjaansa.
Vieläpä pelleilyä ruotsiksi. Ei toimi Suomessa kovin pitkään. Suuri osa kansasta ei ymmärrä heidän juttujaan ja Suomen kieli taittuu kovin huonosti heiltä.
He tarkoituksellisesti käyttävät omaa murrettaan ja ovat suunnanneet performanssinsa suomen-ruotsalaiselle yleisölle ja haaveilleet Ruotsista. Heidän jokainen esityksensä on pienimuotoista, huolellisesti viimeisteltyä musiikkiteatteria. Eihän sellaista kantasuomalaisissa ole. Lisäksi Vasa teatteriinhan he ovat kirjoittaneet kaksi täyspitkää musiikkiteatteriesitystä. Suomen suomalaisena olen hymyssä suin katsonut ja kuunnellut Areenasta ja YouTubesta heidän tuotoksiaan, joista monissa on vöyrin murteesta tekstitys ruotsiksi tai englanniksi. Ihanat ja taitavat pojat, aina ei tarvitse olla pahantahtoinen ja töykeä, voi olla hyväntahtoinen ja ystävällinen. - Suomea puhuvat hyvin, kuten vanhempansakin. Jakobkin luvannut opetella kieltä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta näissä missä yleisö on vähän varttuneempaa, pitää olla tuolit.
Olipahan sekamelska se Eurodab. Tuollaisia kombinaatiovideoita on YouTube pullollaan. Toki oli varmaan mahtaa nähdä se livenä siellä Baselissa. Käärijä on muuten lihonut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta näissä missä yleisö on vähän varttuneempaa, pitää olla tuolit.
Juu, kesällä festarityyppiset paikat.
Vierailija kirjoitti:
No niin, tästä saadaankin sitten seuraava ilkkumisen ja väännön aihe, kun ruvetaan joukolla laskemaan, montako lippua KAJ myy ja tuleeko halli edes täyteen. Ai kauheeta, jos jääkin joku vapaa paikka, sitten toitotetaan, että eivät edes saaneet yleisöä...! Ja todistetaan, että kyllä Käärijä sentään on toista.... (Kaikki kunnia Käärijälle, mulla ei mitään häntä vastaan)
Voi elämä! Pienet on murheet ihmisillä, kun jostain KAJ'sta on niin iso ongelma. Antaa poikien olla suosittuja sen ajan kuin ovat, keneltä se on pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, onko KAJ myös Aitoossa! Tulipa mieleen kun Käärijä oli Kirkastusjuhlilla. Erikoinen festari Suomenkin mittapuulla. Luulin pitkään, että se on uskonnollinen kesäjuhla mutta kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, tästä saadaankin sitten seuraava ilkkumisen ja väännön aihe, kun ruvetaan joukolla laskemaan, montako lippua KAJ myy ja tuleeko halli edes täyteen. Ai kauheeta, jos jääkin joku vapaa paikka, sitten toitotetaan, että eivät edes saaneet yleisöä...! Ja todistetaan, että kyllä Käärijä sentään on toista.... (Kaikki kunnia Käärijälle, mulla ei mitään häntä vastaan)
Voi elämä! Pienet on murheet ihmisillä, kun jostain KAJ'sta on niin iso ongelma. Antaa poikien olla suosittuja sen ajan kuin ovat, keneltä se on pois?
Kysyin, tuleeko halliin seisomakatsomo, ja vastaus on luettavissa yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kutsuu!
Nelossijalta? Siinä tapauksessa kutsutaan Erika myöskin.
Erikalle luvattiin kutsu jo ennen kuin hän ehti Suomeen takaisin.