Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Erikan biisi on hohdokkain ja ilman meren myrskyjä tai laivojen haaksirikkoja.
Erika on niin mahdoton, siis aivan omaa luokkaansa.
Tosin ekan semin maitotytöt ja muut rauhalliset biisit vievät paljon tilaa ja saavat ääniä.
Ei vauhtia ymmäretä siellä kaakkoisessa osassa Eurooppaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ihmiset!!! Tulin pitkästä aikaa kattomaan menoa täällä ja samaa vanhaa tunkkasta, negatiivista hapatusta ja kummallista kinastelua. Nyt on alkamassa Suomen viisuhistorian luultavasti ikimuistoisin viikonloppu!!! Erika on ällistyttävän upea, KAJ' t hauskoja ja hurmaavia ja Käärijä riehuu väliajalla? lavalla BL:n kanssa niin, että kattoparrut on vaarassa pudota: "kun maailma pallaa ja pelottaa, sillon muutama däppi on paikallaan" :D Erityisvieraana näihin juhliin kutsun sinut, jonka tekee mieli painaa alapeukkua. Nyt huudetaaaaaan: ihanaa Suomi, ihanaa!!!
Noista luetelluista ei kiinnosta kuin Käärijä ja BL ja niitten ensiesityskin on jo katsottu monta kertaa. Biisissä lauletaan käsittääkseni kolmea eri kieltä.
Minä laitan 4 x 20 ääntä Erikalle täältä isosta maasta. Muttakansalaisia täällä ja siis äänestäjiä on tosi paljon. Israel saa joka tapauksessa paljon täältä pisteitä ja sitten on monia kansallisuuksia espanjalaisia ja portugalilaisia italialaisia.
Ja sitten ne , jotka menevät naapurimaahan sinne rajalle äänestämään omaa maataan. Tämä on kyllä yleistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Päivän suurimpia suruja ovat olleet viisufanien kommenttien perusteella Australian putoaminen jatkosta ja EBUn viekas juoni vaientaa lähetyksistä yleisön iloisesti huutamat KANT-sanat.
Maltan esitys olikin yllättävän hyvä. Taustat oli pääosin todella upeat, samoin se huulilavaste.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan 4 x 20 ääntä Erikalle täältä isosta maasta. Muttakansalaisia täällä ja siis äänestäjiä on tosi paljon. Israel saa joka tapauksessa paljon täältä pisteitä ja sitten on monia kansallisuuksia espanjalaisia ja portugalilaisia italialaisia.
Ja sitten ne , jotka menevät naapurimaahan sinne rajalle äänestämään omaa maataan. Tämä on kyllä yleistynyt.
Mä asun Tsekissä ja voin veikata jo valmiiksi että 12 pistettä menee Ukrainaan ja 10 valitettavasti Israeliin. Mutta josko meidän äänillä 8 vois tulla Suomelle :).
Vierailija kirjoitti:
Ei se raja pelkästään mitään auta, sulla pitää olla pankkikortti tai puhelinliittymä siitä maasta jossa äänestät. Toki prepaidillä varmaan onnistuu mutta kuinka moni muka oikeasti vaivautuu?
Muuten Michelle Hunziker on aivan parasta mitä moderaattori voi olla. Hän on jo paikalla valmistautumassa
huomista kisaa varten. Ihana Michelle, hän on myös Saksassa hyvin tunnettu ja puhuu montaa kieltä.
En pidä kovin paljon Erikan biisistä enkä Erikasta mutta silti toivon, että esitys menee nappiin. Tämä on iso tilaisuus laulajalle ja toivon että kaikki menee hienosti.
Välittämättä omasta mielipiteestäni toivon Erikalle hyvää sijoitusta.
Nautitaan viisuviikonlopusta. Viisut on ihan parasta aikaa.
Nyt kun kaikki semifinaaliesitykset on nähty, niin Ruotsin voitto tuntuisi mahtavalta. Pidin Itävaltaa pahimpana uhkana ja varmasti onkin, mutta se esitys ei kyllä tuonut sellaisia viboja mitä esim. Nemon. Hieno oli sekin kyllä
Huomenna 20 ääntä Ruotsille! 🥇🏆
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko tuohon että finaalin esiintymispaikka vaikuttaisi lopputulokseen. Eikös Käärijäkin saanut aika huonon esiintymispaikan ja silti sijoittui toiseksi. Turhaa haihattelua. Ja tuleehan niistä biiseistä sen seitsemänsataa kertaa ne koostepätkätkin. Minä en jaksa uskoa että esiintymispaikka vaikuttaa siihen. Eiköhän se vaikuta eniten miten kukakin äänestää eli raati ja yleisö. Saakohan tänä vuonna taas koko maailma äänestää.
Tottakai esiintymispaikalla on merkitystä. Ei olisi Erikan esitys semifinaalin 2. tai 3. paikalta saanut samanlaista huomiota kuin illan viimeisenä esiintyjänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ihmiset!!! Tulin pitkästä aikaa kattomaan menoa täällä ja samaa vanhaa tunkkasta, negatiivista hapatusta ja kummallista kinastelua. Nyt on alkamassa Suomen viisuhistorian luultavasti ikimuistoisin viikonloppu!!! Erika on ällistyttävän upea, KAJ' t hauskoja ja hurmaavia ja Käärijä riehuu väliajalla? lavalla BL:n kanssa niin, että kattoparrut on vaarassa pudota: "kun maailma pallaa ja pelottaa, sillon muutama däppi on paikallaan" :D Erityisvieraana näihin juhliin kutsun sinut, jonka tekee mieli painaa alapeukkua. Nyt huudetaaaaaan: ihanaa Suomi, ihanaa!!!
Noista luetelluista ei kiinnosta kuin Käärijä ja BL ja niitten ensiesityskin on jo katsottu monta kertaa. Biisissä lauletaan käsittääkseni kolmea eri kieltä.
Minä jätin kuuntelematta, jotta olisi finaalissa sitten kivempaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän suurimpia suruja ovat olleet viisufanien kommenttien perusteella Australian putoaminen jatkosta ja EBUn viekas juoni vaientaa lähetyksistä yleisön iloisesti huutamat KANT-sanat.
Maltan esitys olikin yllättävän hyvä. Taustat oli pääosin todella upeat, samoin se huulilavaste.
Mä oon niin tyytyväinen että kun kerta kant sensuroitiin niin sitä sitten tarjoiltiin visuaalisesti ihan suoraan silmille :D. Just oikea asenne, antaa mennä vaan Malta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asun Tsekissä ja voin veikata jo valmiiksi että 12 pistettä menee Ukrainaan ja 10 valitettavasti Israeliin. Mutta josko meidän äänillä 8 vois tulla Suomelle :).
Annatko armopisteitä, vai onko tendessi tsekeissä tämä?
Minä olen Saksasta ja laitan aina Suomelle pisteet, siis käärijälle ja windowsille myös, näistä tykkäsin kovasti.
Jos joku, niin Tanskan laulaja todella otti lavan haltuun persoonallaan. Teki jopa äärimmäisen tylsästä biisistä kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko tuohon että finaalin esiintymispaikka vaikuttaisi lopputulokseen. Eikös Käärijäkin saanut aika huonon esiintymispaikan ja silti sijoittui toiseksi. Turhaa haihattelua. Ja tuleehan niistä biiseistä sen seitsemänsataa kertaa ne koostepätkätkin. Minä en jaksa uskoa että esiintymispaikka vaikuttaa siihen. Eiköhän se vaikuta eniten miten kukakin äänestää eli raati ja yleisö. Saakohan tänä vuonna taas koko maailma äänestää.
Tottakai esiintymispaikalla on merkitystä. Ei olisi Erikan esitys semifinaalin 2. tai 3. paikalta saanut samanlaista huomiota kuin illan viimeisenä esiintyjänä.
Moni valmistautui siinä vaiheessa jo äänestämään, koska äänestysaika on melko lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaa et menee Israeliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen Saksasta ja laitan aina Suomelle pisteet, siis käärijälle ja windowsille myös, näistä tykkäsin kovasti.
Sori nyt en ymmärrä ensimmäistä kysymystä? :D Siis en äänestä Suomea jos biisi ei ole hyvä, esim. Rasmus ei saanut multa yhtään. Mutta Käärijä kaikki 20 :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Saksasta, enkä äänestä Suomea, vaan biisiä ja esittäjää. Tänä vuonna Erikaa ilman muuta! Ja KAJ saa myös äänen tai pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin tyytyväinen että kun kerta kant sensuroitiin niin sitä sitten tarjoiltiin visuaalisesti ihan suoraan silmille :D. Just oikea asenne, antaa mennä vaan Malta!
Uudesta esityksestä on saatu kummallisen sekava, vaikka Baselin lava on paljon suurempi kuin Maltan oma lava. Johtuu joko erilaisesta kameratyöskentelystä tai sitten lavalle on tuotu lisää ohjelmaa.