Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
20481/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä KAJn puolesta saa olla iloinen, mutta minusta on noloa meuhkata joka puolella "Suomen voitto oikeasti wöö wää" ja lähteä torille juhlimaan naapurin voittoa, vaikka kuinka olisivatkin suomalaiset esiintyjät. Niin isänmaallisia, etteivät edes kisanneet oman maansa karsinnoissa... :D

Mä olisin jo sairastunut tai kuollut negaan, jos olisin noin iloton, tiukkapipoinen ja ahdasmielinen kuin sinä. Tuolla asenteella ei koskaan saada aikaan mitään hyvää itsellekään.

Tiukkapipoinen ja ahdasmielinen, anna mun kaikki kestää :D Mitä ahdasmielistä tässä on? Kyllä minulla iloa riittää, osaan vain tunnustaa myös tosiasiat kuten sen, että ulkomailla KAJ tosissaankin nähdään Ruotsin edustajana eikä Suomen.

Vierailija
20482/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäänsanomaton biisi Erikalla, en tykännyt. Puolan laulajalla sen sijaan oli erittäin hyvä esitys ja hyvä biisi. Taitava oli myös Itävallan mies, mahtavat äänivarat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20483/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei te jotka äänestitte eilen äpin kautta Suomessa - miten se toimi? Mulla vei kai nettisivulle, johon olisi pitänyt laittaa maksukortin tiedot. Jätin sitten kesken, kun oli kiire miettiä, mitkä valitsen viisutietäjään finalisteiksi, ja kun ei oikein ollut selviä suosikkejakaan.

Viime vuonna toimi vielä niin, että lähetti puolestani (maksullisen) tekstiviestin, siis ilman että itse tarvitsi naputella äänestysnumeroa ja kappaleen numeroa.

Finaalia varten kyselen.

Mä en asu Suomessa mutta jo viime vuonna äänestysmaksu äpin kautta meni ainakin mulla kortilta. Se tosiaan menee nettisivulle jossa on todella helppoa naputella artistin kuvan kohdalle plussalla ääniä ja kun max 20 ääntä on valittu, valitsee alaosasta että maksa nyt. Sitten siihen syöttää kortin numeron, joka useimmilla on jo puhelimessa valmiina, tai sit käsin kirjoittaa siihen. Ja sitten vaan mak

Näin se varmaan toimii Suomessakin nyt sitten, viime vuonna lähti vielä tekstarit sovelluksen kautta. Onkohan niitä kokemuksia? Oli tosiaan kiire eilen kun piti miettiä niitä jatkoonpääsijöitä veikkaukseen ja se oli aika arpomista suurimman osan kohdalla.

Vierailija
20484/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäänsanomaton biisi Erikalla, en tykännyt. Puolan laulajalla sen sijaan oli erittäin hyvä esitys ja hyvä biisi. Taitava oli myös Itävallan mies, mahtavat äänivarat.

Puola on ihan järkyttävää häsellystä alusta loppuun. Mautonta tunkea kaikki maan ja taivaan väliltä yhteen esitykseen.

Vierailija
20485/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Erika, olit parempi kuin ne muut vastaavat lonkkineen, pakaroineen, haaroineen ja kainaloineen. Mutta et ole kuitenkaan ainutlaatuinen. Äänesi muistuttaa paljon Paula koivuniemen ähinää, lopeta se. Sun show oli kiva ja asu oli kiva ja kasvot, eivät enää olleet pöhöttyneet, vaan ok. Olen samaa mieltä, kun yle aamu jälkiviisaat-osiossa, viisas nainen kertoi, että aivan hullua koko euroviisutouhu, huonoja biisejä ja latteuksia ja kaikki on niin sekstististä ja olevinaan hauskaa. Minun mielestäni paras voittaa, eli PORTUGALI. 

Vierailija
20486/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Erika, olit parempi kuin ne muut vastaavat lonkkineen, pakaroineen, haaroineen ja kainaloineen. Mutta et ole kuitenkaan ainutlaatuinen. Äänesi muistuttaa paljon Paula koivuniemen ähinää, lopeta se. Sun show oli kiva ja asu oli kiva ja kasvot, eivät enää olleet pöhöttyneet, vaan ok. Olen samaa mieltä, kun yle aamu jälkiviisaat-osiossa, viisas nainen kertoi, että aivan hullua koko euroviisutouhu, huonoja biisejä ja latteuksia ja kaikki on niin sekstististä ja olevinaan hauskaa. Minun mielestäni paras voittaa, eli PORTUGALI. 

Tää oli hauska. 😄

Vierailija
20487/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se varmaan toimii Suomessakin nyt sitten, viime vuonna lähti vielä tekstarit sovelluksen kautta. Onkohan niitä kokemuksia? Oli tosiaan kiire eilen kun piti miettiä niitä jatkoonpääsijöitä veikkaukseen ja se oli aika arpomista suurimman osan kohdalla.

Joo mä otin strategisen lähestymistavan tähän ja heti äänestyksen auettua naputtelin ja maksoin äänet. Sitten keskityin rauhassa jatkoonmenijöiden veikkaamiseen. En pysty tekemään kahta asiaa yhtä aikaa :D.

Vierailija
20488/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkos edes osannut tarkastaa ketä ovat  ne Erikan kehujat?

Vähän, kun klikkaa auki niin onkin tyhjä trollikanava, tai kehuja piiloutuneena ulkolaisen nickin taakse onkin joku Pete- Mataliina Suomesta. 

Erikaa eivät ulkolaiset kehu sen enempää kuin muitakaan kilpailijoita.

Oletkos itse sitä mieltä että mitään esitystä ei kehu kuin trollitilit?? Vai mitä oikein ajat takaa? 

Vierailija
20489/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mä otin strategisen lähestymistavan tähän ja heti äänestyksen auettua naputtelin ja maksoin äänet. Sitten keskityin rauhassa jatkoonmenijöiden veikkaamiseen. En pysty tekemään kahta asiaa yhtä aikaa :D.

Joo sieltä äpistä oli kyllä tosi helppo naputella ne äänet ja maksaa Apple payn (tai kortin) kautta. Sai vielä artistin kiitosvideon kaupanpäälle :D

Vierailija
20490/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli varmasti hyvä strategia :). 

Itselläni meni vähän ajatukset kaaokseen, kun oli vain ehkä kolme "varmaa" läpimenijää ja pari "varmaa" karsiutujaa ja muita sitten vaihtelin siinä. Katselin muuttuuko vedonlyöntitulokset kaikkien esiinnyttyä ja mitkä taas olikaan yleisö- ja lehdistökyselyissä pärjääjiä jne. Kaksi meni sitten väärin silti. Eikä ollut oikein kunnon suosikkejakaan, mutta jonkin äänen olisin laittanut ihan kannatuksen vuoksi, jos olisi ollut enemmän aikaa.

Vierailija
20491/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkääkö kukaan muu Saksasta? Musta se on kiva ja erilainen biisi kuten Erikallakin. Ja erottuu joukosta. 

Tykkään! Ja Italliasta myös!

"Tutta l'Itallia, tutta l'Itallia, tutta l'Itallia!"

Ei ole Italian kappale. 

Vierailija
20492/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkääkö kukaan muu Saksasta? Musta se on kiva ja erilainen biisi kuten Erikallakin. Ja erottuu joukosta. 

Tykkään! Ja Italliasta myös!

"Tutta l'Itallia, tutta l'Itallia, tutta l'Itallia!"

Tuo on San Marino

Mikä ero?

Eri valtio. Sama ero, kuin Suomella ja Virolla. Tai Ruotsilla ja Tanskalla. 

Vierailija
20493/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vissiin niin, että jos ei muuten menesty niin kandee vähentää vaatetusta... Vai? Miksi aina pitää/pitäisi olla seksikäs? Seksikäs voi olla tyylikkäästikin, mutta Erika on mun (!) mielestä hutsahtava. Olevinaan hirveän retee. Menee överiksi. 

Niin samaa mieltä! Eihän tässä tapauksessa kilpailla laulutaidolla tai tyylikkyydellä vaan paljaalla pinnalla, lateksilla ja seksillä. Ollaan menty kauas koko perheen ohjelmasta.

Tätä samaa valitettiin jo mm. 1997 ja 1998, sekä koko 2000-luvun alku, kun viisuja katsoin... Että olisko mitään uutta sanottavaa näin vuonna 2025?

Vierailija
20494/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva lukea kommentteja youtubesta Suomen eilisen esityksen alta, moni kehuu kuinka rakastaa sitä että Suomen esitys on aina erilainen mutta silti joka kerta niin suomalainen :)

Oletkos edes osannut tarkastaa ketä ovat  ne Erikan kehujat?

Vähän, kun klikkaa auki niin onkin tyhjä trollikanava, tai kehuja piiloutuneena ulkolaisen nickin taakse onkin joku Pete- Mataliina Suomesta. 

Erikaa eivät ulkolaiset kehu sen enempää kuin muitakaan kilpailijoita.

Olen varmaan niitä harvoja, joka ei koskaan äänestä näissä. En myöskään kiukuttele, jos tykkäämäni artisti ei menesty. Jokainen saa rahansa laittaa mihin haluaa.

Vierailija
20495/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo sieltä äpistä oli kyllä tosi helppo naputella ne äänet ja maksaa Apple payn (tai kortin) kautta. Sai vielä artistin kiitosvideon kaupanpäälle :D

Puhelinsoitto se vasta helppo ja nopea onkin, 3 sekuntia.

Vierailija
20496/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vissiin niin, että jos ei muuten menesty niin kandee vähentää vaatetusta... Vai? Miksi aina pitää/pitäisi olla seksikäs? Seksikäs voi olla tyylikkäästikin, mutta Erika on mun (!) mielestä hutsahtava. Olevinaan hirveän retee. Menee överiksi. 

SE ON TARKOITUSKIN!

Vierailija
20497/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei te jotka äänestitte eilen äpin kautta Suomessa - miten se toimi? Mulla vei kai nettisivulle, johon olisi pitänyt laittaa maksukortin tiedot. Jätin sitten kesken, kun oli kiire miettiä, mitkä valitsen viisutietäjään finalisteiksi, ja kun ei oikein ollut selviä suosikkejakaan.

Viime vuonna toimi vielä niin, että lähetti puolestani (maksullisen) tekstiviestin, siis ilman että itse tarvitsi naputella äänestysnumeroa ja kappaleen numeroa.

Finaalia varten kyselen.

Mä en asu Suomessa mutta jo viime vuonna äänestysmaksu äpin kautta meni ainakin mulla kortilta. Se tosiaan menee nettisivulle jossa on todella helppoa naputella artistin kuvan kohdalle plussalla ääniä ja kun max 20 ääntä on valittu, valitsee alaosasta että maksa nyt. Sitten siihen syöttää kortin numeron, joka useimmilla on jo puhelimessa valmiina, tai sit käsin kirjoittaa siihen. Ja sitten vaan mak

Vielä viime vuonna minulla kyllä viesteinä, koska ne viestit näkyy minulla vielä ja apin kautta tein.

Vierailija
20498/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin (ja katsoin) nyt ensimmäisen kerran niin Suomen kuin Ruotsin viisun.

Erikalle peukkuja!

T. Vanha rouva lähiöstä

Vierailija
20499/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finaalia varten kyselen.

Mä en asu Suomessa mutta jo viime vuonna äänestysmaksu äpin kautta meni ainakin mulla kortilta. Se tosiaan menee nettisivulle jossa on todella helppoa naputella artistin kuvan kohdalle plussalla ääniä ja kun max 20 ääntä on valittu, valitsee alaosasta että maksa nyt. Sitten siihen syöttää kortin numeron, joka useimmilla on jo puhelimessa valmiina,

kamalaa vedätystä. Mieti, miten huonoja nuo skibaleet oikeesti on, niin miks meet thlaa rahojasi.???

Vierailija
20500/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui viro. Kappaletta on ollut tekemässä suomalainenkin. Suomella vahva edustus.

Ketju on lukittu.