Kai se on uskottava, että kumppania ei vaan löydy...
Tinderissä tuli vähän matcheja ja harvat keskustelut hiipuivat alkuunsa. FB Datingissä lähes kaikki minusta tykänneet ovat ihan erityyppisiä, mitä itse olen. Jos itse tykkään jostain, joko hän ei tykkää takaisin, tai sitten tulee match, mutta mies ei aloita keskustelua eikä vastaa minun keskustelunavaukseeni. Olen hoikka, pitkähiuksinen ja yleisesti ottaen hyvännäköisenä pidetty nainen, ja kerron profiilitekstissä itsestäni. Ilmeisesti jotain sellaista vaan on, että ne miehet eivät kiinnostu, jotka olisivat kiinnostuneet samantyyppisistä asioista. Tuntuu että vain ne kiinnostuvat, joille on ihan sama, kuka se nainen on, ja joita ei kiinnosta naisen persoona kuitenkaan.
Kommentit (106)
Vaikutat jotenkin vakavalta. Relaa vähän.
Vierailija kirjoitti:
Huh mitä incelin ruikutusta.
Niin no incelhän alunperin oli jonkun naisen lanseeraama termi.
Älä menetä toivoa. Itse en deittaile, mutta deittimaailman juttuja lukeneena tulee vaikutelma, että sitkeä pitää olla. Tarvitset vain yhden sopivan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat jotenkin vakavalta. Relaa vähän.
Joo, varmaan vaikutin. En nyt sentään oikeasti ole vakava, enkä koko aikaa, mutta kaipa kaikille välillä tulee niitäkin hetkiä, kun mieli on maassa. Ja itselleni niitä tulee just näistä deittailujutuista. Ei sitä kovin iloinenkaan mieli tule, kun kumppania ei vaan löydy, ja hetkittäin se voi vetää mielen vakavaksi. Mutta ei se toki tarkoita sitä, että olisin koko ajan jotenkin masentunut näistä. Osaan kyllä iloitakin elämästä, nauraa ja olla hyvällä mielellä.
Semmoista se on nykyään. Taitaa nuo sivustot olla menneen talven lumia, ei sieltä ketään löydy, jos normaali ihminen on aitoa parisuhdetta etsimässä. Pitäisi keksiä jokin uusi ratkaisu,
Vierailija kirjoitti:
Oletpas kranttu.
Eikö se ole tavallaan näissä asioissa pointtina? Että etsitään itselle sopivaa eikä oteta ketä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Älä menetä toivoa. Itse en deittaile, mutta deittimaailman juttuja lukeneena tulee vaikutelma, että sitkeä pitää olla. Tarvitset vain yhden sopivan.
Näinhän se on. Yksi sopiva riittää.
Ja onhan niitä välillä tullutkin - on ollut jotain tapailuita, joissa on tuntunut, että toinen vaikuttaa oikeanlaiselta ja koko suhde lupaavalta... kunnes sitten toisen mielenkiinto lopahtaa syystä tai toisesta.
Mitä jos vaan lopetat sen miesten jahtaamisen?
Tuota, minä olen elänyt nyt 14 vuotta yksin. olin 33 kun puoliso lähti. Lapset olen kasvattanut, viimeinen muutti pois elokussa, käy kyllä päivittäin syömässä ja pesettämässä vielä vaatteet... Alussa oli kovakin haku päällä mutta sitten kerran ex-miehen äiti kävi kylässä ja sanoi että Lakkaa etsimästä, siihen voi tuhlata koko elämän. Elä, nauti, oikea tulee kohdalle jos on tullakseen, älä murehdi turhia. Jotenkin noin. Ja kyllä, miehiä on ollut, joku on asunutkin kesän meillä mutta maailma houkutteli sen jatkamaan matkaansa.
Olen kuitenkin tyytyväinen, minulla on hyvä sosiaalinen verkosto, lapset, niiden kumppanit, sukulaiset, työkaverit ai jee, en oikein tiedä tarvitsenko edes ketään tähän vierelleni... No, joskus kyllä, pitäisi olla se olkapää johon purkaa kiukku, paha mieli ja pettymykset, olkapää jolle kertoa iloiset uutiset ja jonka kanssa suunnitella tulevaisuutta. Niin, se on asenteesta kiinni. Toistaiseksi apuja ja tukea, matkaseuraakin on ollut enemmän kuin tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan sekin vaihtoehto, että tyytyy elämään sinkkuna eikä edes yritä enää mitään. Siinä vaan jää niin paljon potentiaalia elämästä käyttämättä ja kokematta, itselle tärkeitä elämän osa-alueita jää kokonaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Tuota, minä olen elänyt nyt 14 vuotta yksin. olin 33 kun puoliso lähti. Lapset olen kasvattanut, viimeinen muutti pois elokussa, käy kyllä päivittäin syömässä ja pesettämässä vielä vaatteet... Alussa oli kovakin haku päällä mutta sitten kerran ex-miehen äiti kävi kylässä ja sanoi että Lakkaa etsimästä, siihen voi tuhlata koko elämän. Elä, nauti, oikea tulee kohdalle jos on tullakseen, älä murehdi turhia. Jotenkin noin. Ja kyllä, miehiä on ollut, joku on asunutkin kesän meillä mutta maailma houkutteli sen jatkamaan matkaansa.
Olen kuitenkin tyytyväinen, minulla on hyvä sosiaalinen verkosto, lapset, niiden kumppanit, sukulaiset, työkaverit ai jee, en oikein tiedä tarvitsenko edes ketään tähän vierelleni... No, joskus kyllä, pitäisi olla se olkapää johon purkaa kiukku, paha mieli ja pettymykset, olkapää jolle kertoa iloiset uutiset ja jonka kanssa suunnitella tulevaisuutta. Niin, se on asenteesta kiinni. Toistaiseksi apuja ja tuk
Missä olet noihin miehiin tutustunut, joita sinulla on ollut?
Miehet on saatanan laiskoja ja pelkureita. Ei ne osaa eikä jaksa kirjoittaa kuin anonyyminä tänne. Tänne tulee vaikka tuhannen sanan katkeria vuodatuksia.
Sitäpaitsi ne tykkää kaikista naisista ja peruuttelee sitten kun nainen näkee vähän vaivaa ja ottaa yhteyttä ja avaa kontaktin. Silloin ne menee tilttiin eikä kykene tekemään mitään.
Pist roskikseen sellaiset tyypit. Ei niistä ole mihinkään muuhunkaan toimeen.
Itellä jotenkin aina näissä aloituksissa särähtää korvaan tuo "olen hoikka ja pitkähiuksinen". Se kun ei kerro ihmisestä mitään muuta kuin että on hoikka ja pitkähiuksinen. Mulla on työkaverina hoikka ja pitkähiuksinen nainen ja luonteeltaan veemäinen kiusaaja. Ruokavaliona rööki ja irtokarkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan sekin vaihtoehto, että tyytyy elämään sinkkuna eikä edes yritä enää mitään. Siinä vaan jää niin paljon potentiaalia elämästä käyttämättä ja kokematta, itselle tärkeitä elämän osa-alueita jää kokonaan pois.
Kohtaan todella harvoin itseäni kiinnostavan miehen, monet mukavat on varattuja. Sitten vaan pitää keskittyä tekemään oma elämä niin mukavaksi kuin mahdollista ilman miestä. Mies tulee elämään jos tulee.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on saatanan laiskoja ja pelkureita. Ei ne osaa eikä jaksa kirjoittaa kuin anonyyminä tänne. Tänne tulee vaikka tuhannen sanan katkeria vuodatuksia.
Sitäpaitsi ne tykkää kaikista naisista ja peruuttelee sitten kun nainen näkee vähän vaivaa ja ottaa yhteyttä ja avaa kontaktin. Silloin ne menee tilttiin eikä kykene tekemään mitään.
Sinulta se katkera vuodatus tuli, ei miehiltä.
Luettelee vain ulkoisia asioita itsestään ja narisee, että miehet näkevät vain ulkokuoren. Ulkokuori on panemista varten. Parisuhteeseen usein vaadittaisiin muutakin.
Se on ihan tuuripeliä tuleeko vastaan sellainen ihminen jonka kanssa ns.kolahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä kiteytys nykymiehistä. Itse en jaksa pistää enää tikkua ristiin miesten suhteen. Sillä tota se on tosiaan joka kerta ollut. Paitsi jos kyseessä on joku hyypiö josta itse en ole yhtään kiinnostunut niin sellaiset kyllä roikkuu ja ehdottelee..
Huh mitä incelin ruikutusta.