Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen minimaalisesti esillä somessa. Ainoastaan yhdellä alustalla nykyään

Vierailija
09.02.2025 |

Koska osa minusta haluaa olla hieman näkyvä, muttei liian. En koskaan jaa mitään henkilökohtaista enkä suurta määrää kuvia. Monesti saa olla melko rauhassa, jos blokkailee sekopäät heti. Sen olen tehnytkin. Mutta aina joku tekee uuden profiilin tai tulee vastaan muuten vain uusi tyyppi, joka alkaa kiusaamaan. Kaikkein pahinta on se, ettei tämä kyseinen somealusta reagoi mitenkään lukuisiin ilmiantoihin. Minä en aio kadota kokonaan sen takia, että joku päättää alkaa kiusaamaan ja häiritsemään minua, eikä se muutenkaan poistaisi ongelmaa. Miten nämä somet saa oikeasti reagoimaan ja poistamaan nuo kiusaamiskommentit ja kiusaajien profiilit??

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko yhtään, miten monta miljoonaa käyttäjää niillä alustoilla on? Ei kenelläkäään ole mahdollisuuksia reagoida jonkun yksittäisen käyttäjän ilmiantoihin. Se on vain ja ainoastaan sinun vastuullasi, miten asian kanssa toimit. Ei siellä somessa ole pakko leikkiä mitään uhmakasta "minähän en taivu" tyyppiä, jos ne kiusaajat oikeasti häiritsevät. 

Vierailija
2/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko yhtään, miten monta miljoonaa käyttäjää niillä alustoilla on? Ei kenelläkäään ole mahdollisuuksia reagoida jonkun yksittäisen käyttäjän ilmiantoihin. Se on vain ja ainoastaan sinun vastuullasi, miten asian kanssa toimit. Ei siellä somessa ole pakko leikkiä mitään uhmakasta "minähän en taivu" tyyppiä, jos ne kiusaajat oikeasti häiritsevät. 

Mitä helvettiä sinä selität?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole somealustojen tehtävä olla vastuussa sinun elämästäsi. Sinä itse haluat antaa mahdollisuuden niille kiusaajille roikkumalla somessa ja antamalla heille huomiota. 

Vierailija
4/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä sinä selität?

Mikä tuossa oli kohta, jota et ymmärtänyt? Ei siellä somessa ole mikään pakko olla. Ja jos siellä on, pitää tiedostaa, että siellä on myös sekopäitä, joita on mahdotonta kokonaan poistaa. 

Vierailija
6/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö tiktok-livejä vai mistä tässä on kyse? 

Vierailija
8/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusta on helppo päätellä, miksi ap:ta kiustataan somessa. Hän tarkoituksella provosoi kiusaajia ja kieltäytyy näkemästä totuutta. 

Vierailija
10/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivuta selkäsi, laske housusi ja pyllistä. Älä leiki uhmakasta. 

Vierailija
11/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole somealustojen tehtävä olla vastuussa sinun elämästäsi. Sinä itse haluat antaa mahdollisuuden niille kiusaajille roikkumalla somessa ja antamalla heille huomiota. 

Huomiontarve on naisilla niin kova, että kestetään vaikka kiusaajia kunhan sitä omaa takamustaan voi jakaa mahdollisimmin monen näytölle

Vierailija
12/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Minulla on yksi ainoa profiili, jossa on hyvin pieni määrä kuvia. Jos osallistun keskusteluun jossain, siellä on lähes aina joku sairas yksilö, joka tarttuu minun kommentteihini, alkaa naureskelemaan ja yrittää häpäistä.

Vierailija
13/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan aikuismaista käytöstä. Noinko kommunikoit somessakin? 

Vierailija
14/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomiontarve on naisilla niin kova, että kestetään vaikka kiusaajia kunhan sitä omaa takamustaan voi jakaa mahdollisimmin monen näytölle

Mitä helvetin takamusta???? 

ap

Vierailija
15/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee alastontiktokkeja. Muutaman ap:n lähetyksen olen nähnyt

Vierailija
16/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Minulla on yksi ainoa profiili, jossa on hyvin pieni määrä kuvia. Jos osallistun keskusteluun jossain, siellä on lähes aina joku sairas yksilö, joka tarttuu minun kommentteihini, alkaa naureskelemaan ja yrittää häpäistä.

Kannattaa miettiä, miten kommunikoi. Jokuhan niissä sinun viesteissäsi triggeröi. Aika harvoin täysin asiallisia keskusteluja kukaan tulee häiriköimään. 

Vierailija
17/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomiohooraamisella on hintansa. Se pitää ymmärtää, kun lähtee someen esittelemään itseään. 

En tiedä miksi vaivaudun vastaamaan sekopään kommenttiin. 

Jos kolme kasvokuvaa on huomiohuoraamista, niin ei jumalauta 😂 olet kyllä todella sairas päästäsi.

Vierailija
18/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla millään somealustalla? Minulla on kymmenkunta Whatsapp-ryhmää, joissa ei ulkopuolisia ole.

Vierailija
19/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan aikuismaista käytöstä. Noinko kommunikoit somessakin? 

Tämä on some. Lopeta uhmailu. 

Vierailija
20/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reagoi enää näiden sairaiden tyyppien kommentteihin.