Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen minimaalisesti esillä somessa. Ainoastaan yhdellä alustalla nykyään

Vierailija
09.02.2025 |

Koska osa minusta haluaa olla hieman näkyvä, muttei liian. En koskaan jaa mitään henkilökohtaista enkä suurta määrää kuvia. Monesti saa olla melko rauhassa, jos blokkailee sekopäät heti. Sen olen tehnytkin. Mutta aina joku tekee uuden profiilin tai tulee vastaan muuten vain uusi tyyppi, joka alkaa kiusaamaan. Kaikkein pahinta on se, ettei tämä kyseinen somealusta reagoi mitenkään lukuisiin ilmiantoihin. Minä en aio kadota kokonaan sen takia, että joku päättää alkaa kiusaamaan ja häiritsemään minua, eikä se muutenkaan poistaisi ongelmaa. Miten nämä somet saa oikeasti reagoimaan ja poistamaan nuo kiusaamiskommentit ja kiusaajien profiilit??

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan ihmetellä näitä tällaisia vastauksia, jotka eivät liity aloitukseen millään tavalla. Hyvin selkeästi sanoin, ettei poistuminen ratkaise ongelmaa, enkä muutenkaan aio paeta kiusaajia. Olen nyt jo hyvin, hyvin rajatusti esillä, kolme kasvokuvaa. Some on minulle tapa olla jollain tavalla olemassa, koska en pidä ihmispaljoudesta enkä käy paljon eri paikoissa (koska en viihdy ihmisten keskellä pitkiä aikoja.) Minulla on oikeus olla rauhassa somessa, jos päätän olla siellä.

Saisinko vastauksen kysymykseen? Miten nuo alustat saa reagoimaan kiusaamiskommentteihin?? Ap

Vierailija
102/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla