Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen minimaalisesti esillä somessa. Ainoastaan yhdellä alustalla nykyään

Vierailija
09.02.2025 |

Koska osa minusta haluaa olla hieman näkyvä, muttei liian. En koskaan jaa mitään henkilökohtaista enkä suurta määrää kuvia. Monesti saa olla melko rauhassa, jos blokkailee sekopäät heti. Sen olen tehnytkin. Mutta aina joku tekee uuden profiilin tai tulee vastaan muuten vain uusi tyyppi, joka alkaa kiusaamaan. Kaikkein pahinta on se, ettei tämä kyseinen somealusta reagoi mitenkään lukuisiin ilmiantoihin. Minä en aio kadota kokonaan sen takia, että joku päättää alkaa kiusaamaan ja häiritsemään minua, eikä se muutenkaan poistaisi ongelmaa. Miten nämä somet saa oikeasti reagoimaan ja poistamaan nuo kiusaamiskommentit ja kiusaajien profiilit??

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole somealustojen tehtävä olla vastuussa sinun elämästäsi. Sinä itse haluat antaa mahdollisuuden niille kiusaajille roikkumalla somessa ja antamalla heille huomiota. 

Huomiontarve on naisilla niin kova, että kestetään vaikka kiusaajia kunhan sitä omaa takamustaan voi jakaa mahdollisimmin monen näytölle

Mitä helvetin takamusta???? 

ap

Takamus=pylly=perse. Yllättikö?

Vttu että sinä olet tyhmä. MITEN SE TAKAMUS LIITTYY MINUUN?!?

Vierailija
22/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En reagoi enää näiden sairaiden tyyppien kommentteihin.

Kaikki jotka siis on eri mieltä sun kanssa ja esittää kritiikkiä on sun mielestä sairaita? Selvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomiohooraamisella on hintansa. Se pitää ymmärtää, kun lähtee someen esittelemään itseään. 

En tiedä miksi vaivaudun vastaamaan sekopään kommenttiin. 

Jos kolme kasvokuvaa on huomiohuoraamista, niin ei jumalauta 😂 olet kyllä todella sairas päästäsi.

Onhan se. Jokainen kuva omasta itsestä, on tarvetta esitellä itseään eli huomiohooraamista. Jaa kuvia vaikka kirjoita niin ei taatusti tule asiatonta kommentointia.

t. 10v somessa, ei ikinä yhtään asiatonta kommenttia

Vierailija
24/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole somealustojen tehtävä olla vastuussa sinun elämästäsi. Sinä itse haluat antaa mahdollisuuden niille kiusaajille roikkumalla somessa ja antamalla heille huomiota. 

Huomiontarve on naisilla niin kova, että kestetään vaikka kiusaajia kunhan sitä omaa takamustaan voi jakaa mahdollisimmin monen näytölle

ap

NO SULLAKIN ON TAKAMUS ELI PYLLY ELI PERSE. SIELTÄ TULEE PASKA ULOS NIIN KUIN MUILLAKIN 

Vierailija
26/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Väitätkö sitten, että sulla ei takamusta ole? Se olisi aika biologinen ihme

Vierailija
27/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Siten, että olet sieltä ja syvältä. 

Vierailija
28/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta alkaa tuntua, että ap:lla on tiettyjä henkisiä ongelmia, jotka altistaa kritiikille

Vierailija
29/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ihanan aikuismaista käytöstä. Noinko kommunikoit somessakin? 

Vierailija
31/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vierailija
32/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En reagoi enää näiden sairaiden tyyppien kommentteihin.

Vierailija
33/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaatko per.settäsi ap?

Vierailija
34/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaatko per.settäsi ap?

Aina

Ap

Vierailija
35/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tutut ovat viime aikoina poistuneet somesta kokonaan tai lähes kokonaan. LinkedIn korkeintaan jätetty. 

Vierailija
37/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet tutut ovat viime aikoina poistuneet somesta kokonaan tai lähes kokonaan. LinkedIn korkeintaan jätetty. 

Parikymppiset tytöt ei vilkaise päinkään, jos somessa ei ole ja vähintään kymmenentuhatta seuraajaa

Vierailija
38/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksan ihmetellä näitä tällaisia vastauksia, jotka eivät liity aloitukseen millään tavalla. Hyvin selkeästi sanoin, ettei poistuminen ratkaise ongelmaa, enkä muutenkaan aio paeta kiusaajia. Olen nyt jo hyvin, hyvin rajatusti esillä, kolme kasvokuvaa. Some on minulle tapa olla jollain tavalla olemassa, koska en pidä ihmispaljoudesta enkä käy paljon eri paikoissa (koska en viihdy ihmisten keskellä pitkiä aikoja.) Minulla on oikeus olla rauhassa somessa, jos päätän olla siellä. Ap

Vierailija
39/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppiset tytöt ei vilkaise päinkään, jos somessa ei ole ja vähintään kymmenentuhatta seuraajaa

Voithan sinä noinkin selittää sen, ettet yksinkertaisesti kiinnosta niitä tyttöjä. Eipä se ole mikään ihme, kun olet kuitenkin noin 20v niitä vanhempi. 

Vierailija
40/102 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksan ihmetellä näitä tällaisia vastauksia, jotka eivät liity aloitukseen millään tavalla. Hyvin selkeästi sanoin, ettei poistuminen ratkaise ongelmaa, enkä muutenkaan aio paeta kiusaajia. Olen nyt jo hyvin, hyvin rajatusti esillä, kolme kasvokuvaa. Some on minulle tapa olla jollain tavalla olemassa, koska en pidä ihmispaljoudesta enkä käy paljon eri paikoissa (koska en viihdy ihmisten keskellä pitkiä aikoja.) Minulla on oikeus olla rauhassa somessa, jos päätän olla siellä. Ap

Vauvapalstakin on some, joten lopeta valehtelu. Olet esillä paljon enemmän kuin vain kolmella kasvokuvalla.