Olen minimaalisesti esillä somessa. Ainoastaan yhdellä alustalla nykyään
Koska osa minusta haluaa olla hieman näkyvä, muttei liian. En koskaan jaa mitään henkilökohtaista enkä suurta määrää kuvia. Monesti saa olla melko rauhassa, jos blokkailee sekopäät heti. Sen olen tehnytkin. Mutta aina joku tekee uuden profiilin tai tulee vastaan muuten vain uusi tyyppi, joka alkaa kiusaamaan. Kaikkein pahinta on se, ettei tämä kyseinen somealusta reagoi mitenkään lukuisiin ilmiantoihin. Minä en aio kadota kokonaan sen takia, että joku päättää alkaa kiusaamaan ja häiritsemään minua, eikä se muutenkaan poistaisi ongelmaa. Miten nämä somet saa oikeasti reagoimaan ja poistamaan nuo kiusaamiskommentit ja kiusaajien profiilit??
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla millään somealustalla? Minulla on kymmenkunta Whatsapp-ryhmää, joissa ei ulkopuolisia ole.
Whatsapp on some siinä missä Insta, Face jne. Sen jopa omistaa sama taho eli Meta.
Saisinko vastauksen kysymykseen? Miten nuo alustat saa reagoimaan kiusaamiskommentteihin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan itsekö teit tuollaisen tutkimuksen Porvoon yliopistossa? :D"
Totuus satuttaa. Käy katsomassa NIH:in tutkimuksia. Ai niin, mutta englannin käyttö ja tieteellinen teksti on varmaan perus palstamammalle liian vaikeaa
Miksi ketään pitäisi satuttaa se, ettet sinä ymmärrä eroa ilmaisujen "naiset keskimäärin" ja "kaikki naiset välillä?
Sieltä taitaakin tulla jo pientä kiukkua kun palstamamman someaddiktion lähtee mainitsemaan:DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan itsekö teit tuollaisen tutkimuksen Porvoon yliopistossa? :D"
Totuus satuttaa. Käy katsomassa NIH:in tutkimuksia. Ai niin, mutta englannin käyttö ja tieteellinen teksti on varmaan perus palstamammalle liian vaikeaa
Miksi ketään pitäisi satuttaa se, ettet sinä ymmärrä eroa ilmaisujen "naiset keskimäärin" ja "kaikki naiset välillä?
Sieltä taitaakin tulla jo pientä kiukkua kun palstamamman someaddiktion lähtee mainitsemaan:DD
Juujuu onon. Oletko nyt tyytyväinen? :)
Vierailija kirjoitti:
Saisinko vastauksen kysymykseen? Miten nuo alustat saa reagoimaan kiusaamiskommentteihin??
Kun lopetat asiattomien peppu- ja tissivakokuvien postailun saisit myös parempaa asiakaspalvelua
Vierailija kirjoitti:
Et saa, koska et suostu hyväksymään totuutta ja provoat tahallasi aktivoidaksesi "kiusaajat".
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin jankkaat somealustalla nimeltä vauvapalsta, olet ansainnut kaikki saamasi asiattomat kommentit. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet tutut ovat viime aikoina poistuneet somesta kokonaan tai lähes kokonaan. LinkedIn korkeintaan jätetty.
Jaksan ihmetellä näitä tällaisia vastauksia, jotka eivät liity aloitukseen millään tavalla. Hyvin selkeästi sanoin, ettei poistuminen ratkaise ongelmaa, enkä muutenkaan aio paeta kiusaajia. Olen nyt jo hyvin, hyvin rajatusti esillä, kolme kasvokuvaa. Some on minulle tapa olla jollain tavalla olemassa, koska en pidä ihmispaljoudesta enkä käy paljon eri paikoissa (koska en viihdy ihmisten keskellä pitkiä aikoja.) Minulla on oikeus olla rauhassa somessa, jos päätän olla siellä. Ap
Liittyyhän tuo aiheeseen, vaikkei vastaa tiettyyn kysymykseen. Ap vaikuttaa olevan outo nipottaja, joka haluaa täälläkin hallita keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet tutut ovat viime aikoina poistuneet somesta kokonaan tai lähes kokonaan. LinkedIn korkeintaan jätetty.
Jaksan ihmetellä näitä tällaisia vastauksia, jotka eivät liity aloitukseen millään tavalla. Hyvin selkeästi sanoin, ettei poistuminen ratkaise ongelmaa, enkä muutenkaan aio paeta kiusaajia. Olen nyt jo hyvin, hyvin rajatusti esillä, kolme kasvokuvaa. Some on minulle tapa olla jollain tavalla olemassa, koska en pidä ihmispaljoudesta enkä käy paljon eri paikoissa (koska en viihdy ihmisten keskellä pitkiä aikoja.) Minulla on oikeus olla rauhassa somessa, jos päätän olla siellä. Ap
Liittyyhän tuo aiheeseen, vaikkei vastaa tiettyyn kysymykseen. Ap vaikuttaa olevan outo nipottaja, joka haluaa täälläkin hallita keskustelua.
Taitaa se kiusaaja olla ap itse eikä kestä kun muut ei ole heti ihailemassa ja samaa mieltä
Voihan noilla somealustoilla estää omaa näkyvyyttään ja tavoitettavuuttaan. Voi blokata ja estää muita, voi olla käymättä siellä ja tilin voi myös lopettaa. Joku voi tulla selittämään että "sun pitää perustaa sometili" jonkun syyn takia. Ei, sun ei pidä tehdä yhtään mitään mitä sä et halua. Mielenrauhaa!
Vierailija kirjoitti:
Estä ja rajoita yksityisyys niin tappiin kuin mahdollista, tai poistu sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys koski KIUSAAMISKOMMENTTEJA!!!!!!!
Onko tää niitä keskusteluja, jossa joku itseään paljastelevat lo.rtto on pahastunut kiihoittamiensa miesten kommenteista? Jos on: ratkaisu on lopettaa paljastelu
Vierailija kirjoitti:
Onko tää niitä keskusteluja, jossa joku itseään paljastelevat lo.rtto on pahastunut kiihoittamiensa miesten kommenteista? Jos on: ratkaisu on lopettaa paljastelu
Ap kuulemma poseeraa mikrobikineissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys koski KIUSAAMISKOMMENTTEJA!!!!!!!
Onko niitö kiusaajia sitten ihan pakko lisätä kavereiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei? Ja vinkuu kun himot herää? Ei ihan johdonmukaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei? Ja vinkuu kun himot herää? Ei ihan johdonmukaista
Ei niin, tällä ei valitettavasti ole kaikki kotona