Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullinen mies.

Vierailija
09.02.2025 |

Olen 4 kymppinen niin sanottu vanhapiika. Käytän maksullista 26 ikäistä miestä  parikertaa kuukaudessa. Saan mahtavaa seksiä häneltä. 300e yöltä mutta on sen arvoista kyllä. Hän täyttää kaikki toiveeni mitä vain pyydänkin. Kalliimmaksi tulisi ottaa mies vaivaksi taloon.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eikö ketjun aloittaja olekaan törkeä sika joka hyväksikäyttää viatonta uhria? Näinhän se palstan mukaan menisi jos joku mies kehuisi ostavansa seksiä nuorelta naiselta.

Vierailija
42/78 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tässä maksullisessa miehenä on ideana ettei tarvitse miettiä miehen tuntemuksia ja saa keskittyä vain omaan nautintoon. Kun olet saanut tarpeeksi hyvää voit sanoa kiitos ja näkemiin mä soittelen ilman mitään sitoumuksia.

Mutta silti luulette että maksullinen nainen odottaa nautintoa ja avioliittoa eikä rahaa työstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin ostaa seksiä, koska minulla on toiveita joita en voi toteuttaa muuten. Miehelle on myös laatukriteerit. 

Ennen kuin joku mies syöksyy ehdottamaan mahtimunaansa tai naiselle tuhannen orgasmin nuolemista ihan ilmaiseksi, niin ei kiitos. 

Olen ruma, häiriintynyt ja sosiaalisesti estynyt eikä niihin toiveisiini liity mikään nuoleminen tai paneminen. Kukaan mies ei saisi niiden toteuttamisesta mitään nautintoa vaikkakaan tuskin ällöttyisikään.

En vain ole löytänyt mitä olen suomalaisia ammattilaisia katsellut joskus tai siis lukenut heidän mittojaan ja miten kuvailevat itseään niin ei siellä ole sentyyppistä. Ihan mukavia ja tavallisia miehiä tai sitten jotain sporttiseksi treenattuja. Mitään baaripanoja minulla ei ole ikinä ollut, vain pari vakijärjestelyä eikä se seksi ole mitään huonoa ollut mutta kun en jotenkin tykkää edes tavallisesta seksistä. Kai olen jotenkin autistinen. 

Vierailija
44/78 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin ostaa seksiä, koska minulla on toiveita joita en voi toteuttaa muuten. Miehelle on myös laatukriteerit. 

Ennen kuin joku mies syöksyy ehdottamaan mahtimunaansa tai naiselle tuhannen orgasmin nuolemista ihan ilmaiseksi, niin ei kiitos. 

Olen ruma, häiriintynyt ja sosiaalisesti estynyt eikä niihin toiveisiini liity mikään nuoleminen tai paneminen. Kukaan mies ei saisi niiden toteuttamisesta mitään nautintoa vaikkakaan tuskin ällöttyisikään.

En vain ole löytänyt mitä olen suomalaisia ammattilaisia katsellut joskus tai siis lukenut heidän mittojaan ja miten kuvailevat itseään niin ei siellä ole sentyyppistä. Ihan mukavia ja tavallisia miehiä tai sitten jotain sporttiseksi treenattuja. Mitään baaripanoja minulla ei ole ikinä ollut, vain pari vakijärjestelyä eikä se seksi ole mitään huonoa ollut mutta kun en jotenkin tykkää edes tavallisesta seksistä. Kai olen jotenkin autistinen. 

No mitä sinä sitte haet ja haluat??

Vierailija
45/78 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ no sellaista roolileikkitoimintaa missä mies mm. siirtelee minua ja tekee ja sanoo tiettyjä asioita. Se on todella noloa eikä mitenkään kiihottavaa, en halua spesifioida enempää. Sukuelimiin siinä ei kosketa eikä siinä ole mitään seksikästä, ei mene edes mihinkään kinkykategoriaan 😐

Vierailija
46/78 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä 48v mies tku, ihan mennään naisen toiveet, tarpeet ja halut edellä ja en ole hakemassa omas tyydytystä.

Parasta on saada kiitosta tästä, tuntuu tekevänsä merkityksellistä ihmisläheistä palvelua.

Pyrin aina kohtaamaan naisen aina suurella tunteella ja välittänisellä, vaikka kyse vain hetken kohtaamisesta.

Olen ihan tavis mies joka on helppo kohdata ilman paineita.

Tässä yhteys tieto, jos kiinostusta.

Kik. Mies.turku

Vierailija
47/78 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemellä olis luotettava 32v mies,hierontojakin teen ja kaikki menee naisen toiveiden mukaan,rollom2023@outlook.com. siitä rohkeasti yhteyttä niin suunnitellaan juuri sinun tarpeille sopiva paketti.

Vierailija
48/78 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiinnostaisko 31v.

Vierailija
49/78 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiinnostaako 31v

Vierailija
50/78 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako 31v. Kik: Moi4455

Vierailija
51/78 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, laita viestiä kik: Moi4455

Vierailija
52/78 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos kiinnostaa 31v laita viestiä kik: Moi4455

Vierailija
53/78 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ostaisin mielelläni, jos voisi saada vain pitkäkestoisen hyvän yhdynnän ja hyvää suutelua jonkun kuuman tyypin kanssa. En halua suuseksiä kumpaankaan suuntaan enkä mitään akrobatiahommia sängyssä. Olen ylipainoinen ja keski-ikäinen ja tuntuu, että omaa ulkomuotoa tarvitsisi vähemmän hävetä, jos mies saisi hommasta asianmukaisen korvauksen, eikä minun tarvitsisi huolehtia hänen nautinnostaan. Parisuhdetta en halua.

Jos mies kirjoittaisi näin (naisesta seksinmyjänä) niin palstatuomio olisi selvä: Itsekäs hädänalaisten neitojen raizkaaja-hyväksikäyttäjä ja sielujen särkijä.

Vierailija
54/78 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksamalla ainakin saa mitä haluaa eikä tarvitse tyytyä tai pettyä.

Olen kyllä monta kertaa lähtenyt seuralaisen luota sekä köyhempänä että pettyneenä. 

En usko että miesseuralainenkaan pystyy mitään 100% orgasmitakuuta antaa. 

Vierailija
55/78 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn pientä korvausta vastaan erään vanhemman ladyn luona. Molemmilla on kivaa ja minä saan hieman taloudellista tukea ruuhkavuosien kuluihin.

Mies 44v Hki

Vierailija
56/78 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut tätä keskustelua suurella mielenkiinnolla, ja ymmärrän täysin, miksi moni suhtautuu epäluuloisesti oharit ja epäselvä kommunikaatio eivät kuulu tähän toimintaan.

Itse haluan tarjota jotain toisenlaista. Olen huomaavainen ja siisti mies, joka osaa kuunnella, kunnioittaa ja kohdata aidosti. Kohtaamiset voivat olla keskustelua, läheisyyttä, nautintoa tai kaikkea tätä aina sinun ehdoillasi.

Tiedän, että luottamuksen rakentaminen vie aikaa, ja siksi toimin läpinäkyvästi ja selkeästi. Jos etsit jotain oikeasti miellyttävää, voit tutustua minuun täällä:

🔗 https://elias-k.carrd.co

Vastaan viesteihin, kunnioitan sovittuja aikoja ja kohtaan jokaisen ihmisen yksilönä se on minulle tärkeintä.

Vierailija
57/78 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suositella Eliaksen palveluita😊 Olen tavannut Eliaksen kanssa nyt 4 kertaa eikä ikinä ole tarvinnut pettyä, meillä on ollut hauskaa yhdessä ja olen aina lähtenyt tyytyväisenä pois 

Vierailija
58/78 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisikohan sitä asiakkaita jos miehenä rupeaisi myymään itseään siis vaan naisille, voisin olla ihan hyväkin siinä. 

Vierailija
59/78 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ostaa seksiä, koska halut katoavat, jos mies ei oikeasti kiihotu minusta. Erektio ei ole merkki siitä, sen voi hoitaa lääkityksellä. Lisäksi en halua miesten kanssa makaavaa biseksuaalimiestä, ajatus ei ole kiihottava, vaan ihan päinvastoin. Suomessa ei ole seksityöntekijöitä, jotka voisivat tulla toimeen vain naisille seksiä myymällä.

Esteenä olisi vielä sekin, että miehelle on tosi tiukat ulkonäkökriteerit. Ei mitään urheilijoita, nuoria poikia ja taviksia, vaan miesmakuni on hyvin rajattu kuten ne asiat, jotka hänelle haluaisin tehdä myös. Uskoisin, että voisin löytää ilmaiseksi sellaisen miehen, jonka haluan. 

Vierailija
60/78 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyisi kohtelias ja oikeasti sporttinen noin 30nen mies, joka hierois ensin rauhallisesti koko kroppaa, sitten intiimialaluuet ja sittä mahdollisesti jatkaisi yhdyntään, olisi ehdottomasti kiinnostusta maksaa. Nyt käyn jo maksua vastaan hieronnassa miehellä, joka täyttäisi vaatimukset, mutten ole rohjennut kertoa että lisäpalvelut kiinnostaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi