Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullinen mies.

Vierailija
09.02.2025 |

Olen 4 kymppinen niin sanottu vanhapiika. Käytän maksullista 26 ikäistä miestä  parikertaa kuukaudessa. Saan mahtavaa seksiä häneltä. 300e yöltä mutta on sen arvoista kyllä. Hän täyttää kaikki toiveeni mitä vain pyydänkin. Kalliimmaksi tulisi ottaa mies vaivaksi taloon.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin suositella Eliaksen palveluita😊 Olen tavannut Eliaksen kanssa nyt 4 kertaa eikä ikinä ole tarvinnut pettyä, meillä on ollut hauskaa yhdessä ja olen aina lähtenyt tyytyväisenä pois 

Elias itse taisi tulla ketjua nostamaan.

Vierailija
62/78 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko kallista. Panen sulle orkut ilmaiseksi. Tuu mukaan kimppaan naiseni kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin suositella Eliaksen palveluita😊 Olen tavannut Eliaksen kanssa nyt 4 kertaa eikä ikinä ole tarvinnut pettyä, meillä on ollut hauskaa yhdessä ja olen aina lähtenyt tyytyväisenä pois 

Elias itse taisi tulla ketjua nostamaan.

Ja alapeukuttamalla ilmoittautui taas.

Naisia, jotka ostaisivat seksiä on harvassa, joten miespuoliset seksin myyjät myyvät seksiä pääasiassa miehille.

Vierailija
64/78 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ap myös näitä palstan naisiksi tekeytyviä miehiä.

Vierailija
65/78 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ostaisin mielelläni, jos voisi saada vain pitkäkestoisen hyvän yhdynnän ja hyvää suutelua jonkun kuuman tyypin kanssa. En halua suuseksiä kumpaankaan suuntaan enkä mitään akrobatiahommia sängyssä. Olen ylipainoinen ja keski-ikäinen ja tuntuu, että omaa ulkomuotoa tarvitsisi vähemmän hävetä, jos mies saisi hommasta asianmukaisen korvauksen, eikä minun tarvitsisi huolehtia hänen nautinnostaan. Parisuhdetta en halua.

Jos mies kirjoittaisi näin (naisesta seksinmyjänä) niin palstatuomio olisi selvä: Itsekäs hädänalaisten neitojen raizkaaja-hyväksikäyttäjä ja sielujen särkijä.

Mutta onko ongelma se että tuo nainen sanoo noin vai että miehille sanotaan rumasti 

Vierailija
66/78 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi ostaa seksiä, koska halut katoavat, jos mies ei oikeasti kiihotu minusta. Erektio ei ole merkki siitä, sen voi hoitaa lääkityksellä. Lisäksi en halua miesten kanssa makaavaa biseksuaalimiestä, ajatus ei ole kiihottava, vaan ihan päinvastoin. Suomessa ei ole seksityöntekijöitä, jotka voisivat tulla toimeen vain naisille seksiä myymällä.

Esteenä olisi vielä sekin, että miehelle on tosi tiukat ulkonäkökriteerit. Ei mitään urheilijoita, nuoria poikia ja taviksia, vaan miesmakuni on hyvin rajattu kuten ne asiat, jotka hänelle haluaisin tehdä myös. Uskoisin, että voisin löytää ilmaiseksi sellaisen miehen, jonka haluan. 

Eipä seksin kokopäivätyötä kannata ollakaan. Pientä bonusta silloin tällöin. 

Vierailija
67/78 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös vapaa nainen ja kiinnostuin bdsm seksistä. Löysin palstoilta miehen joka vei minut bdsm maailmaan. Nautin suunnattomasti kun minut sidotaan ja piiskataan ja sitten viedään hitaasti huipulle. Tästä lystistä maksan mielelläni 200e kerta. Ei velvoiteita miestä kohtaan ja saan nautintoni. Monica.

Varo ettei sido kiikkumaan kaulasta joku kerta

Vierailija
68/78 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus olisikin miehen tekemä, olisi varmaan pelkkiä alapeukkuja. Miksi?

T: Nainen

Vierailija
69/78 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliset miehet, annatteko suuseksiä suojan (halkaistu kondomi tms) kanssa?

Ja järkytyttekö, jos naisella on peräpukam(i)a?

Vierailija
70/78 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisen miehen kanssa yhden kerran kokemuksen perusteella: saan eniten nautintoa ja voimakkaimman orgasmi pilluni nuolemisesta, mutta minulla on yleensä takaraivossa ajatus, että haluaako mies pyytettömästi vain nuolla minua, maksullisen miehen kanssa olin vapautunut, ja osasin nauttia estottomasti todella taitavasti annetusta suuseksistä. 

Vierailija
71/78 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisen miehen kanssa yhden kerran kokemuksen perusteella: saan eniten nautintoa ja voimakkaimman orgasmi pilluni nuolemisesta, mutta minulla on yleensä takaraivossa ajatus, että haluaako mies pyytettömästi vain nuolla minua, maksullisen miehen kanssa olin vapautunut, ja osasin nauttia estottomasti todella taitavasti annetusta suuseksistä. 

Miksi sitten jäi vain yhteen kertaan?

Vierailija
72/78 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi ostaa seksiä, koska halut katoavat, jos mies ei oikeasti kiihotu minusta. Erektio ei ole merkki siitä, sen voi hoitaa lääkityksellä. Lisäksi en halua miesten kanssa makaavaa biseksuaalimiestä, ajatus ei ole kiihottava, vaan ihan päinvastoin. Suomessa ei ole seksityöntekijöitä, jotka voisivat tulla toimeen vain naisille seksiä myymällä.

Esteenä olisi vielä sekin, että miehelle on tosi tiukat ulkonäkökriteerit. Ei mitään urheilijoita, nuoria poikia ja taviksia, vaan miesmakuni on hyvin rajattu kuten ne asiat, jotka hänelle haluaisin tehdä myös. Uskoisin, että voisin löytää ilmaiseksi sellaisen miehen, jonka haluan. 

Muuten oikeasti täysin samat, paitsi että minulla on ne asiat jotka haluaisin tehdä ja saada semmoisia että minusta muuten kiihottuvakaan mies ei niistä kiihotu. Enkä odottaisi sitä maksulliseltakaan. Tai mitään halutuksi tulemisen kokemusta. 

Mutta tuo biseksuaalisuus ja ettei oikeannäkösiä miehiä ole. Meh. 

Vierailija
73/78 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden olen nyt tarjonnut maksullisia palveluita ja siis pelkästään naisille. Ei tästä nyt täysipäiväistä ammattia saisi tekemälläkään, olen kuitenkin yllättynyt että kysyntää on, vaikken varsinaisesti missään ilmoittele, puskaradio ja tietty keskustelu palsta tuo kyselyitä. Eniten halutaan hellyyttä, kokemusta tuntea itsensä halutuksi ja kokea aitoa nautinnon tuottamista, sekä erilaisia uusia asioita, ilman että tarvii hävetä tai nolostella. 

Olen siis 44v mies Kymenlaaksosta ja teen tapaamisia päiväs aikaan, yöllä nukutaan:)

Lisä infoa voipi kysellä seuraavista yhteystiedoista.

Kik tonttu42 

Tonttu42 at outlook PISTE com 

Vierailija
74/78 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole yhteydessä. Keksitään ratkaisu. Terv. Mies

Vierailija
75/78 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole yhteydessä. Saat lähdöt huipulta huipulle. Terveisin. M

Vierailija
76/78 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä krskiikäinen nainen joka kaipaat kunnon yhdyntää. Ole yhteydessä.  

Vierailija
77/78 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole yhteydessä. Mies täällä.  Niin ratkaistaan ongelma

Vierailija
78/78 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko antaa vinkkejä mistä maksullista mies seuraa kannattaisi lähteä etsimään? Tahtoisin tuntea näin jo keski-iän ylittäneenä naisena semmoisen nuoren pirteyden ja kestävyyden petipuuhissa. Baareista olen joskus saanut houkuteltua nuoren miehen mukaani mutta olisi mukava kun voisi sopia asioista etukäteen.

Nuorelta et sitä kestävyyttä saa, tulevat alta minuutin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän