Maksullinen mies.
Olen 4 kymppinen niin sanottu vanhapiika. Käytän maksullista 26 ikäistä miestä parikertaa kuukaudessa. Saan mahtavaa seksiä häneltä. 300e yöltä mutta on sen arvoista kyllä. Hän täyttää kaikki toiveeni mitä vain pyydänkin. Kalliimmaksi tulisi ottaa mies vaivaksi taloon.
Kommentit (78)
No kävikö sulla missään vaiheessa mielessä, että sitä ilmaista seuraa ei ole tarjolla? Sinäkin rajaat pois lihavat (mikä on tilastojen mukaan jo lähes puolet aikuisista naisista) ja siihenkin on näkemyseroja. Toisille jo muutama kilo on ihan Nounou, toisilla joustavammat kriteerit. Miehetkin osaavat olla yllättävän vaativia ja nirsoja.
Eli ihan samoista syistä nainen etsii maksullista seuraa kuin mieskin.
Miksi sen heti miellät valtapeliksi?
On muuten aika lailla erilaista keskustelua, kuin mitä olisi jos ketjun aiheena olisi mies joka ostaisi seksiä (naiselta).
Täällä olis 35 vuotias mies kokkolasta joka myy seksiä naisille ja miehille 🙂
Vierailija kirjoitti:
Onko iso kalu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko iso kalu?
Aika pieni. 18cm pitkä ja 3,5cm paksu. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko iso kalu?
Aika pieni. 18cm pitkä ja 3,5cm paksu. 😉
Oletko hellä ensikertalaiselle miehelle?
Minäkin ostaisin mielelläni, jos voisi saada vain pitkäkestoisen hyvän yhdynnän ja hyvää suutelua jonkun kuuman tyypin kanssa. En halua suuseksiä kumpaankaan suuntaan enkä mitään akrobatiahommia sängyssä. Olen ylipainoinen ja keski-ikäinen ja tuntuu, että omaa ulkomuotoa tarvitsisi vähemmän hävetä, jos mies saisi hommasta asianmukaisen korvauksen, eikä minun tarvitsisi huolehtia hänen nautinnostaan. Parisuhdetta en halua.
Se tässä maksullisessa miehenä on ideana ettei tarvitse miettiä miehen tuntemuksia ja saa keskittyä vain omaan nautintoon. Kun olet saanut tarpeeksi hyvää voit sanoa kiitos ja näkemiin mä soittelen ilman mitään sitoumuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, että miksi sille miehelle pitää maksaa? Jos olisin vapaa mies, voisin kyllä auttaa naista puutteessa ihan ilmaiseksikin, ellei kyseessä ole liian lihava, aivan suunnattoman ruma, hygieniansa laiminlyönyt, alkkis, narkkari tai mt-potilas.
Vai onko kyseessä jokin valta-asetelmaan liittyvä juttu. "Mähän k*sen sun päällesi, koska maksan tästä." Tai "Nuolet pöllönsilmää, jos mä käsken."
Koska se varmasti tietää kuinka naista käsitellään. Moni mies kyllä tulee ja panee kassinsa tyhjäksi, mutta se onkin sitten eri asia, että saako naisen laukeamaan. Useasti.
Ja saako laukeamaan pitkään. Läpi. Koko. Viikonlopun. Ja. Lisäksi. Seuraavan. Viikon. Puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, että miksi sille miehelle pitää maksaa? Jos olisin vapaa mies, voisin kyllä auttaa naista puutteessa ihan ilmaiseksikin, ellei kyseessä ole liian lihava, aivan suunnattoman ruma, hygieniansa laiminlyönyt, alkkis, narkkari tai mt-potilas.
Vai onko kyseessä jokin valta-asetelmaan liittyvä juttu. "Mähän k*sen sun päällesi, koska maksan tästä." Tai "Nuolet pöllönsilmää, jos mä käsken."
Koska se varmasti tietää kuinka naista käsitellään. Moni mies kyllä tulee ja panee kassinsa tyhjäksi, mutta se onkin sitten eri asia, että saako naisen laukeamaan. Useasti.
Ja saako laukeamaan pitkään. Läpi. Koko. Viikonlopun. Ja. Lisäksi. Seuraavan. Viikon. Puolelle.
Kyllä. On. Ihme. Mummeleita. Suomen. Kielioppi. Hakusessa. Pahan. Kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä, baarit pullollaan näitä minuuttimunia. Tärkeintä on että saavat itse laueta ja pullistellaan kuinka ollaa panomiehiä ja iso on kulli. Eivät ymmärrä asioista oikeen mitään ja naiseta ei sitäkään vähää. N.
Tällä 48v mies tku, ihan mennään naisen toiveet, tarpeet ja halut edellä ja en ole hakemassa omas tyydytystä.
Parasta on saada kiitosta tästä, tuntuu tekevänsä merkityksellistä ihmisläheistä palvelua.
Pyrin aina kohtaamaan naisen aina suurella tunteella ja välittänisellä, vaikka kyse vain hetken kohtaamisesta.
Olen ihan tavis mies joka on helppo kohdata ilman paineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä, baarit pullollaan näitä minuuttimunia. Tärkeintä on että saavat itse laueta ja pullistellaan kuinka ollaa panomiehiä ja iso on kulli. Eivät ymmärrä asioista oikeen mitään ja naiseta ei sitäkään väh
Naisystäväni on monesti pyytänyt, että ottaisin vain hänet nopeasti ja ajattelisin vain omaa tulemistani. Näin vanhemmiten nalli ei enää pala yhtä nopsaan kuin nuorempana ja tunti menee helposti yhteen seksisessioon. Siinä ajassa naiseni on yleensä saanut jo kolme kertaa ja lakanat ovat hiestä märät. Ja kuulemma pari päivää menee viikonlopun jälkeen paikkajen palautuessa.
M51
Hyvä jos saat laatua.
Nelikymppisten naisten kyllä luulis saavan ihan puumaa etsiviä nuori miehiä ilmaiseksin, ainakin itsellä deittipalstoilla nää nuoret kollit oli koko ajan tarjoutumassa. Toki kun on maksava asiakas, saa sitä mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos saat laatua.
Nelikymppisten naisten kyllä luulis saavan ihan puumaa etsiviä nuori miehiä ilmaiseksin, ainakin itsellä deittipalstoilla nää nuoret kollit oli koko ajan tarjoutumassa. Toki kun on maksava asiakas, saa sitä mitä tilaa.
Se vika näissä nuorissa kolleissa etteivät saa kun karvat takkuun, ei oikeen minkäänlaista nautintoa. Useimmat näistä nuorista ovat sellaisia jotka eivät ehkä ole koskaan saaneet naida naista. Maksullinen ammatti mies se vasta on jotain.
Mistä löydätte hyviä maksullisia miehiä? Minäkin haluan... Kotona mies, joka ei (enää) kiinnostunut petipuuhista, jonkinsortin ikään liittyvä kestävyysvaje vaivaa. Eikä halua sitä hoidattaa. Olen puhunut asiasta, yritetty keskustella, mutta mitään ei tee asian eteen. Enpä näe paljon vaihtoehtoja jis haluan pitää hyvinvoinnistani kiinni.
Vierailija kirjoitti:
En ole Ap enkä ole koskaan ostanut seksiä, mutta pakko myöntää että ajatus kiehtoo vähäsen. Ei se tarkoita mitään kieroutunutta valta-asetelmaa jos haluaisi toimituksen olevan puhtaasti minun ehdoilla ja minua varten. Vähän kuin kävisi hierojalla. Ja hieroja olisi komea, hyvin varusteltu ja hyväkäytöksinen ammattilainen.
Tähän tottakai sun reaktiosi on "Mutta kyllä mä nautin siitä että saan tuottaa nautintoa naiselle" tms. Etkä sä edes tajua että sä lähestyt asiaa oman nautintosi kautta. Sinun nautinto ei liity siihen mitenkään. En mä halua hierontaa siksi että mies saa kicksinsä naisen hieromisesta. Enkä mä haluaisi olla nainen, jota joku mies auttaa puutteessa, vaan nainen, joka ostaa palvelun valitsemaltaan miellyttävältä palveluntarjoajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä, baarit pullollaan näitä minuuttimunia. Tärkeintä on että saavat itse laueta ja pullistellaan kuinka ollaa panomiehiä ja iso on kulli. Eivät ymmärrä asi
Voi ziisus mitä paappa selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä, baarit pullollaan näitä minuuttimunia. Tärkeintä on että saavat itse laueta ja pullistellaan kuinka ollaa panomiehiä ja iso on kulli. Eivät ymmärrä asioista oikeen mitään ja naiseta ei sitäkään väh
...ja aina vaan lähdette sellaisen mukaan. Idiootit.
Tietenkin voi olla, mutta sitten on helppo olla tilaamatta häntä uudestaan.