Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullinen mies.

Vierailija
09.02.2025 |

Olen 4 kymppinen niin sanottu vanhapiika. Käytän maksullista 26 ikäistä miestä  parikertaa kuukaudessa. Saan mahtavaa seksiä häneltä. 300e yöltä mutta on sen arvoista kyllä. Hän täyttää kaikki toiveeni mitä vain pyydänkin. Kalliimmaksi tulisi ottaa mies vaivaksi taloon.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista palvelua saat tuolla hinnalla?

Vierailija
2/78 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, että miksi sille miehelle pitää maksaa? Jos olisin vapaa mies, voisin kyllä auttaa naista puutteessa ihan ilmaiseksikin, ellei kyseessä ole liian lihava, aivan suunnattoman ruma, hygieniansa laiminlyönyt, alkkis, narkkari tai mt-potilas.

Vai onko kyseessä jokin valta-asetelmaan liittyvä juttu. "Mähän k*sen sun päällesi, koska maksan tästä." Tai "Nuolet pöllönsilmää, jos mä käsken."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko maksullinen mies myös pariskunnan luokse ?

Vierailija
4/78 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista palvelua saat tuolla hinnalla?

Ihan kaikkea mitä haluan. Todella fiksu ja filmaattinen kaveri, lukee minua ja tarpeitani kuin avointa kirjaa.

Vierailija
5/78 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Hyvä kun miehetkin saa korvauksen työstä. 

Ja komppaan monelle naiselle suhde mieheen joka hoitelee sen puolen on varma ja turvallinen tapa.  Tuosta maksukuviosta tiedän vaan sen että kun parin vuoden jälkeen kieltäytyin maksusta ja sanoin että viinit ja seura on riittävä nii  hän lopetti suhteen koska hän ei halua tunteita ja tapailua hän halua miehen joka tyydyttää hänet ja  siinä sivussa kyllä pito huolen että.minä myös sain. 

Eli korvaus on vaan tapa asettaa rajat

Vierailija
6/78 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi budjetti tuohon niin ostaisin seksiä :( 

Ja aina sanotaan että kyllä saisi ilmaiseksikin.. ja sitten tähän pitkä lista millainen pitää itse olla tai mitä se ilmainen mies tarjoaa (ei mitään mikä minua kiinnostaa, huoh). 

Itse en enää oikein jaksa etsiä seuraa jos nykyinen järjestely joskus purkautuu. Seksiseuran etsiminen oli ihan kauheaa, kävi työstä ja useampi kuin yhdeksän kymmenestä lähestyjästä oli ihan sopimaton (minkä olisivat itsekin tajunneet jos olisivat lukeneet mitä etsin) ja pidemmälle tutustumaan päässeetkin sitten että "no luin kyllä mitä haet mutta ajattelin jos sinulle kävisikin ihan päinvastainen järjestely tai seksi.." jahas kiitoksia. 

Sitten niistä muutamasta(! parinsadan joukosta, apua) tietenkään ei välttämättä puolin ja toisin vain tarkemmin mieltymykset kohdanneetkaan tai kemiat ei kohdanneet, mutta olivat hyviä tyyppejä. Ja käteen siitä parin viikon työmaasta jäi tapaus jolta voi saada osan siitä mitä halusi. 

Olisi vielä mukavampaa jos voisi saada juuri mitä pyytää ja voisi itse antaa rahaa eikä vastapalveluksia, eli ellen olisi köyhä, maksaisin ehdottomasti pari, kolme kertaa kk hyvästä sessiosta jossa mies tekisi mitä on sovittu ja poistuisi sitten eikä minun tarvitsisi stressata yhtään. 

Vierailija
7/78 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, että miksi sille miehelle pitää maksaa? Jos olisin vapaa mies, voisin kyllä auttaa naista puutteessa ihan ilmaiseksikin, ellei kyseessä ole liian lihava, aivan suunnattoman ruma, hygieniansa laiminlyönyt, alkkis, narkkari tai mt-potilas.

Vai onko kyseessä jokin valta-asetelmaan liittyvä juttu. "Mähän k*sen sun päällesi, koska maksan tästä." Tai "Nuolet pöllönsilmää, jos mä käsken."

Onhan tuo maksukin aika nimellinen, 300 euroa yöltä. Naisseuralainen maksaa 200 euroa tunnilta. 

Vierailija
8/78 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös vapaa nainen ja kiinnostuin bdsm seksistä. Löysin palstoilta miehen joka vei minut bdsm maailmaan. Nautin suunnattomasti kun minut sidotaan ja piiskataan ja sitten viedään hitaasti huipulle. Tästä lystistä maksan mielelläni 200e kerta. Ei velvoiteita miestä kohtaan ja saan nautintoni. Monica.

Vierailija
9/78 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on huippuunsa voimaantunutta fantasiaa.

Vierailija
10/78 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain eroa kun mies käy maksullisessa joka täyttää kaikki toiveet???? 

Vierailija
11/78 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo maksukin aika nimellinen, 300 euroa yöltä. Naisseuralainen maksaa 200 euroa tunnilta. 

150€ tunti taitaa olla se normaali taksa, sen yli ei kannata maksaa.

Vierailija
12/78 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain eroa kun mies käy maksullisessa joka täyttää kaikki toiveet???? 

Mies on sika joka ei saa naista ja nainen on voimaantunut joka tietää mitä haluaa ja ottaa sen.

Vierailija
13/78 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähyvä just näin. Miesprostituoituja ei oo Suomessa paljon mutta kyllä tätä voi suositella muillekin naisille. Nämä tietää mitä tekevät

Vierailija
14/78 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko antaa vinkkejä mistä maksullista mies seuraa kannattaisi lähteä etsimään? Tahtoisin tuntea näin jo keski-iän ylittäneenä naisena semmoisen nuoren pirteyden ja kestävyyden petipuuhissa. Baareista olen joskus saanut houkuteltua nuoren miehen mukaani mutta olisi mukava kun voisi sopia asioista etukäteen.

Vierailija
15/78 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, pöpökammoisena kyllä ekana miettisin mitä kaikkia tauteja hänen suussaan ja kalussaan kuhisee.

Vierailija
16/78 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös vapaa nainen ja kiinnostuin bdsm seksistä. Löysin palstoilta miehen joka vei minut bdsm maailmaan. Nautin suunnattomasti kun minut sidotaan ja piiskataan ja sitten viedään hitaasti huipulle. Tästä lystistä maksan mielelläni 200e kerta. Ei velvoiteita miestä kohtaan ja saan nautintoni. Monica.

Hienoa kun olet löytänyt ja olet tyytyväinen.

Vierailija
17/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei mietityttäisi edes taudit kun ostaisin mieheltä sellaista toimintaa ja seksiä missä hänen munaansa eikä kieltä mihinkään tarvita. Tai munaa voisin imeä mutta kondomin kanssa vaikka ei se yhtä kivaa ole. Noh, ei ole rahaa mieshuoriin niin pitää tyytyä omiin sormiin ja mielikuvitukseeb :D

Ja ei mun mielestä ainakaan mitenkään eroa jos mies ei jaksa metsästää sopivaa naista ja ei halua suhdetta tai toivoo jotain erikoisempaa. Miksei ostaisi, ei Suomessa lähes kukaan seksityöntekijä ole esim. ihmiskaupan uhri tai pakotettu seksityöhön. Ei tämä ole mielestäni mikään sika vs. voimaantuja-homma. 

En itse ainakaan voimaantuakseni ostaisi seksiä vaan koska turvallista ja kätevää. Olen itsekäs enkä löydä etsimääni muuten. 

Vierailija
18/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamalla ainakin saa mitä haluaa eikä tarvitse tyytyä tai pettyä.

Vierailija
19/78 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksamalla ainakin saa mitä haluaa eikä tarvitse tyytyä tai pettyä.

Se, että maksat seksistä, ei kyllä ole mikään takuu, että saat juuri sitä mitä haluat eikä pettymyksiä tule. Pettymys voi olla valtavakin!

Vierailija
20/78 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se varmasti tietää kuinka naista käsitellään. Moni mies kyllä tulee ja panee kassinsa tyhjäksi, mutta se onkin sitten eri asia, että saako naisen laukeamaan. Useasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi