Kehuin miestä, mies vastasi törkeästi. Mitä sinä tekisit?
Kehuin miehen kroppaa kun oltiin lähdössä sukulaisten luo juhliin ihan hyvissä tunnelmissa (ei siis ollut riitaa tmv) ja oltiin juuri menossa ulos. Mies selvästi ilahtui ja hymyillen kysyi "miksei sulla ole hyvää takapuolta" ja tarjosi päällystakkia. En alkanut siinä keskustella kun sukulaisiin oltiin menossa, en itse asiassa puhunut mitään ja mies ihmetteli, miksi olen niin "huonolla tuulella kun en puhu mitään".
Onko tuossa edes mitään puhumista? Mitä sinä tekisit; kysyisit mitä tarkoitti, sanoisit että se oli törkeää ja yrittäisit unohtaa vai olisiko suhde siinä koska kommentti välissä aina?
Kommentit (215)
Olisin vastannut, että no kun en jaksa treenata ja mieluummin löhöän sohvalla, syön sipsejä ja juon siideriä. Miten ihmeessä tällä elämällä hyvää persettä tulee. Oliko jotain muuta valittamista? Jos ei kelpaa, niin anti mennä vaan.
Varmaan vähän kakkaa korvienvälissä.
Kuuliko tai ymmärsikö väärin? Luuliko, että vinoilet?
Kysyisin asiasta.
Vierailija kirjoitti:
"Jotkut jäätyvät tilanteessa eivätkä ole hyviä keksimään heti jotain nasevaa. Sitten asia pitää ottaa myöhemmin puheeksi."
No ei ole hyvä suhde, jos tuolla tavalla jäätyy oman kumppanin edessä. Molemmat ovat ihan eri aaltopituuksilla.
Oletus nyt olisi ettei se oma kumppani tahallaan loukkaisi ja että sellaiseen pitää varautua. Mikä ihmeen taistelukenttä se suhde on, jossa ladotaan loukkauksia ja nasevia vastaloukkauksia takaisin. Asiasta voi keskustella ihan rauhallisesti myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäättekö te miettimään jotain tuollaista pientä juttua, joka on ihan jonninjoutavaa?
Joku yksittäinen heitto vaan tietyssä tilanteessa. Todennäköisesti meni huumori ohi tässä tilanteessa.
Toisen haukkuminen ei ole huumoria.
No haukkuiko hän mitään? Miksi ap ei vaan rehellisesti vastannut, että miksi perse ei ole hyvännäköinen? Tarviiko sen edes olla? Vastaa vaan suoraan suoraan kysymykseen ja sillä siisti.
Jos sulta työkaveri tai vaikka naapuri kysyisi kun olisit ensin kehaissut tätä sieväksi, että miksi sinun naamasi ei ole kaunis, vastaisitko vaan rehellisesti, että meidän suvussa kulkee naisilla taikinanaamaiset piirteet, töpselinenä, huonot hampaat ja mulla vielä nuorena oli aknekin eikä mun tarvikaan olla kaunis. Ja sillä siisti. Ihan olisit jatkossakin että kiva työkaveri ja mukava naapuri?
Ap. Onko mies ilkeäntyyppinen. Jos ei, niin olet voinut kuulla väärin tai mies on voinut tarkoittaa tai sanoa sen näin "miksei sullaKin olis hyvä peppu". Sun kannattaa oikeasti nyt kysyä mieheltä, että kuulitko oikein ja sanoiko hän että sinulla ei ole hyvää peppua. Sitten älä selitä mitään vaan vain kysyt tämän ja odotat mitä vastaa. Vastaus kertoo kaiken.
Jos hän sanoo no eihän sulla ole, ynnä muuta ilkeää, niin asia on selvä - ilkeä ja voit alkaa valmistella eroa. Jos sanoo ihmeissään, että mitä, minähän sanoin että eikö sullakin ole, siis että sullahan on myös!, niin sitten tässä oli väärinkäsitys, etenkin jos mies ei ole tyyppinä gasligttaaja ilkeä negaaja tai mänttipää.
Nyt siis kysymään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jotkut jäätyvät tilanteessa eivätkä ole hyviä keksimään heti jotain nasevaa. Sitten asia pitää ottaa myöhemmin puheeksi."
No ei ole hyvä suhde, jos tuolla tavalla jäätyy oman kumppanin edessä. Molemmat ovat ihan eri aaltopituuksilla.
Oletus nyt olisi ettei se oma kumppani tahallaan loukkaisi ja että sellaiseen pitää varautua. Mikä ihmeen taistelukenttä se suhde on, jossa ladotaan loukkauksia ja nasevia vastaloukkauksia takaisin. Asiasta voi keskustella ihan rauhallisesti myöhemminkin.
Ei kai se mikään taistelukenttä ole, kun heittää kerran samalla mitalla takaisin. Varmaan kerta riittää eikä asiasta tarvitse mitään keskustella. Jos tuosta ei mitään tajua, niin antaa olla sitten. En minä ainakaan jaksaisi alkaa keskustella, kun sinä nyt noin sanoit ja mulle paha mieli tuli. Samaa paska läppää takaisin vaan.
Olisin vastannut, että hyvinhän tuo on sulle silti kelvannut. Ja unohtanut koko jutun. Ei kaikkee tarvitse jäädä kiinni ja kaikkea jäädä vatvomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäättekö te miettimään jotain tuollaista pientä juttua, joka on ihan jonninjoutavaa?
Joku yksittäinen heitto vaan tietyssä tilanteessa. Todennäköisesti meni huumori ohi tässä tilanteessa.
No haukkuiko hän mitään? Miksi ap ei vaan rehellisesti vastannut, että miksi perse ei ole hyvännäköinen? Tarviiko sen edes olla? Vastaa vaan suoraan suoraan kysymykseen ja sillä siisti.
Mieheltä voisi kysyä, miksi sen vehje ei ole hyvänkokoinen. Että vastaa vaan suoraan suoraan kysymykseen. Sama asia.
No ei ole kyllä sama asia. En ikinä kommentoisi ketään sellaisesta, johon hän ei voi mitenkään vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisin vastannut, että hyvinhän tuo on sulle silti kelvannut. Ja unohtanut koko jutun. Ei kaikkee tarvitse jäädä kiinni ja kaikkea jäädä vatvomaan.
Just näin! Ihan samaa mietin, että hyvinpä kelpaa kuitenkin.
Mies käyttäytyi ERITTÄIN sopimattomasti, tahallaan tai vahingossa, kun ei muuta siihen hätään keksinyt. Naiselle ei puhuta noin. Täysin kelvotonta. Kynis.mies
Vierailija kirjoitti:
Olisin vastannut, että no kun en jaksa treenata ja mieluummin löhöän sohvalla, syön sipsejä ja juon siideriä. Miten ihmeessä tällä elämällä hyvää persettä tulee. Oliko jotain muuta valittamista? Jos ei kelpaa, niin anti mennä vaan.
Ei ole minullakaan treenattua tarakkaa, mutta en ole ylipainoinen, löhöä sohvalla enkä todellakaan syö sipsejä kuin pari kertaa vuodessa eikä siideriäkään tule juotua sen useammin. Harrastan kyllä liikuntaa ja olen harrastanut aina, mutta joku yksittäisen paikan treenaaminen ei voisi vähempää kiinnostaa ja koska OMA kauneusihanne ei ole reitevä ja persevä niin kuka nyt jonkun miehen mieliksi alkaisi näyttää muulta kuin itse haluaa. Jos jollekulle miehelle on tärkeää reitevyys ja persevyys niin hänen kannattaa valita sellainen eikä alkaa yrittää muokata erinäköisestä naisesta mielensä mukaista.
Ihan oikeesti se mies on voinut sanoa "miksei sullakin olis hyvää peppua" eli yrittänyt sanoa takaisin huonosti ilmaisten, että vaimollakin on hyvä peppu. Tää kannattaa nyt kysyä, Ap menee kysymään sanoiko mies mitä ja odottaa vastausta. Siitä asiat selviävät.
Saksassa kuulemma kehutaan ruokaa näin: Ei ole valittamista. Jos tuon kuulee tai käsittää väärin, niin ihan eri vaikutus.
"...oletko koskaan ihmetellyt miksei missään irl näy naisia, joilla on täysin virheetön iho, kananmunan kokoiset silmät, metrin pituiset jalat ja vyötärö kapeampi kuin pää kun sellaisia näkyy kyllä somessa. "
Nauroin tälle ääneen, hyvin kirjoitettu :D
Tiedän muuten monia jotka eivät erota somekuvia reaalimaailmasta. Kaikki näistä ovat miehiä. Samat tyypit ihailee just esim "meikittömiä" naisia ja luulevat meikiksi vain jotain sähkönsinistä luomiväriä, kun varmaan jokainen nainen näkee, että meikkaamattomalla on tällätty koko naama ja päälle vielä pistoshoidot ja kuvassa näkyvä filtteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä voisi kysyä, miksi sen vehje ei ole hyvänkokoinen. Että vastaa vaan suoraan suoraan kysymykseen. Sama asia.
No ei ole kyllä sama asia. En ikinä kommentoisi ketään sellaisesta, johon hän ei voi mitenkä
Minä en menisi treenaamaan persettäni vain siksi että mies haluaisi minulle "paremman perseen". Pitäisi muuten olla varsinainen kalsarimalli, jotta jäisin tuollaisen sanomisen jälkeen suhteeseen. Usein naisia arvostelevat ovat itse mahakkaita riukukinttuja. Vaikka voisi itse vaikuttaa, miksi tekisin asialle mitään jos itse olisin perseeseeni tyytyväinen? Mies voisi ihan vapaasti etsiä mieleisensä perseen omaavan naisen, en todellakaan jäisi suhteeseen arvosteltavaksi ja muihin vertailtavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kyllä sama asia. En ikinä kommentoisi ketään sellaisesta, johon hän ei voi mitenkä
Genetiikka sen perseen muodonkin pitkälti määrää. Vai pitääkö käydä äijän mieliksi kirurgilla?
Voihan sitten kysyä miksi sun hiusraja ei ole hyvä enää. Saahan niitä hiusimplantteja eli itse voi vaikuttaa. Eri
Jotta voisimme tietää, vitsailiko mies, täytyisi tietää, onko ap:lla hyvä takapuoli. Jos on, mies vitsaili. Jos ei, mies on tilannetajuton.
Olisin kysynyt, että miksi vastaa tuolla tavalla kehuun? Onko jotain valittamista takapuolessani?
Vierailija kirjoitti:
"...oletko koskaan ihmetellyt miksei missään irl näy naisia, joilla on täysin virheetön iho, kananmunan kokoiset silmät, metrin pituiset jalat ja vyötärö kapeampi kuin pää kun sellaisia näkyy kyllä somessa. "
Nauroin tälle ääneen, hyvin kirjoitettu :D
Tiedän muuten monia jotka eivät erota somekuvia reaalimaailmasta. Kaikki näistä ovat miehiä. Samat tyypit ihailee just esim "meikittömiä" naisia ja luulevat meikiksi vain jotain sähkönsinistä luomiväriä, kun varmaan jokainen nainen näkee, että meikkaamattomalla on tällätty koko naama ja päälle vielä pistoshoidot ja kuvassa näkyvä filtteri.
Jep, eräskin mies tosissaan ihmetteli, miksei kaupungilla naisten iho silleen "hehku" kuin instakuvissa ja hiuksetkaan ei ole silleen kuohkeat. Mainitsi myös takapuolet, että salilla näkee naisia jotka treenaavat ja joilla on kyllä "muuten hyvä kroppa", mutta "takapuolet ei ole yhtä hyviä kuin instassa". Niin, miksiköhän :DDDDDD
Ikävä mies. Tulee ensimmäisenä mieleen, että ulkoiset tekijät ovat se juttu. Ehkä hän on tuijotellut ihan liikaa kuvia netin syövereissä tajuamatta, että todellisuus on jotain muuta. Jos hyvä takamus on ykkösasia, jonka puutteesta naljaillaan, kun puoliso on juuri kehunut, niin ei se hyvää lupaa.
Täytyy silti sanoa, että en lähtisi myöskään kehumaan toisen vartaloa, vaikka olisi aihettakin. Kehun kyllä kokonaisuutta menemättä yksityiskohtiin. Miksei voi vain sanoa, että toinen näyttää hyvältä tms.?