Millä perusteella luulette, että sinkkuutenne syy ei ole teissä itsessänne?
Tai ainakin varsin moni tuntuu luulevan ja aina luetellaan litannia, että minkälaisia vikoja deittimarkkinoiden henkilöissä on, ja sen takia he eivät kelpaa itselle. Olettekos tulleet ajatelleeksi, että todellinen syy usein on se, että teidän oma markkina-arvonne ei ole riittävä niihin kandidaatteihin joista haaveilette? Te kyllä löydätte muista vikoja, mutta vikaa on teissäkin, koska ette vakisuhteeseen kelpaa paremman markkina-arvon henkilöille. Näin se vain on kylmä totuus.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai vika on itsessä, jos ei kelpuuta mitä tahansa. Luultavasti sinkkuuden ongelma ei tällöin ole suurempi kuin huonon parisuhteen. Minusta ihan tervettä.
Luetun ymmärtämisesi ei näytä olevan kaksisella tolalla. Ei missään kohtaa aloitusta mainittu, että pitäisi ottaa kuka tahansa. Sinunlaiset tyypit vetää aina kommentissaan asiat äärilaitaan, joka ei yleisesti ottaen ole keskustelujen pointtina.
Se että tinderissä on vaihtoehtoja ei tarkoita että sinulla on markkinat.
Helppohan sitä treffeille on päästä, ei temppu eikä mikään. Mutta että oikein vakavaan suhteeseen, se vasta saavutus on.
Ei ihmisissä mitään vikaa ole, muuta kuin että etsitään aina vain parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti on. Mähän välttelen sinkku-statuksesta luopumista kuin ruttoa :D Sinkkuna on just hyvä olla <3
N33
Voi kunpa tietäisit mitä kaikkea toisin elämääsi.
Monitoimikone
Vaan kun en tiedä :D
N33
Kyse on siitä, että haluanko minä parisuhteeseen eikä siitä, että kelpaanko parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset luulee itsestään liikoja.
Totta.
No tietysti sinkkuuteni syy on minussa, duh. En halua lapsia (en myöskään että miehellä on lapsia) , en halua naimisiin enkä halua asua yhdessä. Tuo rajaa jo aika paljon. Sitten listalla tulevat henkiset ominaisuudet ja jonkin sortin koulutus. Nuo kolme ensimmäistä yleensä ne tutustumiset katkaisevat.
Sinkkuuteni syy on täysin minussa itsessäni, kun 20 vuoden jälkeen sain vihdoin aikaiseksi erota. Tosin ex-mieheni on yhä hyvä kaverini.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa nimenomaan taloudenhoitajan. Minulle se ei taas sovi. Heti oltaisiin muuttamassa yhteen, mutta en minä mikään tyhmä ole. Miksi luopuisin oman kodin vapaudesta. Valitettavasti olen vaan todennut, että miehille se, että kummallakin on omat kodit tarkoittaa, että saa pettää vapaasti. Miehet ei osaa elää kahlitsematta.
Huvittavaa miten joillakin miehillä on niin heikko itsetunto että täytyy "kahlita". Varmaan heijastuu vähän joka elämän osa-alueelle ja melko raskasta elää sellaisen kanssa joka ei kykene luottamaan puolisoonsa.
Kyllä se on ihan minun syy. Koska olen seksihullu, mutta muuten ihan p-seestä😂 t nainen
Tietysti se on minussa itsessäni! Voisinhan alkaa jonkun ihan jees-tyypin kanssa jos haluaisin, mutta en ala, eli syy on minussa. Tai jos ihastun johonkin joka ei ihastu yhtälailla minuun, niin syy on sillä tavalla minussa, etten ollut tarpeeksi ihastuttava.
Ei kai tässä mitään ihmeellistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa nimenomaan taloudenhoitajan. Minulle se ei taas sovi. Heti oltaisiin muuttamassa yhteen, mutta en minä mikään tyhmä ole. Miksi luopuisin oman kodin vapaudesta. Valitettavasti olen vaan todennut, että miehille se, että kummallakin on omat kodit tarkoittaa, että saa pettää vapaasti. Miehet ei osaa elää kahlitsematta.
Huomattavasti mukavampi pitää huoli ainoastaan omasta ruokahuollosta ja kotitöistä. Eikä tarvitse myöskään tehdä kompromisseja mistään asioista tai olla tilivelvollinen.
Vierailija kirjoitti:
En olisi sinkku, jos hyväksyisin kumppaniksi kenet tahansa minut sattuu haluamaan. Niitä kyllä on. Joten kyllä, olen sinkku, koska en hyväksy ketä tahansa kumppaniksi. Olen mielummin sinkku kuin huonossa parisuhteessa epäsopivan kanssa.
Tämä. En ns. tarvitse ketään, joten jos suhteeseen alan, haluan jotain muuta, kuin pierunhaaleaa... Ja olen mies. Deittisovellukset ja massadeittailu ei myöskään kiinnosta ollenkaan. Henkilökemiat selviää melko nopeasti kasvotusten. Jonkun kuvien ja viestien perusteella ei niinkään.
Minun vika on kiltti ja kunnollisuus. Se riittää ettei kelpaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai vika on itsessä, jos ei kelpuuta mitä tahansa. Luultavasti sinkkuuden ongelma ei tällöin ole suurempi kuin huonon parisuhteen. Minusta ihan tervettä.
Luetun ymmärtämisesi ei näytä olevan kaksisella tolalla. Ei missään kohtaa aloitusta mainittu, että pitäisi ottaa kuka tahansa. Sinunlaiset tyypit vetää aina kommentissaan asiat äärilaitaan, joka ei yleisesti ottaen ole keskustelujen pointtina.
Tämä! Joillakin on tuo kumma taipumus aina vetää asiat ääriesimerkeiksi, kun ei muuhun keskustelussa kykene, kuten tässä kohtaa, että nyt sitten pitäisi ottaa kuka tahansa.
No onhan se oma syy, kun en kelpuuta ketä tahansa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Minun vika on kiltti ja kunnollisuus. Se riittää ettei kelpaa naisille.
Uli uli uli