Millä perusteella luulette, että sinkkuutenne syy ei ole teissä itsessänne?
Tai ainakin varsin moni tuntuu luulevan ja aina luetellaan litannia, että minkälaisia vikoja deittimarkkinoiden henkilöissä on, ja sen takia he eivät kelpaa itselle. Olettekos tulleet ajatelleeksi, että todellinen syy usein on se, että teidän oma markkina-arvonne ei ole riittävä niihin kandidaatteihin joista haaveilette? Te kyllä löydätte muista vikoja, mutta vikaa on teissäkin, koska ette vakisuhteeseen kelpaa paremman markkina-arvon henkilöille. Näin se vain on kylmä totuus.
Kommentit (70)
En luule, vaan tiedän että se "vika" on täysin itsessäni. En halua parisuhdetta. Parisuhteessa eläminen on itseisarvo vain sellaisille henkilöille joilla ei ole mitään parempaa tarjottavaa ympäristölle ja yhteiskunnalle. Näin se vain on kylmä totuus.
Tietenkin vika on minussa. En minä hae parisuhdetta edes, en jaksa eikä kukaan jaksaisi minua :D
En olisi sinkku, jos hyväksyisin kumppaniksi kenet tahansa minut sattuu haluamaan. Niitä kyllä on. Joten kyllä, olen sinkku, koska en hyväksy ketä tahansa kumppaniksi. Olen mielummin sinkku kuin huonossa parisuhteessa epäsopivan kanssa.
Miksi pitäisi kelvata jollekin joka ei kelpaa itselle? Eihän tuossa ole mitään logiikkaa.
Tottakai vika on itsessä, jos ei kelpuuta mitä tahansa. Luultavasti sinkkuuden ongelma ei tällöin ole suurempi kuin huonon parisuhteen. Minusta ihan tervettä.
Ajattelimme lapsiasiasta eri tavoin ja erosimme. Mieluummin sinkku kuin vastoin tahtoaan lapsiperhearkea. Kun aloimme seurustella kumpikaan ei halunnut lasta mutta kumppanin mieli muuttui. Nyt tapailen vain eikä tarvitse vääntää asiasta kenenkään kanssa suhteessa.
Biologia ohjaa naisia siten, että nämä mielummin elävät vaikka haaremissa tai karusellityyppisessä järjestelyssä, jossa jakavat korkeatasoisen miehen muiden naisten ja odottavat aina kiltisti omaa vuoroaan.
Harmi vaan, että länsimaisten yhteiskuntien arvot ja menestys ovat perustuneet yksiavioisuudelle, jossa jokainen mies (ainakin teoriassa) saa puolison ja työnteko hyödyttää itseä ja omaa perhettä. Nyt kun tämä yhteiskuntamuoto on rapautumassa, niin yhä useampi mies kyseenalaistaa miksi kannattaisi raataa työmuurahaisena jos se hyödyttää vain pientä osaa miehistä ja heidän naisiaan.
Siksi länsimaisilla yhteiskunnilla ei nykytilassa ole mitään mahdollisuutta kilpailla tiettyjä toisiin uskontoihin perustuvia yhteikskuntia vastaan. Ei ennen kuin täällä ymmärretään omien miesten arvo ja se, että ne ovat juuri ne miehet jotka takaavat vapaudet ja rauhan.
En luule, vaan tiedän, että Suomen naiset ovat epäkelpoja parisuhteeseen. Sorry.
Vierailija kirjoitti:
Biologia ohjaa naisia siten, että nämä mielummin elävät vaikka haaremissa tai karusellityyppisessä järjestelyssä, jossa jakavat korkeatasoisen miehen muiden naisten ja odottavat aina kiltisti omaa vuoroaan.
Harmi vaan, että länsimaisten yhteiskuntien arvot ja menestys ovat perustuneet yksiavioisuudelle, jossa jokainen mies (ainakin teoriassa) saa puolison ja työnteko hyödyttää itseä ja omaa perhettä. Nyt kun tämä yhteiskuntamuoto on rapautumassa, niin yhä useampi mies kyseenalaistaa miksi kannattaisi raataa työmuurahaisena jos se hyödyttää vain pientä osaa miehistä ja heidän naisiaan.
Siksi länsimaisilla yhteiskunnilla ei nykytilassa ole mitään mahdollisuutta kilpailla tiettyjä toisiin uskontoihin perustuvia yhteikskuntia vastaan. Ei ennen kuin täällä ymmärretään omien miesten arvo ja se, että ne ovat juuri ne miehet jotka takaavat vapaudet ja rauhan.
Eli miesten taso laski ja romutti koko miesten itsensä rakentaman systeemin. Sinkkunakin työnteko hyödyttää itseä.
Varmasti löytäisin parisuhteen, jos haluaisin. 100 % viimeisen vakavan suhteen jälkeen treffaamistani miehistä on ollut halukas tapaamaan uudelleenkin. Ja joo, yhden kanssa on jatkettukin, mutta en mä parisuhteessa hänen kanssaan ole. Seksi nyt vain on todella hyvää. N45.
Yleisesti ottaen ihmiset vaikuttavat yliarvioivan oman osuutensa kun asiat menevät hyvin ja aliarvioivan ns. huono tuurin vaikutuksen kun asiat menevät huonosti.
Tottakai syy on minussa. En kelpuuta mitään ketä tahansa jantteria. Haluan rakastua. Olen jo 2 kertaa yrittänyt vain sitkeästi, vaikka peli olisi pitänyt puhaltaa poikki heti alkuunsa. Enää ei ole varaa sellaisiin virheisiin. Olen myös hyvin itsenäinen. En ole kodin hengetär tyylinen ja sehän ei miehiä kiinnosta. Minulle ihanteellisin ratkaisu olisi jokin paritalo, jossa meillä olisi siis omat asunnot. Sitähän ei kukaan ymmärrä. Kuvitellaan, että haluan vapaan suhteen.
N.52
Mieluummin sinkkuna kuin epäsopivan tai epämieluisan kumppanin kanssa. Se on se kylmä totuus.
Huvittaa nämä naiset jotka asettavat paljon ehtoja miehille. Jos heiltä kysyy, mitä annettavaa heillä on parisuhteelle, tulee radiohiljaisuus.
Tietysti on. Mähän välttelen sinkku-statuksesta luopumista kuin ruttoa :D Sinkkuna on just hyvä olla <3
N33
Vierailija kirjoitti:
En harrasta deittailuja.
Miksi sitten edes vastasit koko aloitukseen, koska ei koske sinun elämääsi? Tuollaisten paskanjauhanta-vastausten arvo on täysi nolla.
Vika on somessa. Naiset luulee itsestään liikoja. Perus suomalainen mies on juro ja masentunut. Ottakaa aikuinen mies joka osaa puhua ja pussata niin ette pety.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti on. Mähän välttelen sinkku-statuksesta luopumista kuin ruttoa :D Sinkkuna on just hyvä olla <3
N33
Voi kunpa tietäisit mitä kaikkea toisin elämääsi.
Monitoimikone
Ei pidä paikkaanssa. Äiti sanoi, että olen fiksu ja filmaattinen, joten minulla on oikeus samanlaiseen puolisoon.