Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei, auttakaa!!

Vierailija
05.03.2007 |

Mulla on nyt todella sotkunen elämän tilanne ja tähän saumaan huomaan olevani raskaana. Olen joskus vuosia sitten tehnyt abortin, joka oli kamalaakin kamalampi kokemus :´( en tiedä kestäisinkö toista.

Minulla on ollut jo useamman vuoden suhde naimisissa olevan miehen kanssa ja olemme kihloisssa.

Mun on nyt niin vaikea saada mitään selvää tekstiä, kun oon niin shokissa. Edes miehelle en ole vielä kertonut olevani raskaana, haluan ensin olla varma mitä teen ennen kuin kerron hänelle.

Rakastan miestä kovasti ja tiedän hänenkin rakastavan minua.

Onko kenelläkään ollut samanlaista tilannetta? En pelkää että mies jättäisi minut lapsen takia tms... mutta haluaisin lapsen isän sitten kokonaan itselleni jos päätän lapsen tehdä hänen kanssaan.

On tämä kamalaa ja varmasti ihan epäselvääkin...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotain parempaa, näitä on ollut täällä miljoona-sori!

Vierailija
2/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme seurustelleet useamman vuoden ja halusimme kihloihin menolla osoittaa toisillemme rakkautta.

Mies on siis naimisissa ja asuu virallisesti perheensä luona, mutta koska on työssä samalla paikkakunnalla missä asun niin viikot yleensä minun luona kuitenkin.

Vierailija
4/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kihlat siis

Joten en usko, sori!

Vierailija
5/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä sinä sitten haluaisit tehdä? Tai miten voisimme auttaa?

Onko miehellä ennestään lapsia? Jos on niin oletko ajatellut heitä yhtään?

Vierailija
6/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin mitä sinä sitten haluaisit tehdä? Tai miten voisimme auttaa?

Onko miehellä ennestään lapsia? Jos on niin oletko ajatellut heitä yhtään?

Miehellä on lapsia. Ja tietenkin olen ajatellut miltä lapsista tuntuu jos/ kun joskus saavat tietää meistä. Toisaalta ollaan oltu miehen kanssa jo niin pitkään yhdessä, että olen turtunut tai tottunut ajatukseen miehen lapsista. En edes jaksa tuntea huonoa omaa tuntoa vaimon takia (enään)...

Vierailija
7/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä uutinen. Tietenkin pidät vauvan kun sinulle sellainen lahja annetaan.

Sen sijaan tuollainen mies... luepas nyt itsekin ihan ajatuksella mitä olet kirjoittanut tähän ketjuun. Ja mieti miltä se kuulostaa sellaisen korvissa, joka ei tiedä teistä muuta kuin tuon mitä kerroit.

Jos aikuinen mies ei tiedä että kakkua ei voi yhtä aikaa syödä ja säästää, niin ei hän sitä opi sinunkaan kohdallasi. Tee mikä on viisasta ja lopeta seurustelu moisen äijän kanssa. Sinä olet nyt saamassa ihan oikean perheen! Sinä ja lapsesi, teistä tulee perhe. Tuo mies kuulukoon perheeseenne siten että hän on lapsesi isä ja tapaa lasta sekä maksaa asiaan kuuluvat elatusmaksut.

Vielä kerran onnea. Voimia ratkaisuusi, mitä sitten päätätkin.

Vierailija
8/8 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoa.

Kihlaus ei ole juridinen toimenpide.

Se ei sido yhtään mihinkään. Se on vaan tapa. Tänä päivänä sen merkitys lupauksena avioliitostakin on kadonnut aika lailla. Julkkiksillakin se on kai tapa pitää lukua kenen kanssa milloinkin on kimpassa. Tsekkaa rinkulan sisäpuolelta, jos uuden hehkeän mimmin tavatessaan ei heti muistakkaa oliko sidonnaisuuksia mihinkään päin.

Kertokaa te ketkä väitätte että kyseessä on kaksinnaiminen tai rikos, että mihinkä kihlautumine vaikuttaa lainsäädännölliseltä kannalta? Ei mihinkään voin kertoa. Ei kukaan peri ukkoaan vaikka olisi ollut sen kans kihloissa.

Kihloissa voi olla vaikka olisi naimissakin toisaalla.

Eli ennen kuin Porvoosta päin otatte kantaa tarkistakaa edes tosiasiat.

Säälittävän tyhmiä ihmisiä täällä...

(tämä kyllä on ennenkin havaittu)