Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö teidän 4v. pojat vielä sukkahousuja vai

Vierailija
16.09.2008 |

pitkiä kalsareita?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kätevämmät kuin jotkut kalsarit.

Sukkikset ovat poikamaisia kuvioiltaan. KappAhlista löytyi auto- ja dinokuvioisia kokoa 122/128.

Saa käyttää niin pitkään kuin pitää. Olen kyllä varautunut siihen, että ilmoittaa siirtyvänsä kalsareihin. Sitten siirrytään. No big deal.

Vierailija
22/31 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki sukkahousut on batman, cars tai spiderman. Hoidossa muut ovat kuulemma kadehtineet näitä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkikset on paljon mukavammat talvella, kun nilkat pysyy varmasti lämpimänä. Uskoisin, että meillä siirrytään pojalla kalsareihin sitten, kun menee eskariin kahden vuoden päästä.

Ja siitä kiusaamisesta...onneksi meidän lasten päiväkodissa myös useat muut pojat käyttävät sukkahousuja (ja niitä nimenomaan vanhempien ohjeissa suositellaan!), joten kiusaamista ei esiinny.

Mutta kyllä mun täytyy ihmetellä niitä äitejä, joiden mielestä sukkahousut ei 'sovi' yli 3-vuotiaalle pojalle :D eli siis ei ole sopivaa sukupuolen vuoksi.......

Vierailija
24/31 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluusti villapuvun alle laittaisin sukkiksen ja ouhuen paidan pojallemme. Tai teknisen asun.  Päiväkodissa eivät pue niin vaan laittavat villapuvun collarihousujen ja paidan päälle. Just päätin, et kotona tehdään toisella tavalla. En edes yritä ohjeistaa pk-tätejä. Poika suostuu siis vielä 4,5 v sukkiksia kyllä pitämään. Tosin niiden pukemisesta ei pidä.

Vierailija
25/31 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä kalsareita. Ei ne sukkahousut vaan oikeen ole mukavat. Tyttökin pitää pitkiksiä, ei sukkahousuja.

Vierailija
26/31 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pojat on käyttäneet noin 4-5 vuotiaaksi sukkahousuja. Sen jälkeen ovat olleet niin pitkiä, että sellaisia "poikien värisiä" sukkahousuja ei ole enää löytynyt. Sitten on vaihdettu pitkiin kalsareihin. Minusta sukkahousut on olleet paljon kätevämpiä kun niissä ei nilkat paljastu talvellakaan. Olen aina säälien katsonut pieniä poikia joiden nilkat vilkkuvat paljaana housujen alta. 

Vierailija
27/31 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme poikaa. Ja jostain syystä olen niin kapeakatseinen, ettei missään vaiheessa edes tullut mieleeni, että voisin laittaa heille sukkahousut. Meillä pojat on aina käyttäneet pitkiä kalsareita.

Vierailija
28/31 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitää sukkahousuja, uskon ja toivon, että käyttäisi vielä pidempäänkin niitä, ovat kun ei paljas iho jää vilkkumaan johonkin rakoon.

Vierailija
29/31 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni (40v) pitää sukkahousuja sillä äitinsä pitää asiaa täysin normaalina. Silloin tällöin olen huomauttanut asiasta.

Vierailija
30/31 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi leveitä sukkahousuja on vaikea löytää, haaroväliin kuitenkin sais jäädä pojilla tilaa ettei kivekset oo liian kuumassa. Käytettiin kyllä 2v:llä viime talvena vielä, ja ens talveksikin ajattelin ostaa. ne on hyvät just villahaalarin alle, kun kollarihoususut tuppaa menemään makkaralle. 

Vierailija
31/31 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan sukkiksia pitänyt, pitkiä kalsareita vain jos on tarvinnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän