Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hölmöä mennä kuntosalille joinakin kertoina lähinnä polkemaan kuntopyörää?

Vierailija
06.02.2025 |

Olen nyt vuosien tauon jälkeen ollut kerran salilla enkä aiemmin mitenkään ahkera salilla kävijä ollut, niin siksi kyselen näin tyhmiä.

Olen siis reilusti ylipainoinen, mutta painoa jo pudottanut ja sain nyt uutta puhtia tauon jälkeen. Kävin tänään uimassa ja totesin, että kädet aika kovilla eikä taida huomenna puhti riittää uimiseen. Olin siis eilenkin uimassa ja salilla maanantaina. Huomenna siis voisi salilla keskittyä jalkoihin. 

Mä haluaisin kuntopyörän, mutta vielä ei ole varaa sitä ostaa. Mietin jos huomenna lähinnä polkisi kuntopyörällä ja ehkä tekisi vähän jalkaprässillä. Pakko kuitenkin hiljakseen aloitella ettei riko itseä.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on varsinen mielensäpahoittaja =)

Totta!  

Ap harmitteli toisella sivulla kun joku kirjoittelija oli hänen mielestään hapan. Mutta omaa happamuuttaan Ap ei huomaa.

Vierailija
122/130 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole pääasia, että lähtee edes johonkin liikuntaharrastukseen?

Ihan hullu oletus, että jos menee salille, niin heti ekasta kerrasta asti rautaa nousee vähintään 100 joka laitteessa ja tietää/osaa kaiken.  Siitähän se kynnys aloittaa just nousee liian korkeaksi.    Jos vaan suvaitaan kaikki tulijat tasosta ja tekemisestä riippumatta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä mieluummin juoksumaton suhinaa kuuntelen kuin sitä painojen kolahtelua kun ukot on saanu pari toistoa tehtyä valtavilla painoilla ja sitten painot läiskähtää asemiinsa. Tai vielä pahempaa on miesten huudot, ähinät ja puhinat. Joten siitä vaan ap pyöräilemään tai juoksrmaan jos siltä tuntuu.

Juoksumaton suhina on vielä ok, mutta tuossa puhuttiinkin töminästä. Itsessään se laite ei ole pahan kuuloinen vaan ne löntystelevät kävelijät siinä.  

Ja toi puhiseva soutulaite oli tosi ikävä eräässä pienessä kuntosalissa. Sen laitteen suhina täytti koko sen pienen kellarisalin.  

Painojen kolauttelu on ärsyttävää, mutta lyhytkestoista. Noissa juoksu/soutulaitteissa sitä metakkaa pitää kestää taukoamatta pahimmillaan koko oman treeniajan.

Ja te joiden salilla ei niin pahasti juoksumatot kaiu, niin olkaa onnellisia. Kyse ei ole mistään ääniherkkyydestä vaan näissä on oikeasti laite/sali-kohtaisia eroja.

Vierailija
124/130 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä mieluummin juoksumaton suhinaa kuuntelen kuin sitä painojen kolahtelua kun ukot on saanu pari toistoa tehtyä valtavilla painoilla ja sitten painot läiskähtää asemiinsa. Tai vielä pahempaa on miesten huudot, ähinät ja puhinat. Joten siitä vaan ap pyöräilemään tai juoksrmaan jos siltä tuntuu.

Juoksumaton suhina on vielä ok, mutta tuossa puhuttiinkin töminästä. Itsessään se laite ei ole pahan kuuloinen vaan ne löntystelevät kävelijät siinä.  

Ja toi puhiseva soutulaite oli tosi ikävä eräässä pienessä kuntosalissa. Sen laitteen suhina täytti koko sen pienen kellarisalin.  

Painojen kolauttelu on ärsyttävää, mutta lyhytkestoista. Noissa juoksu/soutulaitteissa sitä metakkaa pitää kestää taukoamatta pahimmillaan koko oman treeniajan.

Ja te joiden salilla ei niin pahasti juoksumatot kaiu, niin olkaa onnellisia. Kyse ei ole mis

No mä en osaa vielä sanoa kunnolla tuon salin ja sen paikan ainoan juoksumaton kohdalla, mutta olen nyt vasta kerran nähnyt siinä jonkun ja ei kyllä kuulunut kuin suhina eikä se häirinnyt mitenkään. En edes huomannut sitä kunnolla vaikka olenkin aika herkkä äänille. Nyt olen käynyt kuntopyöräilemässä ja kuntopyörät on eri paikassa kuin tuo juoksumatto, mutta lähellä silti. 

Ap

Vierailija
125/130 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mä pudotan painoa, niin lisään kuntopyöräilyn salitreeniini. Tykkään tehdä hiit-treenejä, eli esim 3min normipyöräilyä ja sitten minuutti täysillä. Hiit-treenit kannattaa aloittaa 30s hiit-osuuksilla. Paino kyllä putoaa, on tosi tehokasta!

Vierailija
126/130 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko työ pyöräily kuntosalilla maksaa? 

Mikä ihmeen työ pyöräily? 

Ap

Tuo pyöräily. Et ymmärrä pientä kirjoitusvirhettä?

No ei tuo nyt ihan pieni ollut. 

Etkö sen vertaa älyä, että mun tarkoitus ei ole tuolla salilla käyttää vain kuntopyörää vaan tarkoitus on kyllä käyttää muitakin laitteita. Äly hoi. Suurimman osan kortista maksoin e-passilla ja sain kortin vielä opiskelijahintaan. Kortin hinta vuodeksi oli 130€. 

Ap

No älä nyt hermostu. Pointti oli juuri kysyä, että paljonko pelkkä pyöräily maksaa, mutta näköjään teet siellä muutakin. 

Vierailija
127/130 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko työ pyöräily kuntosalilla maksaa? 

Mikä ihmeen työ pyöräily? 

Ap

Tuo pyöräily. Et ymmärrä pientä kirjoitusvirhettä?

No ei tuo nyt ihan pieni ollut. 

Etkö sen vertaa älyä, että mun tarkoitus ei ole tuolla salilla käyttää vain kuntopyörää vaan tarkoitus on kyllä käyttää muitakin laitteita. Äly hoi. Suurimman osan kortista maksoin e-passilla ja sain kortin vielä opiskelijahintaan. Kortin hinta vuodeksi oli 130€. 

Ap

No älä nyt hermostu. Pointti oli juuri kysyä, että paljonko pelkkä pyöräily maksaa, mutta näköjään teet siellä muutakin. 

Opettele ymmärtämään lukemasi. Jo ihan aloituksessa kirjoitan jalkaprässistä.

Ap

Vierailija
128/130 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jokainen tekee mitä tekee. Itse soudan soutulaitteella vähintään puoli tuntia, se on ihan oma lajinsa, varsinkin oikealla tekniikalla. Lisäksi vain lonkkien lähentäjä loitontaja venyttely. Muut tekee mitä tekee, en kyttää.

Vierailija
129/130 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai jokainen tekee mitä tekee. Itse soudan soutulaitteella vähintään puoli tuntia, se on ihan oma lajinsa, varsinkin oikealla tekniikalla. Lisäksi vain lonkkien lähentäjä loitontaja venyttely. Muut tekee mitä tekee, en kyttää.

Soutulaitteesta tykkäisin, mutta sitä ei tällä salilla ole. 

Ap

Vierailija
130/130 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole noloa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi