Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asumusero ja puolison tuleva leikkaus

Vierailija
06.02.2025 |

Eli olen muuttanut hiljan pois omaan asuntoon (lopullisesti, mutten voi suoraan sitä sanoa tulevalle eksälle, koska on pitkä historia manipulointia ja syyllistämistä). 

Nyt tämä tuleva ex on menossa leikkaukseen ja toki olettaa että palaan auttamaan ja hoitamaan. Koko hänen lähipiirikin näin oletta, eikä edes tiedä minun muuttaneen. Mitä ihmettä teen? En kestä hänen seuraansa ilman rauhoittavia, mitä rn yksinäni tarvitse.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tarjoat hänelle vielä liikaa palveluita. Muutu mitäänsanomattomaksi tai riesaksi niin hän haluaa itse sinusta eroon. Et tee ruokaa, et pyykkää, et harrasta seksiä. Vetoat vain kaikkiin kipuihin, masennukseen ja hermoromahdukseen.  

Hän alkaa katsella uutta uhria.

Haha joo täpit kaikki täyttyy jo. Mutta ei näe elämäänsä ilman kuuntelijaa jatkuvalle puhetulvalle ja sen täytyy jostain syystä olla minä. Ei ole edes seurustellut kenenkään muun kanssa ennen minua. Säälin jo valmiiksi seuraavaa. Olettaa että terapian jälkeen suoriudun taas kaikesta mainitusta ja jaksan kaikenmaailman ränttejä ja tunnekuohuja.

Ap

Lopeta se kuuntelukin. Puuhailet omiasi. 

Soittelee pitkiä puheluita ilman kunnon si

Ne puhelut loppuu nyt. Et ole mikään hyväntekeväisyyslaitos. Sinulla on oikeus kieltäytyä niistä. Jos et pysty olemaan vastaamatta, laita äänettömälle.

Vierailija
42/75 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mun mielenterveys parani heittämällä, kun eksään nollakontakti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat helposti tyhjennettyä yhteisestä kodistanne loput omaisuutesi, kun teet sen kun mies on leikkauksessa.

Tilaat vain muuttoauton. Sitten seuraavaksi yhteinen asunto myyntiin. Mies voi ostaa sinun puolikkaasi. Jollei osta, niin etsiköön uuden kämpän.

Vierailija
44/75 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika inhottavaa jos et ole sanonut haluavasi erota..

Vierailija
45/75 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tarjoat hänelle vielä liikaa palveluita. Muutu mitäänsanomattomaksi tai riesaksi niin hän haluaa itse sinusta eroon. Et tee ruokaa, et pyykkää, et harrasta seksiä. Vetoat vain kaikkiin kipuihin, masennukseen ja hermoromahdukseen.  

Haha joo täpit kaikki täyttyy jo. Mutta ei näe elämäänsä ilman kuuntelijaa jatkuvalle puhetulvalle ja sen täytyy jostain syystä olla minä. Ei ole edes seurustellut kenenkään muun kanssa ennen minua. Säälin jo valmiiksi seuraavaa. Olettaa että terapian jälkeen suoriudun taas kaikesta mainitusta ja jaksan kaikenmaailman ränttejä ja tunnekuohuja.

Ap

Soittelee pitkiä puheluita ilman kunnon si

Miksi vastaat edes? Tottakai soittaa, kun vastaat. Estät ettet näe edes yhteydenottoja. Miksi et ole noin jo tehnyt? Ilmeisesti toivot näitä soittoja kuitenkin ja haluat olla haluttu. 

Vierailija
46/75 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut, että eroaminen voi olla vaarallista? Mietipä sitä.

Ap

Vierailija
47/75 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Missä se mies luulee sinun olevan, jos ei tiedä, että sinulla on asunto ja sinulle sinne soittelee? 

Vierailija
48/75 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Mies ei onneksi ole ollut yhtään inohttava vai miten se nyt sitten menikään???

Vierailija
49/75 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yritän pitää näennäistä rauhaa. Helpottaa siihen asti, että saan koko muuton ja muut asiat hoidettua.

Ap

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vierailija
50/75 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ota sitä miestä (enää) kertaakaan sisälle sinne omaan asuntoosi. Hänestä tulee muuten riesa, etkä pääse hänestä eroon yhtään sen paremmin kuin yhteisessä kodissa. Et vastaa puhelimeen. 

Vierailija
51/75 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Missä se mies luulee sinun olevan, jos ei tiedä, että sinulla on asunto ja sinulle sinne soittelee? 

Tietää missä asun, muttei tiedä, että en tule palaamaan "kotiin". Luulee, että olemme vielä parisuhteessa, mutta asun vain eri asunnossa.

Ap

Vierailija
52/75 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, ei niitä leikkauksia ihan niin vaan siirrellä näillä jonoilla menetät paikan. Sä valehtelet. Oikeutatko pettämisesi kenties tällä tarinalla?

Vierailija
53/75 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tietää missä asun, muttei tiedä, että en tule palaamaan "kotiin". Luulee, että olemme vielä parisuhteessa, mutta asun vain eri asunnossa.

Ap

Tottakai luulee, että olette suhteessa, kun vastaat puhelimeen ja kuuntelet ja ilmeisesti myötäile kaikkea. Jos et ole edes muille kertonut erosta niin eihän mies ota sinua tosissaan mitenkään. 

Vierailija
54/75 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on ex ja nythän se selviää lähipiirillekin, että olette eromneet, etkä sä ole exäsi piika. Miettikööt ite miten järjestää kotiutumisen.

Vierailija
55/75 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä se äijä nyt heti! Et edes tiedä, jos soittaa. Paranet nopeammin.

Vierailija
56/75 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Olisikohan sinun turvallisinta vaihtaa vielä oma asuntosi sellaiseksi, jonka osoite jää salaiseksi miehellekin? Jos joudut noin paljon pelkäämään eropäätöksen ilmoittamista. Yksin älä hae loppuja tavaroita, jos yhtään tuntuu turvattomalta. Veli, isä, miespuolinen kaveri tai poliisi mukaan. Hae myös itsellesi apua asian käsittelemiseksi.

Vierailija
57/75 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ollut koskaan fyysisesti väkivaltainen sinua tai tavaroitasi kohtaan? Vai ainoastaan henkisesti?

Vierailija
58/75 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ikävää, nuo tilanteet ovat ikäviä ja itsellänikin on ikävä olo siitä, miten kohtelin eksää menneisyydessä erossa, mutta kun noiden kanssa on pakko, ei siitä pääse muuten. 

Sitä paitsi ap on sanonut haluavansa erota, mutta mies jotenkin suostuttelee ap:n aina jäämään. Ap:n erohalujen vuoksi on nyt tuo leikkauskin miehellä sekä into pariterapiaan. 

Vierailija
59/75 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taas möyhötti aamulla, että kuntoutuspsykoterapian asiakkaista on 80 % naisia. No, tämä ketju on suora todennus aiheesta. Se, jonka pitäisi olla terapiassa, ei siellä ole ja se, joka sitten kärsii seuraukset siitä, että toinen ei ole käynyt terapiaansa, joutuu sinne tai lääkitykselle itse. 

Vierailija
60/75 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ikävää, nuo tilanteet ovat ikäviä ja itsellänikin on ikävä olo siitä, miten kohtelin eksää menneisyydessä erossa, mutta kun noiden kanssa on pakko, ei siitä pääse muuten. 

Sitä paitsi ap on sanonut haluavansa erota, mutta mies jotenkin suostuttelee ap:n aina jäämään. Ap:n erohalujen vuoksi on nyt tuo leikkauskin miehellä sekä into pariterapiaan. 

Kiitos ymmärryksestä. Olen yrittänyt kaikkeni, tehdä tämän oikein aiemmin. Se ei ole toiminut. Varmaan vain saman kokenut boi ymmärtää.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän