Kristinusko ja huivin pitäminen
Olkaa hyvä ja älkää ilmiantako sääntöjen mukaisia keskusteluja.
Kommentit (1246)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla naisilla on kauniit, vaaleat hiukset, eikä niitä ole tarvetta räteillä peitellä.
Ei toki jos ei halua kunnioittaa Jumalaa.
Minun Jumalaani ei tarvitse räteillä kunnioittaa.
Sitten Raamatun Jumala ei ole sinun jumalasi.
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa Suomeenkin huivinkäyttökielto, kuten Ranskassa. Päästäisiin tummemmasta väestä samalla eroon.
Wikipedia: This ban does not apply to the hijab, as it does not cover the face.
Eli ei ole huivinkäyttökieltoa Ranskassa.
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Älä yleistä omaa kokemustasi koskemaan naisia yleisesti. Ole sinä hiljaa, jos haluat, mutta muilta älä samaa vaadi.
Ei ole kyse minun kokemuksestani, vaan Jumalan sanasta. Ja kyllä varmasti vaadin (tilanteen mukaan ja ystävällisesti, Pyhän Hengen ohjauksen mukaan) muiltakin Jumalan sanan noudattamista kirkossa. Miksi ihmeessä ihminen menee kirkkoon jos ei halua noudattaa Jumalan sanaa ja kyseisen paikan sääntöjä?
Voisitko antaa ihan konkreettisen esimerkin vaatimisesta, jonka esität ystävällisesti?
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on päähine päässään, kun hän rukoilee tai profetoi, hän häpäisee päänsä. Sen sijaan jos nainen on avopäin, kun hän rukoilee tai profetoi, hän häpäisee päänsä, sillä sehän on samaa kuin hän olisi antanut ajaa hiuksensa pois. Ellei nainen peitä päätään, hän voi yhtä hyvin leikkauttaa hiuksensa. Mutta jos kerran hiusten leikkaaminen tai pois ajaminen on naiselle häpeällistä, hänen tulee peittää päänsä.
1. Kor. 11:4-6
Jumala ei löydy tuollaisten sääntöjen avulla. Nuo ovat sellaisille ihmisille, jotka noudattavat vain uskonnon turhia tapoja. Todellinen usko on ihan muuta kuin päähineillä leikkimistä.
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa Suomeenkin huivinkäyttökielto, kuten Ranskassa. Päästäisiin tummemmasta väestä samalla eroon.
Niinpä, mua ärsyttää äh lä mi kaapunaiset. Islamin uskonto syrjii naisia ja pitää naisia alempiarvoisina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla naisilla on kauniit, vaaleat hiukset, eikä niitä ole tarvetta räteillä peitellä.
Älä sitten mene sen jumalan palvomistilaisuuteen, jota tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että poistaja on fundamentalisti, joka säikähtää, kun ei osaakaan vastata.
Naisvihaa on kaikissa hiekkauskonnoissa. Näin sen merkit näkyvät kristinkultissakin.
Naisvihaa et Raamatusta löydä. Päinvastoin.
Herran lain mukaan nainen on pojan synnytyksen jälkeen epäpuhdas puolisentoista kuukautta, ja kaksinkertaisen ajan tytön synnyttämisen jälkeen. -- 3. Moos 12
Mooseksen lain mukaan ratkaistiin, onko nainen ollut uskoton? Papisto juotti hänelle myrkyllistä "kirovettä", ja jos nainen kärsi tuskaa ja myrkyttyi, hän oli syyllinen. Viedessään vaimonsa pappien eteen mustasukkainen aviomies vapautui kaikesta vastuusta. -- 4. Moos 5:11-31
Minä havaits
Minulla ei valitettavasti ole aikaa lukea lainauksiasi ja vastata niihin. Kehotan rukoilemaan, että saisit Pyhän Hengen ja viisauden ymmärtää Raamattua. Ehkä joku muu haluaa vastata sinulle tai sitten voi hakukoneista hakea lisää ymmärrystä kyseisiin Raamatun kohtiin liittyen. Siunausta sinulle!
Tyypillinen ohari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noitanaisen älä anna elää. -- 2. Moos 22:17
Niin. Noidat ovat Saatanasta. Ja nyt lainaat Vanhaa Testamenttia.
No niinpä teinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten mene sen jumalan palvomistilaisuuteen, jota tarvitsee.
Ei luterilaisissa kirkoissa tarvitse naisten peittää päätään hölmö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että poistaja on fundamentalisti, joka säikähtää, kun ei osaakaan vastata.
Naisvihaa on kaikissa hiekkauskonnoissa. Näin sen merkit näkyvät kristinkultissakin.
Herran lain mukaan nainen on pojan synnytyksen jälkeen epäpuhdas puolisentoista kuukautta, ja kaksinkertaisen ajan tytön synnyttämisen jälkeen. -- 3. Moos 12
Mooseksen lain mukaan ratkaistiin, onko nainen ollut uskoton? Papisto juotti hänelle myrkyllistä "kirovettä", ja jos nainen kärsi tuskaa ja myrkyttyi, hän oli syyllinen. Viedessään vaimonsa pappien eteen mustasukkainen aviomies vapautui kaikesta vastuusta. -- 4. Moos 5:11-31
Minä havaits
Ai nytkö ei sitten ole aikaa (muka) lukea sitä sanaa... tämmöisiä pelkureita nämä uskovaiset ovat. Näytä jokin Raamatun kohta ja kysy, että mitenkäs nyt näin, niin saavat äkkiä jalat alleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noitanaisen älä anna elää. -- 2. Moos 22:17
Niin. Noidat ovat Saatanasta. Ja nyt lainaat Vanhaa Testamenttia.
No niinpä teinkin.
Oletko siis tietoinen siitä, että uskovan ei kuulu elää VT:n mukaan tänä päivänä? UT:ssa selitetään tämä. Siksi oli hieman hassua lainata yksittäinen lause VT:stä selittämättä sitä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu sanoo et naiset on seurakunnassa hiljaa. Koraanissa taas on kokonainen suura naisille ja jonka suurin profeetta sanoi viimeisinä sanoina kolme kertaa pitäkää naisista huolta. Islam antoi naisille oikeudet kauan ennen länsimaita, perintö, ero jne oikeudet.
😂🤣😂🤣😂🤣😂
Islam on saatanasta.
Ihmiset yrittävät kovin paljon liikaa ymmärtää Raamattua ilman Pyhää Henkeä, vaikka itse Raamattu kertoo ettei se ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mooseksen lain mukaan ratkaistiin, onko nainen ollut uskoton? Papisto juotti hänelle myrkyllistä "kirovettä", ja jos nainen kärsi tuskaa ja myrkyttyi, hän oli syyllinen. Viedessään vaimonsa pappien eteen mustasukkainen aviomies vapautui kaikesta v
Mahtaa olla ikävä elämä kun pitää haukkua muita! Huonon kuvan annat itsestäsi.
Ihmiset ottavat Raamatusta mitä tahtovat
Itseltä ei vaadita mitään mutta muilta kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mooseksen lain mukaan ratkaistiin, onko nainen ollut uskoton? Papisto juotti hänelle myrkyllistä "kirovettä", ja jos nainen kärsi tuskaa ja myrkyttyi, hän oli syyllinen. Viedessään vaimonsa pappi
Itse olen puhelimella, vastaaminen hidasta. Tietokoneella voisi äkkiä naputella vastauksen
Hurjaa shittiä tällä palstalla. En tiennyt että Suomessa on tuollaista harhaista, sekopäistä fundamentalistiajattelua. Vauvapalstalla oppii kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten Raamatun Jumala ei ole sinun jumalasi.
Sinä et Jumalan puolesta päätä. Jokin vanhojen äijien kirjoittama kirja ei myöskään Jumalan ajatuksia kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mooseksen lain mukaan ratkaistiin, onko nainen ollut uskoton? Papisto juotti hänelle myrkyllistä "kirovettä", ja jos nainen kärsi tuskaa ja myrkyttyi, hän oli syyllinen. Viedessään vaimonsa pappi
Joopa joo, aina löytyy selitys sille, miksi ei voi vastata tai ottaa asiaan kantaa... huvittavaa.