Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö S-ryhmän sovellustarjouksia?

Vierailija
06.02.2025 |

Itse koen todella vaivalloiseksi erikseen selata tarjouksia ja sitten alkaa yksitellen näyttämään niitä myyjälle. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärettömän huono verrattuna k-kaupan versioon missä klikataan kuponki lunastetuksi ja se kirjautuu plussakortille. Sitten vaan korttia käyttämällä alennus tulee automaattisesti. 

Ässän sovelluksessa ongelmia jatkuvasti. Mulle ei myyjät ole antaneet alennusta kun mobiili ei ole toiminut. Olen jopa puhelimen lykännyt myyjälle, että koeta sä kun emmä saa toimii. Ei saanut sekään ja käski mennä aspaan kysymään. Lisänä hävettää tukkia koko jono puhelimen kanssa pelleilyn takia. Palautetta ei ilmeisesti tule tarpeeks kun tälle ei ässä tee mitään. No, selvitään ilman alennuksiakin kun tympii koko sovellus. 

Minä olen saanut monet tarjoukset kahteenkertaan kun känny ei olekaan kuitannut käytetyksi ja olen sen kotona huomannut.

Käytän tätä kikkaa jatkossakin kun näyttää toimivan vaikka nämä olivatkin vahinkoja.

Onhan se kiva saada 30 ja 40 prosentin alennukset

Vierailija
22/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö tuokin olla joku vanhuustesti? Vsrmaan moni osaisi ne äpit ja tarjoukset ladata ja käyttää, mutta ei jaksa tai tee mielellään tuollaista piiperrystä.

Onko se sitten ikäkysymys, en tiedä. Luulisi että ihsn ketä vaan kokisi hieman ärsyttävänä kaivaa se känny ja mobiilisovellusta esiin jotsin tiettyä tarjousta varten.Sitten  pitäisi olla jo kaikki kännyssä, bonus ja pankkikortit  sun muut. 

Tuo on mennyt  vähän askarteluksi.  Esim. mäkkärin aitokaistalle meno. Jos kuski haluaa katsoa äppitsrjoukset, pysähtyy ensin sivuun pariksi minuutiksi ennen kaistalle menoa, jotta saa mietittyä tarjoukset ennen tilausta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Tuo systeemi on jostain 15-vuoden takaa. K-kauppojen omia plussa tarjouksia kyllä käytän. 

Vierailija
24/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset valittaa, että puhelinta on vaikea kaivaa esille. Ei ihan pidä paikkaansa, kun katsoo katunäkymää. Kaikki kulkee puhelimet kädessä ja tuijottaa ruutua eikä eteensä. Ja sitten samat valittaa, kun ihmiset kävelee päin.

No, meni hieman asian vierestä. Mutta joo, minä jaksan kaivaa puhelimen esille ja ottaa sieltä tarvittavan näkymän, että saan haluamani tarjouksen lunastettua. Ei ole tällaiselle kuuskymppiselle hirveän vaikea suoritus.

Ehkä ne taas on eri ihmiset joiden mielestä on hankalaa kaivaa, ja jotka kävelee nenä puhelimessa. Kuuskymppinen minäkin, ja pidän ärsyttävänä sitä että se puhelin tarvitsee kaivaa kun ne edut vois saada suoraan sillä maksukortilla. 

Vierailija
25/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai käytän, ei ole minusta mitenkään vaivalloista. Etsin kupongit valmiiksi jonottaessani. Jos jonoa ei ole, niin ei ole kiirekään. Ainoa ongelma oli, kun sovellus ei toiminut, mutta silloinkin ystävällinen kassa antoi mulle alennukset. Jos kupongin näyttämisen kokee "todella vaivalloiseksi" niin onko toimintakyky muutenkin heikentynyt, pitäisikö asiasta huolestua?

Kaikki vanhenee aikanaan ja toisilla on vaikeampaa. Vanhana ei jaksa kaiken maailman äppiä ja täppiä ja muistella tunnuslukuja ja kaivella älypuhelimen sovelluksia .

Vierailija
26/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitikö tuokin olla joku vanhuustesti? Vsrmaan moni osaisi ne äpit ja tarjoukset ladata ja käyttää, mutta ei jaksa tai tee mielellään tuollaista piiperrystä.

Onko se sitten ikäkysymys, en tiedä. Luulisi että ihsn ketä vaan kokisi hieman ärsyttävänä kaivaa se känny ja mobiilisovellusta esiin jotsin tiettyä tarjousta varten.Sitten  pitäisi olla jo kaikki kännyssä, bonus ja pankkikortit  sun muut. 

Tuo on mennyt  vähän askarteluksi.  Esim. mäkkärin aitokaistalle meno. Jos kuski haluaa katsoa äppitsrjoukset, pysähtyy ensin sivuun pariksi minuutiksi ennen kaistalle menoa, jotta saa mietittyä tarjoukset ennen tilausta. 

Ei liity äs ryhmään mut mäkkäristä tuli mieleen. En käytä autokaistaa siksi, että et kerkeä lainkaan katsoa menua, kun jo kysyvät mitä saisi olla. 

Vierailija
27/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes ladannut kyseistä sovellusta, vaikka ässässä eniten asioinkin. Minusta on aivan älytöntä, että pitäisi olla sekä kortti että äppi. Miksi pitäisi ladata puhelimeen jotain ylimääräisiä ohjelmia tilaa viemään?

Vierailija
28/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity äs ryhmään mut mäkkäristä tuli mieleen. En käytä autokaistaa siksi, että et kerkeä lainkaan katsoa menua, kun jo kysyvät mitä saisi olla. 

Etkö osaa sanoa, että hetkinen, mietit vielä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän