8 vuotta nuorempi mies, uhka vai mahdollisuus?
Tapasin overwatchissa itseäni 8 vuotta nuoremman miehen ja tapaamme ensimmäistä kertaa livenä ensi viikolla ja varasimme hotellihuoneen yhdeksi yöksi, ettei tarvitse myöhään matkustaa kotiin (emme asu Suomessa ja yöllä ei ole kauhean turvallista liikkua yksin).
Mies ei ulkoisesti ole juurikaan mun makuun, mutta olemme siitä lähtien, kun ensimmäisen kerran pelasimme yhdessä, snäpänneet jatkuvasti ja töiden jälkeen olemme aina discordissa ja pelaamme joko kahdestaan, tai jomman kumman kavereiden kanssa porukalla.
Nyt molemmille on alkanut tulla tunteita ja mies on kiltti ja hauska. Kuitenkin itseäni pelottaa, että mies jossain vaiheessa vaihtaa ikäiseensä, mutta hän vannoo, ettei hän välitä mun iästä ja olen hänen silmissään maailman söpöin tyttö ja kaiken lisäksi olen vielä viisas ja hauska.
Kaverini ovat sitä mieltä, että tarvitsisin ikäiseni poikaystävän, mutta hän vaikuttaa oikeasti kivalta, varsinkin, kun tämä mies lupautui auttamaan mua rakentamaan itselleni data-analyysiportfolion, jotta voisin tulevaisuudessa vaihtaa uraa.
Sori vuodatus, mutta jonnekin pitää purkaa tuntoja.
Kommentit (15)
Mies haluaa vain panna sinua koska ei saa nuorempia naisia. Mies huomannut että saa vielä sinulta pillua.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minkä ikäisiä olette. Hyvin toimii jos on toimiakseen, ei se ikäeroa katso. Eikä tuo nyt ole mikään järkyttävä ero, vanhemmiten tuntuu vielä vähäisemmältä. Todennäköisempää taitaa olla että sinä päädyt vaihtamaan siihen nuorempaan. Jos ei toimikaan, niin sitten eroatte kuten muutkin.
Olen itse yli 30 ja mies alle sen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa vain panna sinua koska ei saa nuorempia naisia. Mies huomannut että saa vielä sinulta pillua.
Exänsä oli hänen kanssaan samanikäinen, että varmasti saisi ikäisensäkin tyttöystävän jos tahtoisi.
Ap
Jos se mies paljastuu 14v teinijonneksi, muistathan, että on rikos tehdä mitään seksuaalista.
Olen itse aina tykännyt nuoremmista miehistä, mutta ei niistä ole vakavampaa koskaan pystynyt rakentamaan. Sääli, oikeastaan. Nytkin kymmenisen vuotta nuorempi tapailukumppani, jonka kanssa on kivaa mutta juttu jää kevyelle tapailuasteelle. Jollain muulla saattaa sitten olla toinen kokemus näistä.
Pakko sanoa, ehkä vähän rumasti, että omassa tuttavapiirissä vanhemman naisen ja nuoremman miehen suhteet on pelittäneet lähinnä silloin kun miehellä ei ole omanikäisten parissa kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Jos se mies paljastuu 14v teinijonneksi, muistathan, että on rikos tehdä mitään seksuaalista.
No 14-vuotiaat ei tässä maassa vielä töitä tee. 😂
Ap
Ikäero voi tuoda erilaisuutta, sellaista perspektiivien moninaisuutta suhteeseen, ja se, onko tämä uhka vai mahdollisuus on kiinni suhteen osapuolista ja heidän suhtautumistavoistaan
Mieti Harlineja. Vanha ryppynaama nuoren naisen kanssa, mutta toki raha ja kuuluisuus ovat ainoat selittävät tekijät. Vielä lapsia tuommoisen oksettavan papparaisen kanssa. Saahan niistä toki kivat elarit, kun tuo liitto päättyy n. viiden vuoden sisään.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse aina tykännyt nuoremmista miehistä, mutta ei niistä ole vakavampaa koskaan pystynyt rakentamaan. Sääli, oikeastaan. Nytkin kymmenisen vuotta nuorempi tapailukumppani, jonka kanssa on kivaa mutta juttu jää kevyelle tapailuasteelle. Jollain muulla saattaa sitten olla toinen kokemus näistä.
Pakko sanoa, ehkä vähän rumasti, että omassa tuttavapiirissä vanhemman naisen ja nuoremman miehen suhteet on pelittäneet lähinnä silloin kun miehellä ei ole omanikäisten parissa kysyntää.
Nojoo, tuokin on totta. Ainut pitkä parisuhde mikä mulla on koskaan ollut, oli vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta sekin päättyi vuosia sitten.
En edes tahtonut parisuhdetta, mutta tämän miehen kanssa ollaan viime päivinä oltu kuin paita ja perse. Jopa hänen kaverinsa ovat alkaneet jättämään meitä kahden kesken.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mieti Harlineja. Vanha ryppynaama nuoren naisen kanssa, mutta toki raha ja kuuluisuus ovat ainoat selittävät tekijät. Vielä lapsia tuommoisen oksettavan papparaisen kanssa. Saahan niistä toki kivat elarit, kun tuo liitto päättyy n. viiden vuoden sisään.
Ulkoisesti olemme onneksi aikalailla saman ikäisen näköisiä.
Viimeisimmän työhaastattelun lopuksi kuukausi sitten haastattelijan oli pakko tarkistaa mun ikä, koska näytin kymmenisen vuotta nuoremmalta kuin mitä oikeasti olen.
Ap
Riippuu minkä ikäisiä olette. Hyvin toimii jos on toimiakseen, ei se ikäeroa katso. Eikä tuo nyt ole mikään järkyttävä ero, vanhemmiten tuntuu vielä vähäisemmältä. Todennäköisempää taitaa olla että sinä päädyt vaihtamaan siihen nuorempaan. Jos ei toimikaan, niin sitten eroatte kuten muutkin.