Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö S-ryhmän sovellustarjouksia?

Vierailija
06.02.2025 |

Itse koen todella vaivalloiseksi erikseen selata tarjouksia ja sitten alkaa yksitellen näyttämään niitä myyjälle. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Tarjousten pitäisi kirjautua automaattisesti kassalla.

Vierailija
2/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Miten voi olla noin epäkäytännöllinen systeemi vielä tänä päivänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran käytin kun myyjä itse alkoi neuvoa että olisi hyvä tarjous. Itse en ala niitä etsimään. 

Vierailija
4/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin iltapäiväruuhkassa kiva kun jengi kaivaa äppiä esille

Vierailija
5/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin jotain ja oli jotenkin outo, muistaakseni se vaati tilin yhdistämisen ja koska se pelkästään nelinumeroisen pin-koodin takana puhelimessa niin en katso luotettavaksi, jää pelko että semmoiset pystytään murtamaan jos puhelin sattuu katoamaan. 

Vierailija
6/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai käytän, ei ole minusta mitenkään vaivalloista. Etsin kupongit valmiiksi jonottaessani. Jos jonoa ei ole, niin ei ole kiirekään. Ainoa ongelma oli, kun sovellus ei toiminut, mutta silloinkin ystävällinen kassa antoi mulle alennukset. Jos kupongin näyttämisen kokee "todella vaivalloiseksi" niin onko toimintakyky muutenkin heikentynyt, pitäisikö asiasta huolestua?

Vierailija
7/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tarjouksia, jonossa on hyvin aikaa kaivaa se luurista esiin.

Vierailija
8/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei minulla edes ole äppipuhelinta, siin säästyy jo rahaa moniin ostoksiin.

Vierailija
9/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmällä on tarkoitus "pakottaa" asiakkaat käyttämään sovellusta ja tottumaan sen käyttöön, saman toki saavuttaisi Lidlin kaltaisella äpillä. Tavoitteena luopua pitkällä aikavälillä fyysisestä S-etukortista ja kustannuksia tuovasta fyysisestä maksukorttien käytöstä. ABC-mobiili on jo lähellä tavoitetta. 

Vierailija
10/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin, ihan liian hankalaa. Nytkin esim. Coop-tuotteesta -25%, en jaksa vaivautua. Noita muita tarjouksia esim. lounashinnasta käytän joskus. 

Vierailija
11/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaikeampi käyttää, sitä vähemmän käytetään, se on eduksi firmalle. Lisäksi tarjoukset on huonoja.

Vierailija
12/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjaudu kassajonossa pankiin saadakseni edut. Omat edut on pankin sovelluksessa. 

Vierailija
13/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai käytän, ei ole minusta mitenkään vaivalloista. Etsin kupongit valmiiksi jonottaessani. Jos jonoa ei ole, niin ei ole kiirekään. Ainoa ongelma oli, kun sovellus ei toiminut, mutta silloinkin ystävällinen kassa antoi mulle alennukset. Jos kupongin näyttämisen kokee "todella vaivalloiseksi" niin onko toimintakyky muutenkin heikentynyt, pitäisikö asiasta huolestua?

No ei se nyt mitenkään älyttömän vaivalloista ole, mutta en ymmärrä pointtia. Jos on S-kortti, jolla alennuksen saa, niin miksi hitossa pitää näperrellä veikä joidenkin mobiilikuponkien kanssa. Ihan pelleilyä ja äärettömän huonoa asiakaspalvelua.

Vierailija
14/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kauppojen sovellustarjoukset pitäisi lailla kieltää. Nehän ovat tasa-arvolain vastaisia. Juuri köyhemmillä ei ole esim varaa älypuhelimiin, joten eivät pysty ostamaan ko tarjouksia.

Korttitarjoukset on ihan ok, sillä kortin saa kuka vaan. Jos kortti on maksullinen,  niin ostosten bonuksilla sen voi maksaa vähitellen.

Solidaarisuussyistä en ikinä osta sovellustarjouksia enkä edes kaupallisia  sovelluksia🤨

Vierailija
15/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärettömän huono verrattuna k-kaupan versioon missä klikataan kuponki lunastetuksi ja se kirjautuu plussakortille. Sitten vaan korttia käyttämällä alennus tulee automaattisesti. 

Ässän sovelluksessa ongelmia jatkuvasti. Mulle ei myyjät ole antaneet alennusta kun mobiili ei ole toiminut. Olen jopa puhelimen lykännyt myyjälle, että koeta sä kun emmä saa toimii. Ei saanut sekään ja käski mennä aspaan kysymään. Lisänä hävettää tukkia koko jono puhelimen kanssa pelleilyn takia. Palautetta ei ilmeisesti tule tarpeeks kun tälle ei ässä tee mitään. No, selvitään ilman alennuksiakin kun tympii koko sovellus. 

Vierailija
16/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-ryhmällä on tarkoitus "pakottaa" asiakkaat käyttämään sovellusta ja tottumaan sen käyttöön, saman toki saavuttaisi Lidlin kaltaisella äpillä. Tavoitteena luopua pitkällä aikavälillä fyysisestä S-etukortista ja kustannuksia tuovasta fyysisestä maksukorttien käytöstä. ABC-mobiili on jo lähellä tavoitetta. 

Miten Lidlin äppi toimii? 

Vierailija
17/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina en muista katsoa mitä siellä on. Mutta joo, kyllä mäkin koen hankalaksi siinä kassalla kaivella puhelinta esiin ja availla sitä sovellusta. Nyt oon menossa hakemaan ruokaöljyä -20%. Koon systeemi on näppärämpi kyllä. 

Vierailija
18/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän enimmäkseen itsepalvelukassaa ja en jaksa niiden alennusten takia mennä jonottamaan normikassalle. 

Vierailija
19/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset valittaa, että puhelinta on vaikea kaivaa esille. Ei ihan pidä paikkaansa, kun katsoo katunäkymää. Kaikki kulkee puhelimet kädessä ja tuijottaa ruutua eikä eteensä. Ja sitten samat valittaa, kun ihmiset kävelee päin.

No, meni hieman asian vierestä. Mutta joo, minä jaksan kaivaa puhelimen esille ja ottaa sieltä tarvittavan näkymän, että saan haluamani tarjouksen lunastettua. Ei ole tällaiselle kuuskymppiselle hirveän vaikea suoritus.

Vierailija
20/28 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä minkään kaupan sovelluksia. Outoa, että kauppa yrittää pakottaa asentamaan sovelluksen alennusten takia. Voivatko hakkerit iskeä sovelluksen kautta tietoihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä