HS: Törkypuheita ei voi perustella sananvapaudella
Lukijan mielipide | Törkypuheita ei voi perustella sananvapaudella
Kommentit (386)
Vierailija kirjoitti:
"Sinähän ymmärrät että suomessa on jo lait noita varten. "
Tietenkin ja hyvästä syystä. Mutta äsken vielä oli kuulemma sananvapauden mukaista olla vaikka miten pahasti väärässä ja silti sanoa se.
Eli kuten huomaat, sananvapaus tarvitsee aina myös rajoja.
Se, että sananvapaus tarvitsee ääritapauksissa rajoja on ihan eri asia kuin se mitä te vasurit koko ketjun olette hokeneet eli että voitte ihan itse ja mielivaltaisesti pistää ne rajat vaikka puhuja kerrallaan mihin haluatte.
Äitiiii!,tuu auttamaan ,en osaa!!!!Liian vaikeaa,ei riitä älykkyys!
Minulla on mainetta josta kärsin.Olen kärsinyt viimeiset 35 vuotta.Ja koko tämän ajanjakson ajan minusta on tehtailtu syntipukkia vähän jokaikiseen asiaan mitä täällä tapahtuu.Kenellekään en ole mitään pahaa tehny, ,mihinkää en ole ollut syypää !En puoliani täällä osaa pitää iman "äitiä"!
Ketään ihmistä en ole esimerkiksi häiriköinyt,vainnonut tai stalkannut !Asia ,josta minua koko ajan syytetään.Ei minua vieraitten asiat kiinnosta!Olen luonteeltani aivan liian egosentrinen,että minua kiinnostaisi seurata,stalkata tai vainota ketään.Minuaa ei kiinnosta kuin oman napani ympärillä pyöriminen!Minun nuoruudessani kasrarillaa kukaan ei stalkannut ketään!Kaikki olivat omissa oloissaan tyytyväisinä.Jos joku muuta väittää,kannatta tulla herjaamaan päin naamaa,niin nauhoitan puhelimella ja teen rikosilmotuksen!
Olen todellakin ollut kiltteydestä kipeä aikaisemmat vuosikymmenet elämästäni.Onneksi nyt yli viisikymppisenä olen saanut itsekunnioitukseni ja arvostukseni.Ei ole enää tarvetta mielistellä ketään!Menkää etsimään uusi uhri ja jättäkää minut rauhaan!
Ajatella,että jos vastaan tuntemattomaan puhelinnumeroon ,ääneni saatetaan varastaa ja tehdä siitä tekoaälyä hyödyntäen syväväärennös,en osaa varoa tällaIista kasariteininä ja "pihtiputaan mumona".En osaa,liian vaikeeta,tarvitsen "äitiä" apuun:(