Oletteko katsoneet mitä jopa HILLO maksaa kaupassa!
3,5 - 5 euroa pienet purkit. Eikä ole mitään eksoottisia makuja, ihan vadelmaa jne. 70 % sokeria kaikissa.
Kommentit (208)
Mansikkahillo on kuin Oltermanni-juusto. Paskaa massoille.
Vierailija kirjoitti:
Osta kilo marjoja
osta kilo hillosokeria
keitä 10 min ja purkita
saat 2 kg hilloa
luksusta
Ja niin helppoa. Toki täällä päkätetään kun ei koskaan tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu kun työssä käyvät hyvätuloiset tekevät hillonsa itse ja köyhät ostaa valmiina ja valittaa että on kallista.
Ihan tiedoksi että hillojen keittely EI todellakaan ole nykyaikaa. Kenellä edes on hillopurkkeja ja jaksaa niitä kuumennella ja desinfioida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu kun työssä käyvät hyvätuloiset tekevät hillonsa itse ja köyhät ostaa valmiina ja valittaa että on kallista.
Ai hyvätuloiset yritysjohtajattaret keittelee 15 litran kattiloissa keräämiään villivadelmia? 🤣
Itseasiassa kyllä. Kuivattavat villiyrttejä teetä varten ja hätistelevät hyttysiä mustikkametsässä. Lasten kanssa leipovat sitten talvella mustikkapiirakka omista marjoista.
Se on sitä laadukasta elämää, jota ei voi saada rahalla, mutta jonka voi saavuttaa, kun alkaa ymmärtää, mikä on arvokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kilo marjoja
osta kilo hillosokeria
keitä 10 min ja purkita
saat 2 kg hilloa
luksusta
Kai teet myös ruisleivän, huonekalut, sähkötyöt ja laatoitukset aina itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hyvätuloiset yritysjohtajattaret keittelee 15 litran kattiloissa keräämiään villivadelmia? 🤣
Itseasiassa kyllä. Kuivattavat villiyrttejä teetä varten ja hätistelevät hyttysiä mustikkametsässä. Lasten kanssa leipovat sitten talvella mustikkapiirakka omista marjoista.
Se on sitä laadukasta elämää, jota ei voi saada rahalla, mutta jonka voi saavuttaa, kun alkaa ymmärtää, mikä on arvokasta.
Sori vaan mutta Italiassa ei poimita mustikoita ja siellä yritysjohtajattaret lomailee. Ovat sinkkuja nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilo kotimaisia pakastemansikoita ja hillosokeri niin niistä saa 2 purkkia hilloa. Päihittää jokaisen valmishillon. Ei tarvita mitään erityisiä tiloja.
Taidan tänään tehdä hilloa kaksi purkkia. Kesällä ostetut marjat on jo syöty. Kesää odotellessa. Itse en poimi mitään.
N 60
Mummoilla siellä maaseudulla on aikaa.
Tampereella asun. Neulon ja taiteilen. Käyn kuntosalilla ja lemmikkejä on. Lisäksi hoidan työni. Tosin en roiku somessa ja kitise. Yleensä normaalit ihmiset ehtii tekemään asioita. Hillon tekemiseen menee vain pieni hetki.
Kaikki maalaisakat tänään palstalla pätemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksi että hillojen keittely EI todellakaan ole nykyaikaa. Kenellä edes on hillopurkkeja ja jaksaa niitä kuumennella ja desinfioida.
Jämähdit sitten 1990-luvulle? Hillojen keittelyhän on ollut trendikästä jo pitkään, etenkin varakkaiden ihmisten keskuudessa. Sosiaalisesti alhaisessa asemassa olevat eivät keitä hilloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahtyneenä voit mättää vaikka muovipurkkiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilo kotimaisia pakastemansikoita ja hillosokeri niin niistä saa 2 purkkia hilloa. Päihittää jokaisen valmishillon. Ei tarvita mitään erityisiä tiloja.
Taidan tänään tehdä hilloa kaksi purkkia. Kesällä ostetut marjat on jo syöty. Kesää odotellessa. Itse en poimi mitään.
N 60
Tampereella asun. Neulon ja taiteilen. Käyn kuntosalilla ja lemmikkejä on. Lisäksi hoidan työni. Tosin en roiku somessa ja kitise. Yleensä normaalit ihmiset ehtii tekemään asioita. Hillon tekemiseen menee vain pieni hetki.
Ok, täti. Nyt on taas aika neuloa ja silittää kissaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jämähdit sitten 1990-luvulle? Hillojen keittelyhän on ollut trendikästä jo pitkään, etenkin varakkaiden ihmisten keskuudessa. Sosiaalisesti alhaisessa asemassa olevat eivät keitä hilloja.
Nyt haluan kyllä nähdä lähteen tuolle väitteelle. On nimittäin semmoista paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kilo marjoja
osta kilo hillosokeria
keitä 10 min ja purkita
saat 2 kg hilloa
luksusta
Sähkötöitä lukuunottamatta kyllä. Sähkötöitä saa laillisesti tehdä vain pätevän sähköasentajan ohjauksessa ja valvonnassa, mutta 12V asennukset teen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kilo marjoja
osta kilo hillosokeria
keitä 10 min ja purkita
saat 2 kg hilloa
luksusta
Joo teen ruisleivät kyllä ja mies tekee huonekaluja. Toki sähkötyöt teetetään mutta laatoitus on helppoa itsekin ja kivaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kilo marjoja
osta kilo hillosokeria
keitä 10 min ja purkita
saat 2 kg hilloa
luksusta
Mikdi tekisin kun kämppä on uusi. En ole mikään laiskamato ja mulle kelpaa vaan Artek.
Tekijǎt tekee ja pärjää aina
ka vinkujat vinkuu aina ja selittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kilo marjoja
osta kilo hillosokeria
keitä 10 min ja purkita
saat 2 kg hilloa
luksusta
Mikdi tekisin kun kämppä on uusi. En ole mikään laiskamato ja mulle kelpaa vaan Artek.
Artek? 🤣 Tutustupa täti Italian huonekaluteollisuuteen.
Lidlissä mansikkahillo 1,55 e/425 g 50% mansikkaa. Tämä hinta n. 2 viikkoa sitten, tänään voi olla jo kalliimpaa, koska tuollakin hinnat nousee niin, ettei perässä pysy. Kuohukerma oli vielä kuun alussa 1,15 e/2 dl, nyt 1,25 e. Ilmankin pärjää, joten jääköön hyllyyn sekin minun puolestani. Tomaattimurska maksoi vielä vuoden alussa 0,34 e/400 g, sitten yhtäkkiä hinta pomppasi 0,79 euroon. Senkin haen vastedes muualta, vaikka olisi kalliimpaa, koska mitään oikeaa tarvetta hinnannostolle ei ollut, nostivat silkkaa ahneuttaan.