Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko katsoneet mitä jopa HILLO maksaa kaupassa!

Vierailija
05.02.2025 |

3,5 - 5 euroa pienet purkit. Eikä ole mitään eksoottisia makuja, ihan vadelmaa jne. 70 % sokeria kaikissa. 

Kommentit (208)

Vierailija
121/208 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilo kotimaisia pakastemansikoita ja hillosokeri niin niistä saa 2 purkkia hilloa. Päihittää jokaisen valmishillon. Ei tarvita mitään erityisiä tiloja.

Taidan tänään tehdä hilloa kaksi purkkia. Kesällä ostetut marjat on jo syöty. Kesää odotellessa. Itse en poimi mitään.

N 60

Mummoilla siellä maaseudulla on aikaa. 

Vierailija
122/208 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkahillo on kuin Oltermanni-juusto. Paskaa massoille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/208 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta kilo marjoja 

osta kilo hillosokeria 

keitä 10 min ja purkita 

saat 2 kg hilloa 

luksusta 

Ja niin helppoa. Toki täällä päkätetään kun ei koskaan tehdä mitään.

Vierailija
124/208 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu kun työssä käyvät hyvätuloiset tekevät hillonsa itse ja köyhät ostaa valmiina ja valittaa että on kallista.

Ihan tiedoksi että hillojen keittely EI todellakaan ole nykyaikaa. Kenellä edes on hillopurkkeja ja jaksaa niitä kuumennella ja desinfioida. 

Vierailija
125/208 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu kun työssä käyvät hyvätuloiset tekevät hillonsa itse ja köyhät ostaa valmiina ja valittaa että on kallista.

Ai hyvätuloiset yritysjohtajattaret keittelee 15 litran kattiloissa keräämiään villivadelmia? 🤣

Itseasiassa kyllä. Kuivattavat villiyrttejä teetä varten ja hätistelevät hyttysiä mustikkametsässä. Lasten kanssa leipovat sitten talvella mustikkapiirakka omista marjoista.

Se on sitä laadukasta elämää, jota ei voi saada rahalla, mutta jonka voi saavuttaa, kun alkaa ymmärtää, mikä on arvokasta.

Vierailija
126/208 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta kilo marjoja 

osta kilo hillosokeria 

keitä 10 min ja purkita 

saat 2 kg hilloa 

luksusta 

Kai teet myös ruisleivän, huonekalut, sähkötyöt ja laatoitukset aina itse?

Vierailija
127/208 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hyvätuloiset yritysjohtajattaret keittelee 15 litran kattiloissa keräämiään villivadelmia? 🤣

Itseasiassa kyllä. Kuivattavat villiyrttejä teetä varten ja hätistelevät hyttysiä mustikkametsässä. Lasten kanssa leipovat sitten talvella mustikkapiirakka omista marjoista.

Se on sitä laadukasta elämää, jota ei voi saada rahalla, mutta jonka voi saavuttaa, kun alkaa ymmärtää, mikä on arvokasta.

Sori vaan mutta Italiassa ei poimita mustikoita ja siellä yritysjohtajattaret lomailee. Ovat sinkkuja nimittäin. 

Vierailija
128/208 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilo kotimaisia pakastemansikoita ja hillosokeri niin niistä saa 2 purkkia hilloa. Päihittää jokaisen valmishillon. Ei tarvita mitään erityisiä tiloja.

Taidan tänään tehdä hilloa kaksi purkkia. Kesällä ostetut marjat on jo syöty. Kesää odotellessa. Itse en poimi mitään.

N 60

Tampereella asun. Neulon ja taiteilen. Käyn kuntosalilla ja lemmikkejä on. Lisäksi hoidan työni. Tosin en roiku somessa ja kitise. Yleensä normaalit ihmiset ehtii tekemään asioita. Hillon tekemiseen menee vain pieni hetki.

Vierailija
129/208 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maalaisakat tänään palstalla pätemässä. 

Vierailija
130/208 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tiedoksi että hillojen keittely EI todellakaan ole nykyaikaa. Kenellä edes on hillopurkkeja ja jaksaa niitä kuumennella ja desinfioida. 

Jämähdit sitten 1990-luvulle? Hillojen keittelyhän on ollut trendikästä jo pitkään, etenkin varakkaiden ihmisten keskuudessa. Sosiaalisesti alhaisessa asemassa olevat eivät keitä hilloja. 

Vierailija
131/208 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahtyneenä voit mättää vaikka muovipurkkiin 

Vierailija
132/208 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 60

Tampereella asun. Neulon ja taiteilen. Käyn kuntosalilla ja lemmikkejä on. Lisäksi hoidan työni. Tosin en roiku somessa ja kitise. Yleensä normaalit ihmiset ehtii tekemään asioita. Hillon tekemiseen menee vain pieni hetki.

Ok, täti. Nyt on taas aika neuloa ja silittää kissaa. 

Vierailija
133/208 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jämähdit sitten 1990-luvulle? Hillojen keittelyhän on ollut trendikästä jo pitkään, etenkin varakkaiden ihmisten keskuudessa. Sosiaalisesti alhaisessa asemassa olevat eivät keitä hilloja. 

Nyt haluan kyllä nähdä lähteen tuolle väitteelle. On nimittäin semmoista paskaa. 

Vierailija
134/208 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta kilo marjoja 

osta kilo hillosokeria 

keitä 10 min ja purkita 

saat 2 kg hilloa 

luksusta 

Sähkötöitä lukuunottamatta kyllä. Sähkötöitä saa laillisesti tehdä vain pätevän sähköasentajan ohjauksessa ja valvonnassa, mutta 12V asennukset teen itse.

Vierailija
135/208 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta kilo marjoja 

osta kilo hillosokeria 

keitä 10 min ja purkita 

saat 2 kg hilloa 

luksusta 

Joo teen ruisleivät kyllä ja mies tekee huonekaluja. Toki sähkötyöt teetetään mutta laatoitus on helppoa itsekin ja kivaa 

Vierailija
136/208 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta kilo marjoja 

osta kilo hillosokeria 

keitä 10 min ja purkita 

saat 2 kg hilloa 

luksusta 

Mikdi tekisin kun kämppä on uusi. En ole mikään laiskamato ja mulle kelpaa vaan Artek.

Vierailija
137/208 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijǎt tekee ja pärjää aina

ka vinkujat vinkuu aina ja selittää 

Vierailija
138/208 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta kilo marjoja 

osta kilo hillosokeria 

keitä 10 min ja purkita 

saat 2 kg hilloa 

luksusta 

Mikdi tekisin kun kämppä on uusi. En ole mikään laiskamato ja mulle kelpaa vaan Artek.

Artek? 🤣 Tutustupa täti Italian huonekaluteollisuuteen. 

Vierailija
140/208 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä mansikkahillo 1,55 e/425 g 50% mansikkaa. Tämä hinta n. 2 viikkoa sitten, tänään voi olla jo kalliimpaa, koska tuollakin hinnat nousee niin, ettei perässä pysy. Kuohukerma oli vielä kuun alussa 1,15 e/2 dl, nyt 1,25 e. Ilmankin pärjää, joten jääköön hyllyyn sekin minun puolestani. Tomaattimurska maksoi vielä vuoden alussa 0,34 e/400 g, sitten yhtäkkiä hinta pomppasi 0,79 euroon. Senkin haen vastedes muualta, vaikka olisi kalliimpaa, koska mitään oikeaa tarvetta hinnannostolle ei ollut, nostivat silkkaa ahneuttaan.