Oletteko katsoneet mitä jopa HILLO maksaa kaupassa!
3,5 - 5 euroa pienet purkit. Eikä ole mitään eksoottisia makuja, ihan vadelmaa jne. 70 % sokeria kaikissa.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Mites juuston tekeminen itse? Saatteko hyviä homejuustoa ja pitkään kypsytettyjä?
Tuorejuustoa saa tehtyä hyvin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu kun työssä käyvät hyvätuloiset tekevät hillonsa itse ja köyhät ostaa valmiina ja valittaa että on kallista.
Ihan tiedoksi että hillojen keittely EI todellakaan ole nykyaikaa. Kenellä edes on hillopurkkeja ja jaksaa niitä kuumennella ja desinfioida.
No on se nykyaikaa. Miksi ostaisin kaupasta puolukkahilloa kun kerään marjat itse,tai miksi ostaisin omenasosetta kun puun oksat syksyllä katkeili omenien painosta. Tottakai tein itse.
Vierailija kirjoitti:
Kai kasvatatte kahvi- ja teepensaitakin takapihalla?
En, enkä kerää marjojakaan. Hillot keitän tarpeen mukaan kotimaisista pakastemarjoista.
Mistäs seuraavaksi viisastelisit?
Vierailija kirjoitti:
Pakastevadelmat 1 kg 9 e
Hillosokeri 1 kg 2,60
Lisäksi pitää ostaa hillopurkit 6,95 6 kol
Sekä sähkö ja astioiden pesu ja kuumennus
Kun tarvitsen yhden purkin kirsikkahilloa kolmessa kuukaudessa.
Kaiken lisäksi pakastevadelmista ei saa kirsikkahilloa.
Vierailija kirjoitti:
Kai kasvatatte kahvi- ja teepensaitakin takapihalla?
tee ja kahvi ei taida kasvaa kovin hyvin suomessa
mutta yleisesti ottaen, mikä vika puutarhaharrastuksessa? monet syömäkelpoiset kasvit kasvaa suomessa vallan mainiosti
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hinnoittelun perusteella ikään kuin siltä, että marjoista olisi ollut kova pula 2024?
Pakastemarjojen, ainakin mansikoiden, hinta on myös noussut paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hinnoittelun perusteella ikään kuin siltä, että marjoista olisi ollut kova pula 2024?
Pakastemarjojen, ainakin mansikoiden, hinta on myös noussut paljon.
nojaa, alle vitosen näyttäs olevan kilo
niin tai siis näinhän niille luvataan ja näin meillekin on uskoteltu. tosiasiassa nuo marjafirmet kusettaa niitä niin paljon kun voi ja jotkut jopa jäävät tappiolle siitä että tulevat tänne poimijoiksi