Oletteko katsoneet mitä jopa HILLO maksaa kaupassa!
3,5 - 5 euroa pienet purkit. Eikä ole mitään eksoottisia makuja, ihan vadelmaa jne. 70 % sokeria kaikissa.
Kommentit (208)
olen 36-vuotias enkä ole ikinä elämässäni ostanut hilloa. ei siis vaikuta minuun mitenkään.
Miksi juuri hillon hinta harmittaa, monen elintarvikkeen hinta on noussut?
Vierailija kirjoitti:
Tulevana suvena poimimaan ja keittämään hilloja.
Monelta loppuu tänä vuonna hillot !
Hilloa kuluu niin vähän vuoden aikana, että ei tunnu tuollaiset hinnat yhtään missään. Voisiko jotain konkreettisempaa huolenaihetta olla kuin hillon hinta?
Kuka katsoo nyt hillopurkin hintaa, hei haloo. Ostan itse vain maun ja terveellisyyden mukaan, en koskaan katso hintalappuja.
Mikään ei ole niin helppoa tehdä itse kun hillo. En siis katso hintoja kun teen nykyään itse hilloni että on marjoja kunnolla eikä sitä kaupan sokerikuraa.
Vierailija kirjoitti:
Menkää LIDLIIN!!! Ostin ulkolaista mansikki hillova 1,79
Mansikkaa joo 🤢
Eilen ostin jonkun 6€ hillon. toivottavasti on hyvää. 80% marjoja etiketin mukaan
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu kun työssä käyvät hyvätuloiset tekevät hillonsa itse ja köyhät ostaa valmiina ja valittaa että on kallista.
Ai hyvätuloiset yritysjohtajattaret keittelee 15 litran kattiloissa keräämiään villivadelmia? 🤣
Ettekö enää jaksa edes sen vertaa marjoja poimia että saa omat hillot tehtyä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri hillon hinta harmittaa, monen elintarvikkeen hinta on noussut?
Koska esim se rasvaton raejuusto maksaa Prissmassa 1,59, se in ihan edullista.
En tykkää jos lisättyä sokeria. Mielestäni marjan oma sokeri pitäisi riittää.
Vierailija kirjoitti:
Hilloa kuluu niin vähän vuoden aikana, että ei tunnu tuollaiset hinnat yhtään missään. Voisiko jotain konkreettisempaa huolenaihetta olla kuin hillon hinta?
Itsellä kuluu soijaperäisiä tuotteita niin vähän, että niiden hinta voisi satakertaistua.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin helppoa tehdä itse kun hillo. En siis katso hintoja kun teen nykyään itse hilloni että on marjoja kunnolla eikä sitä kaupan sokerikuraa.
Et pysty tekemään hilloa ilman sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö enää jaksa edes sen vertaa marjoja poimia että saa omat hillot tehtyä?
Milloin te maalaismummot opitte jotain kaupunkilaisen nuoremman ihmisen elämästä?
Osta kilo marjoja
osta kilo hillosokeria
keitä 10 min ja purkita
saat 2 kg hilloa
luksusta
Kilo kotimaisia pakastemansikoita ja hillosokeri niin niistä saa 2 purkkia hilloa. Päihittää jokaisen valmishillon. Ei tarvita mitään erityisiä tiloja.
Taidan tänään tehdä hilloa kaksi purkkia. Kesällä ostetut marjat on jo syöty. Kesää odotellessa. Itse en poimi mitään.
N 60
Vierailija kirjoitti:
En tykkää jos lisättyä sokeria. Mielestäni marjan oma sokeri pitäisi riittää.
Se ei sitten ole hilloa. Voit tehdä oman ketjun marjasoseista.
Vierailija kirjoitti:
Menkää LIDLIIN!!! Ostin ulkolaista mansikki hillova 1,79
Lypsylehmähilloa? No tuota, ei kiitos.
Jännä juttu kun työssä käyvät hyvätuloiset tekevät hillonsa itse ja köyhät ostaa valmiina ja valittaa että on kallista.