Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet luulevat olevansa viehättäviä vanhoina ?

Vierailija
05.02.2025 |

Kuten Frederik, kaikki suomalaiset miehet ovat tuollaisia vanhetessaan, luulevat että naisia kiinnostaa heidän rasvaiset ja typerät juttunsa, eivätkö vanhahtavilla miehillä ole peiliä josta totuuden näkisivät ja pitäisivät pienempää pärinää miehisyydestään. Kurpalla ei kurppa seiso !

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologinen juttu varmaan.  Samalla tavalla kuin hyvin nuori uros ottaa riskejä liikenteessä ja tekee duudson-temppuja, ilman mitään näkyvää syytä, niin biologia on järjestänyt niin että vanhakin mies yrittää vielä :). Siitä puhe mistä puute, sanotaan.

Vierailija
82/100 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyneenä miehenä on sellainen naisille ihan outo tilanne että viisikymppisenä saa helpommin nuoria naisia kun kaksikymppisenä kollina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin varmaankin pitää paikkansa, mutta nyt oli kyse 80v papoista.  En sitäkään epäile ettei Frederik löytäisi enää ketään naista, mutta ikä alkaa olemaan sellainen että uskottavuus on kuin Pu palla.

Vierailija
84/100 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frederik on Frederik, en ottaisi vaikka maksaisi. Ystäväpiirissäni on paljon +-80v. miehiä (aviomieheni 82-v) mutta kukaan ei puhu rasvaisia eikä luule itsestään liikoja. Olen itse 76 v. 

Tällaiset irstailijat putoisivat heti kättelyssä pois.

Vierailija
85/100 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänäkö, kaihi, muistinmenetys, dementia -luullaan, että ollaan vielä fine, uljas uros. 😂🤣 Näitä on paljon. Ja naisen olemusta arvioidaan ikääntyneeeksi: voisit värjätä hiukset, näyttäisit nuoremmalta. Treffeillä kuultua. 👀

Vierailija
86/100 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että kaikki :D Mua  ei  voisi vähempää kiinnostaa mitä naiset musta ajattelee ja mulle on se ja sama miltä näytän vanhanakin. 

Vierailija
87/100 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfaurokset Danny ja Frederik näyttävät esimerkkiä meille nuoremmille miehille. Voimme olla haluttuja saaliita vielä vanhoinakin.

He nimenomaan näyttelevät loppuunsa asti olevansa suosittuja Alfa-uroksia, joita naiset ikään katsomatta kuolaavat. Eipä vain näy vakituista ja viehättävää kumppania kummallakaan vai onko ne julkisuudelta piilossa, ettei keikkojen ja musiikin myynti tyssää. Mene ja tiedä noista vanhoista ketuista, hmm

Dannyllä 22v blondi LOL

Vierailija
88/100 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies ja lukenut näitä vauvan juttuja vuosia. Olen tankannut paljon myös muualta tietoa, miten ruma olen. En todellakaan pitänyt itseäni viehättävänä 20-vuotiaana, en nyt 38-vuotiaana, enkä koskaan myöhemminkään. Lupaan sen teille, erityisesti naiset. Tulen haukkumaan itseäni loppuelämän.

Älä lue tätä palstaa. Saat ilmeisesti vain pahaa mieltä ja vääristyneen kuvan naisista.

Vierailija
89/100 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti baarissa nuoret beibet mielellään vievät kotiinsa vanhan alffan saadakseen kunnolla. M71

No nyt on papparaisella kuvitelmat. Eipä taida nuoret beibet sulle kuin naureskella.  

Vierailija
90/100 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska monet ovat. Niin myös naiset. Frederik ei tosin kuulu tuohon joukkoon eikä muut rehentelijät. Vanhemman ihmisen charmi ja viehättävyys on enemmän hillittyä ja arvokasta, mikään roisi seksihirmuimago ei toimi kasikymppisellä. Eikä enää kuusikymppiselläkään.

Vierailija
91/100 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika typerää ottaa esimerkiksi joku äärityyppi ja siitä väittää että kaikki on.

Ja tuo "kurpalla ei kurppa seiso" menennee oikeasti "kurpalle ei krpä seiso"

Vierailija
92/100 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikänäkö, kaihi, muistinmenetys, dementia -luullaan, että ollaan vielä fine, uljas uros. 😂🤣 Näitä on paljon. Ja naisen olemusta arvioidaan ikääntyneeeksi: voisit värjätä hiukset, näyttäisit nuoremmalta. Treffeillä kuultua. 👀

Tämän sitten yleistät kaikkiin koska miesviha ja typeryys käyvät käsi kädessä.

Vierailija
93/100 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät myöskään arvota toisiaan sen mukaan, kuinka monen kanssa on maannut tai ulkonäön kautta.

Elämässä on nääs muutakin, eivätkä kaikki ole niin pinnallisia.

Vierailija
94/100 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomalaiset miehet käyttäytyvät kuten Frederik. Kaikkihan sen tietää. Kaikki myös näyttävät Frederikeiltä.

Vierailija
95/100 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksu lompakko

Vierailija
96/100 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vanha patu saa nuoren naisen, toki se vaatii jokusen miljoonan tilillä.

Vierailija
97/100 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yli-ihminen on seksuaalisesti vetovoimainen kuolemaansa saakka.

Vierailija
98/100 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat miehet ovat itsevarmoja. Se sitten näyttäytyy "luuloina itsestään".

Nainen tykkää ettei ei-haluttava mies saisi olla itsevarma.

Vierailija
99/100 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuori nainen ole mikään Vattenfall jolle tärkeintä tuntuu olevan fossiilivapaus.

Vierailija
100/100 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ihmiset on kamalia. Ihan rumiakin. Onneksi minusta ei koskaan tule vanhaa.