Miksi miehet luulevat olevansa viehättäviä vanhoina ?
Kuten Frederik, kaikki suomalaiset miehet ovat tuollaisia vanhetessaan, luulevat että naisia kiinnostaa heidän rasvaiset ja typerät juttunsa, eivätkö vanhahtavilla miehillä ole peiliä josta totuuden näkisivät ja pitäisivät pienempää pärinää miehisyydestään. Kurpalla ei kurppa seiso !
Kommentit (100)
Eivät he luule olevansa. He ovat. Kokemuksen tuoma karisma saa nuoret naiset huokailemaan ihastuksesta. Miksei vanhemmatkin mutta heillä on täysi työ kadehtia nuorempien vetovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät he luule olevansa. He ovat. Kokemuksen tuoma karisma saa nuoret naiset huokailemaan ihastuksesta. Miksei vanhemmatkin mutta heillä on täysi työ kadehtia nuorempien vetovoimaa.
Harhoissa on hyvä elää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhoissa on hyvä elää
Todellisuuden kieltäminen onnistuu palstamammoilta hyvin. Se auttaa kun unettomina öinä ajattelee sitä vanhempaa herrasmiestä joka kiinnostuikin siitä positiivisesta nuoresta naisesta eikä katkeroituneesta mammasta.
Puppa👴 on viehättävä herrasmies joka hurmaa naiset ikään katsomatta 😍😍💜💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti baarissa nuoret beibet mielellään vievät kotiinsa vanhan alffan saadakseen kunnolla. M71
👍🤭
Vasu pois!
Trump on ainakin viehättävä. Ja moni muu hopeakettu. 80 on uusi 40. Sweet!
Monet (vanhemmat) naiset pitävät varakkaita miehiä arvossa, nämä miehet luulevat, että se johtuu heidän komeudestaan.
Frederik, 80, tekee seksipaljastuksen:
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/bd637e35-c362-4191-8269-feb5df0debe7
Vierailija kirjoitti:
Puppa👴 on viehättävä herrasmies joka hurmaa naiset ikään katsomatta 😍😍💜💜
Pupp ottaa mielellään polvelleen istumaan 40-50v tipuja ja tarjoilee bandan suklaata 👴🏻🧡
Eiköhän Frederikillä ole rooli enimmäkseen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Katso Freden naamaa ja kuvittele se ilman tuota tukkapehkoa. Ihan yhtä vanha naama kuin kenellä tahansa samanikäisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso Freden naamaa ja kuvittele se ilman tuota tukkapehkoa. Ihan yhtä vanha naama kuin kenellä tahansa samanikäisellä.
Siinäpä se miksi muutkin vanhemmat miehet kiinnostavat nuorempia naisia. 😉
Vierailija kirjoitti:
Naisia kismittää miesten hyvä itsetunto, koska naiset itse häpeävät itseään, joten heistä on epäreilua, kun miehet eivät häpeä. Niin toksisia naiset ovat.
Mua kismittää se, kun nämä kurpat tulevat iskemään mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kismittää miesten hyvä itsetunto, koska naiset itse häpeävät itseään, joten heistä on epäreilua, kun miehet eivät häpeä. Niin toksisia naiset ovat.
Prinsessa esittää vaikeasti tavoiteltavaa.👸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uniikki kaunotar, joka etsii parempaa eläkeikäänsä asti.
Suomalaiset miehet ovat komeita noin ylipäätänsä. Siis todella komeita. Erilaisia mitä aasian nakit, tai sveitsin nakit. En tiedä tietääkö ne itse sitä, mutta on ne erilaisia, hyvänäköisiä ja kokoisia. Pitääkö sitä hävetä, en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä prinsessa nauttii ihan ikäisensä miehen seurasta ;)
Mies vanhenee kuin viini nainen kuin maito
Ei miehet mitään luule, he tietävät. Ja naiset ovat kautta aikain olleet vietävissä, usein riittää kun on paksu lompakko. 😁