Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet luulevat olevansa viehättäviä vanhoina ?

Vierailija
05.02.2025 |

Kuten Frederik, kaikki suomalaiset miehet ovat tuollaisia vanhetessaan, luulevat että naisia kiinnostaa heidän rasvaiset ja typerät juttunsa, eivätkö vanhahtavilla miehillä ole peiliä josta totuuden näkisivät ja pitäisivät pienempää pärinää miehisyydestään. Kurpalla ei kurppa seiso !

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies ja lukenut näitä vauvan juttuja vuosia. Olen tankannut paljon myös muualta tietoa, miten ruma olen. En todellakaan pitänyt itseäni viehättävänä 20-vuotiaana, en nyt 38-vuotiaana, enkä koskaan myöhemminkään. Lupaan sen teille, erityisesti naiset. Tulen haukkumaan itseäni loppuelämän.

Älä turhaan. Ulkoinen viehättävyys on vain yksi piirre ihmisessä, eivätkä kaikki voi olla viehättäviä, vaikka kuinka puunaisivat, pukeutuisivat ja raataisivat salilla. Ei rumuus ole synti, jonka vuoksi ihminen olisi vähempiarvoinen ja hänen pitäisi suomia itseään. 

Vierailija
22/100 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Suomessa on paljon mukavia, kohteliaita ja komeita vanhempia miehiä. Täällä on hyvä elää!

N66

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen alfa hurmaa nuoret neitoset vielä kasikymppisenä.

Vierailija
24/100 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia kismittää miesten hyvä itsetunto, koska naiset itse häpeävät itseään, joten heistä on epäreilua, kun miehet eivät häpeä. Niin toksisia naiset ovat. 

Valitettavasti se "itsetunto" näkyy typeryytenä, rasvaisuutena ja ällöttävänä teeskentelynä, kuten esimerkin Frederik, mikäli tuossa iässä vielä kuola valuu suusta kuin ajokoiralla kannattaa hakeutua hoitoon.

Ei Frederik varmasti sinusta ole kiinnostunut, joten ongelma on sinun päässäsi. Frederik ei seuraa sinun tekemisiäsi, miksi sinä seuraat hänen?

Miksi Frederik ei laita pussia päähänsä jo vihdoin viimein samoin kaikki hänen kopionsa ?

Tässä olikin taustalla tyypillinen kettuilu ja trollailu.

-eri

25/100 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule. Ei kai ne tytöt huvikseen perään kattele ja viheltele?

Vierailija
26/100 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua. Itse näin 34v:nä tuntuisi jo täysin moraalittomalta iskeä vaikka 25v nainen.

Vierailija
27/100 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia kismittää miesten hyvä itsetunto, koska naiset itse häpeävät itseään, joten heistä on epäreilua, kun miehet eivät häpeä. Niin toksisia naiset ovat. 

Bullshit... Mulla on hyvä itsetunto ja en häpeä itseäni.

Vierailija
28/100 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole kaikki naiset. Minut on kyllä kasvatettu häpeämään itseäni ja tuntuuhan se pahalta, että toiset ovat kovinkin itsevarmoja ja ihan ilman mitään syytä. En tosin tässä iässä jaksa enää kokea asiasta suurta murhetta, lapsuuteni oli mikä oli. Pääasia, että seuraavilla sukupolvilla ei ole samaa taakkaa kannettavanaan. 

Vierailija
29/100 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Vierailija
30/100 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua. Itse näin 34v:nä tuntuisi jo täysin moraalittomalta iskeä vaikka 25v nainen.

Ei se ole hassua, se on luonnollista ja tervettä. Ikävä kyllä myös harvinaista miehillä. 

Vierailija
31/100 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementia.

Vierailija
32/100 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frederik onkin todella tyyppiesimerkki vanhemmasta miehestä...

Vierailija
33/100 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kirjoitit aloituksen tai annoit sille ylänuolen, niin sinulla ei ole hyvä itsetunto. Aloitus on hyvä osoitus siitä, että lainaamasi viesti ei ole "bullshit". 

Vierailija
34/100 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on viehättävä jos sillä on paljon rahaa.

Vierailija
35/100 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet outo. Itse nelikymppisenä pokaan kaksvitosia.

Vierailija
36/100 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet luule. Monet miehet ovat liiankin vaatimattomia, vaikka ovat kivan näköisiä ja muutenkin tosi hyviä tyyppejä.

Vierailija
37/100 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on illuusio jota halutaan pitää yllä yhteiskunnassa. Jos vanhat miehet ovat uskottavia yhteiskunnan jäseniä. Se tietää valtaa, rahaa ja statusta heille. 

Vierailija
38/100 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti baarissa nuoret beibet mielellään vievät kotiinsa vanhan alffan saadakseen kunnolla. M71

👍🤭

Vierailija
39/100 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miesten tarvitse kasvaa kulttuurissa, jossa heitä arvotettaisiin lähinnä ulkonäön, nuoruuden ja sukukypsyyden perusteella ja jossa he oppisivat katsomaan ja arvottamaan itseään naisten silmin.

Vierailija
40/100 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet outo. Itse nelikymppisenä pokaan kaksvitosia.

Toiset haluaa omanikäistään tai vanhempaa seuraa.