Miksi miehet luulevat olevansa viehättäviä vanhoina ?
Kuten Frederik, kaikki suomalaiset miehet ovat tuollaisia vanhetessaan, luulevat että naisia kiinnostaa heidän rasvaiset ja typerät juttunsa, eivätkö vanhahtavilla miehillä ole peiliä josta totuuden näkisivät ja pitäisivät pienempää pärinää miehisyydestään. Kurpalla ei kurppa seiso !
Kommentit (100)
Minusta Suomessa on paljon mukavia, kohteliaita ja komeita vanhempia miehiä. Täällä on hyvä elää!
N66
Todellinen alfa hurmaa nuoret neitoset vielä kasikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kismittää miesten hyvä itsetunto, koska naiset itse häpeävät itseään, joten heistä on epäreilua, kun miehet eivät häpeä. Niin toksisia naiset ovat.
Valitettavasti se "itsetunto" näkyy typeryytenä, rasvaisuutena ja ällöttävänä teeskentelynä, kuten esimerkin Frederik, mikäli tuossa iässä vielä kuola valuu suusta kuin ajokoiralla kannattaa hakeutua hoitoon.
Ei Frederik varmasti sinusta ole kiinnostunut, joten ongelma on sinun päässäsi. Frederik ei seuraa sinun tekemisiäsi, miksi sinä seuraat hänen?
Miksi Frederik ei laita pussia päähänsä jo vihdoin viimein samoin kaikki hänen kopionsa ?
Tässä olikin taustalla tyypillinen kettuilu ja trollailu.
-eri
En luule. Ei kai ne tytöt huvikseen perään kattele ja viheltele?
Vierailija kirjoitti:
Hassua. Itse näin 34v:nä tuntuisi jo täysin moraalittomalta iskeä vaikka 25v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Naisia kismittää miesten hyvä itsetunto, koska naiset itse häpeävät itseään, joten heistä on epäreilua, kun miehet eivät häpeä. Niin toksisia naiset ovat.
Bullshit... Mulla on hyvä itsetunto ja en häpeä itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kaikki naiset. Minut on kyllä kasvatettu häpeämään itseäni ja tuntuuhan se pahalta, että toiset ovat kovinkin itsevarmoja ja ihan ilman mitään syytä. En tosin tässä iässä jaksa enää kokea asiasta suurta murhetta, lapsuuteni oli mikä oli. Pääasia, että seuraavilla sukupolvilla ei ole samaa taakkaa kannettavanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua. Itse näin 34v:nä tuntuisi jo täysin moraalittomalta iskeä vaikka 25v nainen.
Ei se ole hassua, se on luonnollista ja tervettä. Ikävä kyllä myös harvinaista miehillä.
Frederik onkin todella tyyppiesimerkki vanhemmasta miehestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kirjoitit aloituksen tai annoit sille ylänuolen, niin sinulla ei ole hyvä itsetunto. Aloitus on hyvä osoitus siitä, että lainaamasi viesti ei ole "bullshit".
Mies on viehättävä jos sillä on paljon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet outo. Itse nelikymppisenä pokaan kaksvitosia.
Ei kaikki miehet luule. Monet miehet ovat liiankin vaatimattomia, vaikka ovat kivan näköisiä ja muutenkin tosi hyviä tyyppejä.
Tämä on illuusio jota halutaan pitää yllä yhteiskunnassa. Jos vanhat miehet ovat uskottavia yhteiskunnan jäseniä. Se tietää valtaa, rahaa ja statusta heille.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti baarissa nuoret beibet mielellään vievät kotiinsa vanhan alffan saadakseen kunnolla. M71
👍🤭
Eihän miesten tarvitse kasvaa kulttuurissa, jossa heitä arvotettaisiin lähinnä ulkonäön, nuoruuden ja sukukypsyyden perusteella ja jossa he oppisivat katsomaan ja arvottamaan itseään naisten silmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet outo. Itse nelikymppisenä pokaan kaksvitosia.
Toiset haluaa omanikäistään tai vanhempaa seuraa.
Älä turhaan. Ulkoinen viehättävyys on vain yksi piirre ihmisessä, eivätkä kaikki voi olla viehättäviä, vaikka kuinka puunaisivat, pukeutuisivat ja raataisivat salilla. Ei rumuus ole synti, jonka vuoksi ihminen olisi vähempiarvoinen ja hänen pitäisi suomia itseään.