Miksi miehet luulevat olevansa viehättäviä vanhoina ?
Kuten Frederik, kaikki suomalaiset miehet ovat tuollaisia vanhetessaan, luulevat että naisia kiinnostaa heidän rasvaiset ja typerät juttunsa, eivätkö vanhahtavilla miehillä ole peiliä josta totuuden näkisivät ja pitäisivät pienempää pärinää miehisyydestään. Kurpalla ei kurppa seiso !
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kismittää miesten hyvä itsetunto, koska naiset itse häpeävät itseään, joten heistä on epäreilua, kun miehet eivät häpeä. Niin toksisia naiset ovat.
Mua kismittää se, kun nämä kurpat tulevat iskemään mua.
Prinsessa esittää vaikeasti tavoiteltavaa.👸
Tämä prinsessa nauttii ihan ikäisensä miehen seurasta ;)
Muttei karismaattisten uroiden huomio muka hivele itsetuntoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kismittää miesten hyvä itsetunto, koska naiset itse häpeävät itseään, joten heistä on epäreilua, kun miehet eivät häpeä. Niin toksisia naiset ovat.
Mua kismittää se, kun nämä kurpat tulevat iskemään mua.
Hieno tarina, Ritva. Sua ei ole kukaan koittanut iskeä 40 vuoteen.
Kyllähän kaikki ketä on matkustellut tietää, että suomalainen mies on hyvä. Aasian nakki, ei iske. Tai muukaan. Matkustelkaa naiset, kyllä se siitä. Kotiinpalu on aina parasta.
Maaginen eläimellinen vetovoima on vaan fakta!
Esim minullakin on täällä palstalla nainen jolla on sairaalloinen omistushalu minuun. Poistattaa tällä miltei 99% kommenteistani koska ei halua jakaa minua muiden palstanaisten kesken😄
-Hopeakettu-
Kuvan miehillä voi olla vaikka kuinka pieni peenis siitäkin huolimatta, että tissit on naisten kokoiset.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Suomessa on paljon mukavia, kohteliaita ja komeita vanhempia miehiä. Täällä on hyvä elää!
N66
Käyttävät sinua hyväkseen, sinulla ei pimppu enää kostu, mutta miehillä voi vielä juuri ja juuri jöpöttää sen verran että tuuppaavat pyllyysi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mies ja lukenut näitä vauvan juttuja vuosia. Olen tankannut paljon myös muualta tietoa, miten ruma olen. En todellakaan pitänyt itseäni viehättävänä 20-vuotiaana, en nyt 38-vuotiaana, enkä koskaan myöhemminkään. Lupaan sen teille, erityisesti naiset. Tulen haukkumaan itseäni loppuelämän.
Kauneus ja komeus tulee sisältä, sanoista ja teoista. Älä hauku itseäsi, äläkä toisia, niin hyvä vetää puoleensa hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Maaginen eläimellinen vetovoima on vaan fakta!
Esim minullakin on täällä palstalla nainen jolla on sairaalloinen omistushalu minuun. Poistattaa tällä miltei 99% kommenteistani koska ei halua jakaa minua muiden palstanaisten kesken😄
-Hopeakettu-
Onko heppi taas sojottamassa ?
Naisten ihannemaailmassa isomunaiset pituusjättiläiset pitäisivät haaremia ja muut miehet pitäisivät yhteiskunnan pystyssä.
Redditissä lyhyiden miesten palstalla joku linkitti tänään naisen postauksen, missä nainen kertoi, että häntä suututtaa onnellisten lyhyiden miesten näkeminen.
Muistan kun asuin ennen eri kaupungissa ja kävin joskus tanssimassa yökerhossa. Yökerhossa kävi välillä pistäytymässä alle kaksimetrinen nuori mies, joka ajatteli olevansa kaikkia muita parempi. Hän katsoi minua murhaavasti, kun uskalsin tanssia muiden kanssa 179cm pitkänä ja kaljuuntuvana vanhempana miehenä. Hänen mielestään hänen pitäisi varmaan olla eugeniikkauros, joka toteuttaa sitä feministien "naaras valitsee ja sodan jälkeen pannaan samaa chadiä" fantasiaa.
Sama juttu vanhuuden kanssa; ulkonäkö pistää vítùttamaan. Ei kyse ole iästä, vaan ryppyisestä nahasta.
Frederikillä on oma katu helsingissä (Frederikinkatu) harvalla on.
Vierailija kirjoitti:
suurimmalla osalla,hyvä itsetunto, omasta mielestään. oikeesti röyhkeitä, ylimielisiä, vätyksiä
En kuvittele olevani "viehättävä" komea mies. Siksi käyn maksullisissa ja thaihieronnassa. Money talks ja kaikki on tyytyväisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frederik, 80, tekee seksipaljastuksen:
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/bd637e35-c362-4191-8269-feb5df0debe7
Katso Freden naamaa ja kuvittele se ilman tuota tukkapehkoa. Ihan yhtä vanha naama kuin kenellä tahansa samanikäisellä.
Minun mielestä 80-vuotiaan miehen naama kuuluukin näyttää vanhalta.
Vierailija kirjoitti:
Alfaurokset Danny ja Frederik näyttävät esimerkkiä meille nuoremmille miehille. Voimme olla haluttuja saaliita vielä vanhoinakin.
He nimenomaan näyttelevät loppuunsa asti olevansa suosittuja Alfa-uroksia, joita naiset ikään katsomatta kuolaavat. Eipä vain näy vakituista ja viehättävää kumppania kummallakaan vai onko ne julkisuudelta piilossa, ettei keikkojen ja musiikin myynti tyssää. Mene ja tiedä noista vanhoista ketuista, hmm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Suomessa on paljon mukavia, kohteliaita ja komeita vanhempia miehiä. Täällä on hyvä elää!
N66
Käyttävät sinua hyväkseen, sinulla ei pimppu enää kostu, mutta miehillä voi vielä juuri ja juuri jöpöttää sen verran että tuuppaavat pyllyysi.
Ei niillä jöpötä yhtään mikään, mikä onkin helpotus vanhemmalle naiselle, joka ei ole ollut petipuuhissa pitkään aikaan. Mukava se tietty on tutustua mukavaan ja kohteliaat tavat omaavaan mieheen, mutt kun niitä ei näy missään, huhuu
Huonot tavat kertovat sivistymättömyydestä.
En tiedä itsekään, mutta kun tuli 35 mittariin, niin naiset alkoi kiinnostua ihan eri tavalla.
M49
Koska naiset parveilevat ympärillä.