Kuukautiset ja nakulylpylä
Ollaan menossa miehen kanssa Berliiniin viikonloppureissulle ja haluttas molemmat tosi mielellään käydä tuossa Vabali-nimisessä nakukylpyläs. Nyt vaa tajusin että kuukautiset osuu tolle viikonlopulle. Tamponin narua en haluisi laittaa sisälle tai leikata kun sen ulossaaminen voi olla sit hankalaa. Onko ok jos se naru vaa roikkuu vai? onko kenelläkään kokemuksia näistä kylpylöistä
Kommentit (41)
Voi roikkuakin. Itse olen työntänyt sisälle ja ihan ongelmitta saanut poistettua.
Anna valua vaan. Voimaannuttavaa ku vana perässä. Muut on ahdasmielisiä jos ei käy
Ei auta taNppooni. Veri voi silti mennä veteen.
Ällöttävä ajatus, että menkkaiset akat ja likaperseiset ihmiset lilluvat nakukylpylässä.Hyi!🤢
aika noloo jos roikkuu kaikkien nähtävillä
Annat sitten kakkoseen, kerta menkkojen aikaan pitää reissuun lähteä.
Samalla kadulla on toinen pienempi paikka. Siellä asusteena pitää olla peräsuoleen tungettu kumikana. Pää sisällä, muu roikkuu ulkona. Saa respasta. Hiukan kalliimpi, mutta hieno sisustus.
Minä laitan aina kuukautisten aikana nakukylpylässä käydessäni naruun kauniita, mutta värikkäitä pikku koruja.
Vierailija kirjoitti:
Kamala ajatus koko nakukylpylä, mutta hommaa kuukuppi.
Jos ei ole trolli ja kuukuppi hankitaan, niin ehdottomasti tyhjennys ja desinfiointi ennen ja jälkeen kylpemisen. Ellei sitten halua maailmanluokan tulehdusta.
Itse olen käyttänyt kuppia ongelmitta vuodesta 2006, mutta en kyllä kylpylään lähtisi pahimpina vuotopäivinä.
Ihana ajatus, että tamponi imee itseensä kusen- ja syljensekaista kloorivettä, jota voi sitten hautoa vaginassa.
Vierailija kirjoitti:
Annat sitten kakkoseen, kerta menkkojen aikaan pitää reissuun lähteä.
Ei se oikein auta kylpylässä olemisen suhteen.
No mitä yks naru haittaa kun on niin irstas että menee nakukylpylään, sairasta!
Paitsi että olet surkea provo.
Mä ällöän ajatusta et joku tulee kylpylään kun on menkat. Enemmän ällöän sitä, että siitä tamppoonista pääsee sisään sitä vettä. Pöpöt ja kemikaalit sisuksiin huolella.. ei se veri mitä saastaa ole vaikka vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä ajatus, että menkkaiset akat ja likaperseiset ihmiset lilluvat nakukylpylässä.Hyi!🤢
Mutta tavallisessa kylpylässä nuo ei ällötä?
Vierailija kirjoitti:
Mä ällöän ajatusta et joku tulee kylpylään kun on menkat. Enemmän ällöän sitä, että siitä tamppoonista pääsee sisään sitä vettä. Pöpöt ja kemikaalit sisuksiin huolella.. ei se veri mitä saastaa ole vaikka vastenmielistä.
Kuukautisvuoto ei koostu pelkästä verestä.
Kamala ajatus koko nakukylpylä, mutta hommaa kuukuppi.