Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**EX-HAAHUT VIIKKO 10**

05.03.2007 |

[color=6959cd][size=4]¤¤EX-HAAHUILIJAT¤¤ [/size][/color]

[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon/-ja kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]

[color=6959cd]Ex-haahuilijat lasketun ajan mukaisessa järjestyksessä[/color]

[b][color=darkviolet]Maaliskuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet] mami-74 [/b][/color] minä -75, mies -69, lapset -99 ja -02. Km:t 11/04 rv 12+5 ja 08/05 rv 14+5. Pohjanmaa.[color=red] LA 3.3.[/color]

[b][color=violet] Kerry [/b][/color] Olen 37 v, mies 41 v ja lapset 10, 6 ja 3 v. Takana kaksi keskenmenoa: 06/01 ja viimeisin 03/06, nyt odotan neljättä.[color=red] LA 5.3.[/color]

[b][color=violet] Lizie [/b][/color] oma ikä 28v, mies 30v, esikoinen -04, spontaani km 4/-06 rv11+6.[color=red] LA 11.3.[/color]

[b][color=violet] eka-vekara [/b][/color] minä -77 ja mies -74, yksi lapsi: poika 12/03, spontaani km 1/06 rv 7+2 ja keskeytynyt km 4/06 rv 11+.Asumme Etelä-Suomessa.[color=red] LA 15.3.[/color]

[b][color=violet] titi75 [/b][/color] minä-75, mies-67. Yritys aloitettu 09/2004, takana km 07/2005 ja 09/2005. Esikoista odotellaan, [color=red] LA 16.3.[/color]

[b][color=darkviolet]Toukokuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet] Limetti1 [/b][/color] 23-vuotias 1 1/2 vuotiaan pikkutaaperon äiti. Keskenmenon sain heinäkuussa rv6 ja nyt heti tärppäsi uudestaan, ilman menkkoja välissä.[color=red] LA 1.5[/color]

[b][color=violet]Pirpaliina: [/b][/color] vm-78 mies vm-80, ennestään tytön 01/03 ja pojan 08/04 äiti, km koettu rv8+ 08/06 ja nyt raskaana ennen km jälkeisiä menkkoja[color=red] LA 17.5[/color]

[b][color=violet]emunainen: [/b][/color] 23 v mies 27 v, esikoista odotellaan. km 11/05 n. 8 rv:lla. Itä-Helsingissä asustellaan. [color=red]LA 19.5.07[/color]

[b][color=darkviolet]Kesäkuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet]Juuliar74: [/b][/color] Olen vm 74, samoin mieheni. Asun Etelä-Karjalassa ja meillä on yksi tyttö, synt. 03/2005. Toista lasta aloimme yrittää tänä kesänä ja ensimmäinen (ja toivottavasti myös viimeinen) km tuli 08/2006. [color=red] LA 12.6[/color]

[b][color=violet]Sani-74: [/b][/color] minä -74 mies -68, kaksi lasta -01 ja -03 syntyneet. Km 8/05 (kohdunulkopuolinen). [color=red] LA 26.6[/color]

[b][color=violet]Koala-72: [/b][/color] Minä siis -72, mies-71. Ensimmäistä hartaasti odotetaan. Km 11/2005 (kaksoset). Nyt plussa lokakuussa. [color=red] LA 28.6.[/color]

[b][color=darkviolet]Heinäkuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet]DreamOne: [/b][/color] Olen 29-vuotias, mies 26-vuotias. Ensimmäinen clomeilla avustettu raskaus päättyi keskenmenoon vuonna 2004 ja toinen raskaus todettiin tuulimunaksi viikolla 12 kesällä 2006. Nyt plussasin ensimmäisestä clomikierrosta ma 13.11.2006. [color=red] LA 25.7.[/color]

[b][color=darkviolet]Elokuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet]Helga76: [/b][/color] Molemmat 3-kymppisiä. Ekaa yritetään. Keskeytynyt km 07/06. Plussauspv 2.12.06. [color=red] LA 13.8.[/color]

[b][color=violet]Kaisuli79: [/b][/color] Minä 27, mies 31. Meillä on poika s.-04. Km 7/06 rv 22+6. [color=red] LA 13.8.[/color]

[b][color=darkviolet]Syyskuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet]Joululahja: [/b][/color] minä 32v, mies 39v, poika 12/04, keskeytynyt km rv 12 05/06. Plussasin 28.12. [color=red] LA tod. näk. 3.9.[/color]

[b][color=violet]Ultsi75: [/b][/color] Sain km:n 12/06 rv 6 ja uuden plussan sain heti seuraavasta kierrosta 7.1.07. Aikaisemmat lapset syntyneet -01 ja -03. Ykkösen ja kakkosen välissä mulla oli myös km rv 10+ (vai olikohan se 11+). [color=red] LA 13.9.[/color]

[b][color=violet]levinia: [/b][/color] Neljän tytön äiti ulkomailta, minä ' 69 ja mies ' 66, takana tm 3/06 ; ja km:t 6/06 ja 10/06 viikoilla 8+. [color=red] LA 16.9.[/color]

[b][color=violet]Tuutupii: [/b][/color] 28 v kuumeilija, mies on 31 v. Meillä on 1 v 9 kk ikäinen poika ja asumme Itä-Suomessa. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 2006. Minulla todettiin tuulimuna 10/06. Nyt siis uusi plussa 12.1.07. [color=red] LA 23.9.[/color]

[b][color=darkviolet]Marraskuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet]72oinas: [/b][/color] Yritys aloitettiin 05/06 ja km sain 11/06.

ja nyt 26.2 plussasin uudestaan. Kolmatta odotellaan. Ollaan 35-vuotiaita molemmat ja pohjanmaalta kotoisin.[color=red] LA olisi marraskuun alussa.[/color]

[color=6959cd]♥ [/color][color=darkviolet] Vauvoja vuoden ajalta: [/color][color=6959cd] ♥[/color]

[color=6959cd][b] n.1979 [/color][/b] 7.3. [color=red]tyttö[/color], 3130 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] kati. [/color][/b] 15.3. [color=blue]poika[/color], 2870 g ja 48 cm

[color=6959cd][b] miusumausu [/color][/b] .3. [color=blue]poika[/color], 3490 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] Melike77 [/color][/b] 23.3. [color=blue]poika[/color], 4300 g ja 54 cm, pipo 35,5cm

[color=6959cd][b] Wilkuna-72 [/color][/b] 2.4. [color=red]tyttö[/color], 3360 g ja 49 cm, pipo 35cm

[color=6959cd][b] Riax [/color][/b] 16.4. [color=red]tyttö[/color], 4325 g ja 53 cm, pipo 37cm

[color=6959cd][b] joanna04 [/color][/b] 30.4. [color=red]tyttö[/color], 3592 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] petjuska [/color][/b] 5.5. [color=blue]poika[/color], 2980 g ja 47 cm

[color=6959cd][b] Miikuko [/color][/b] 6.5. [color=red]tyttö[/color], 3710 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] Mauku75 [/color][/b] 24.5. [color=red]tyttö[/color], 3555 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] uba-aba[/color][/b] 27.5. [color=blue]poika[/color], 3220 g ja 49 cm, pipo 34,5 cm

[color=6959cd][b] Aapeli_77[/color][/b] 10.6. [color=blue]poika[/color], 3620 g ja 52 cm, pipo 36,5 cm

[color=6959cd][b] Kengu76 [/color][/b] 25.6. [color=red]tyttö[/color], 2855 g ja 49 cm, hattu 32 cm

[color=6959cd][b] kuutar-74 [/color][/b] 5.7. [color=red]tyttö[/color], 4000 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] Vinku75 [/color][/b] 29.6.[color=blue] poika[/color], 3330 g ja 49 cm

[color=6959cd][b] Hope74 [/color][/b] 17.7. [color=blue] poika[/color], 3390 g ja 50,5 cm, pää 34 cm

[color=6959cd][b] Wannabemami [/color][/b] 26.7. [color=blue] poika[/color], 3280 g ja 48 cm, pipo 36 cm

[color=6959cd][b] Niamey_85 [/color][/b] 19.8. [color=red]tyttö[/color], 3230 g ja 50 cm, pipo 36,5 cm

[color=6959cd][b] Lauris [/color][/b] 19.8. [color=blue] poika[/color], 3930 g ja 52 cm,pipo 35 cm

[color=6959cd][b] Sartsu [/color][/b] 23.8. [color=blue] poika[/color], 3545 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] Kerttukasperi [/color][/b] 26.8. [color=blue] poika[/color], 3005 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] Femmamma [/color][/b] 7.9. [color=red] tyttö[/color], 3805 g ja 51 cm, pipo 37 cm

[color=6959cd][b] Neronja [/color][/b] 7.9. [color=red] tyttö[/color], 3650 g ja 49 cm, pipo 36 cm

[color=6959cd][b] Kuonokas [/color][/b] 8.9. [color=blue] poika[/color], 3185 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] Masunasu [/color][/b] 15.9. [color=blue] poika[/color], 4480 g ja 52 cm, pipo 36 cm

[color=6959cd][b] Peebee [/color][/b] 15.9. [color=red] tyttö[/color], 3465 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] UusiNuppu [/color][/b] 26.9. [color=blue] poika[/color], 4070 g ja 51.5 cm

[color=6959cd][b] ulriina [/color][/b] 4.10. [color=red] tyttö[/color], 4310 g ja 54 cm

[color=6959cd][b] myttynen75 [/color][/b] 4.10. [color=blue] poika[/color], 3864 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] hexu83 [/color][/b] 13.10. [color=blue] poika[/color], 3840 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] marrasmamma [/color][/b] 2.12. [color=blue] poika[/color], 3370 g ja 49 cm, pipo 34 cm

[color=6959cd][b] nippula [/color][/b] 23.12. [color=blue] poika[/color], 3080 g ja 49,5 cm

[color=6959cd][b] maria80 [/color][/b] 16.1. [color=blue] poika[/color], 4320 g ja 53 cm

[color=6959cd][b] Hannele-81 [/color][/b] 10.2 [color=blue] poika[/color], 2890 g ja 49 cm

[color=6959cd][b] Enni-Maija [/color][/b] 20.2 [color=blue] poika[/color], 3700 g ja 48 cm

[color=6959cd]Ex-haahujen yahoo-lista:[/color]

[b][color=darkviolet] groups.yahoo.com/group/exhaahut [/color][/b]

[color=6959cd]Listalle ovat tervetulleita kaikki exät, jo jakautuneetkin :)[/color]

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color][color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4]

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna siis aamusta meitin sektio, ei taida meille tulla tollaista yllätyslähtöä kuin Titille : )

Onneksi olkoon Titi, niin tuoreelle äidille kuin isällekin ja tervetuloa maailmaan pienelle kirmeli-pojalle! Ihan itkettää itseäkin ihanasti tuo kertomasi. Jumprahuitit, niin mekin siten huomenna : )

Oma olo niin jotenkin väsy, etten jaksa muuta höpäjää. Saatatte saada meitin kuulumiset tässä lähipäivinä ennen kotiutumista jo, oon vähän pyytänyt erästä kaveria ilmoittelemaan myös virtuaalisille kanssasisarilleni meidän kuulumiset.

missä kummassa se jännitys viipyy..

eka- ja huomenna toka-

Vierailija
22/51 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titille onnea pojasta!!!

Ja

Eka-Vekaralle tsemppiä sektioon, kohta susta tuleekin äiti!

ja loppuun nopea ON:

Mä kuolen tähän väsymykseen. Mulla se " pirteä keskiraskauden aika" vaan näemmä antaa odotuttaa itseään.....

Voisin vaan maata sohvalla silmät kiinni aamusta iltaan, masenna ei, mutta tää väsymys on vain niin raskasta, et en ees yritä tsempata muihin juttuihin yhtään.

Okei syyllinen tähän löytyy kyllä ehkä ihan peiliin katsomalla.... Rautalääkkeet on tainnu jäädä syömättä koko viikon ajalta, hups... Mutta, mutta, ruokahalun kanssa on myös ongelmia, mistä moinen, en tiedä.

Tällä hetkellä napaan uppoaa yksi lämmin ateria päivässä ja loppu aika menee hedelmillä, leivällä, jugurtilla yms.

Esim eilinen ruokailu meni näin:

aamupala: tuoremehua lasi, jugurttia n3dl ja 2 siivua ruisleipää

Päivällinen: kinkkukiusausta pakasterasiallinen

iltapäivällä: Rasiallinen vihersalaattia

Illalla: banaani

Myöhään illalla, leipää pari siivua ja lasi mehua

Tuon kälysen banaaninkin vedin hampaat irvessä, kun alkoi huono olo tulla, mutta väsyneenä en jaksanut edes voidella leipää.

Tuntuu etten saa yksinkertaisesti tankattua itseeni tarpeeks energiaa, että jaksaisin olla pirteänä edes puoli päivää!

ja ihan kuin Maris olis nostanu sisäelimiä jo johonkin suuntaan, koska mahaan ei mahdu tosiaankaan paljoa ruokaa kerralla.

Pieni päänsärkykin vaivaa hetkittäin, se tulee ja menee, ja ilman lääkkeitä olen siitä selvinnyt toistaiseksi.

harmittaa vain, että jos olen töissä 8h olen sen jälkeen aivan loppu ja kotona makaan kuin härski silli sohvalla, kunnes raahaudun sänkyyn nukkumaan.

Ulkoileminen on jäänyt pahasti pakkaselle, kiitos tuon issiaan, joka onneksi välillä on parempi. Että ehkä se vaiva on väistymässä taka alalle, hope so!

Nyt ei kerkee enempää, pakko alkaa tekemään lähtöä töihin!

T. Nukku-Matti & Maris rv 18+4 / 19+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan uskaltautuisin mukaan tännekkin. Minä 34 ja mies 36,lapset poika 6/03 ja tyttö 8/04,km 10/05,tm 8/06 ja km 1/07 ja plussasin sit uudelleen 19.2 eli näiltä näkymin la on 25.10.07 menkoista laskettuna,mutta luulempa et ultrassa vielä muuttuu.

Täällä ei pahoinvointia ole sen kummemmin ollut,pientä etovaa oloa kylläkin ja paleltamista vaik toisille jakaa,pissalla saa juosta useasti ja väsyttää. Tänään rv huimat 7+0 ja tuntuu ihan ihmeelliseltä et näin pitkälle ollaan päästy jo.Yleensä alkanut jo tuhruttamaan rv 6+. Mut milloinkahan uskaltaa ruveta nauttimaan tästä raskaudesta, vai onko tämä epävarma olo koko raskauden sitten päällä. Tai siis hyvät fiilikset ovat nyt,mut tuntuu et jos rupeaa liikaa toivomaan ,niin siitä kuitenkin sitten rankaistaan. Onkos tälläiset ajatukset hassuja? No mut päivä kerrallaan siis mennään eteenpäin.

Tari rv 7+0

Vierailija
24/51 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin,että oot lähtenyt,kun ei mitään kuulumisia ollut moneen päivään (oon siis käynyt ahkerasti kurkkimassa...)

Ihanaa,että kaikki meni hyvin ja piiiitkä odotus palkittiin!!Onnea siis sylin täydeltä :)

Sari,tippa linssissä

Vierailija
25/51 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TITI: Voi kun ihanaa lukea tollaista, siis mä vaan itkin ja itkin ja kyyneleet valuu edelleen, oli kyllä niin ihanaa luettavaa, kiitos kuin jaoit kokemuksen kanssamme, se oli ihanaa!! Ja mielettömästi onnea pikkuiseta kirmeli prinssistänne!!! Oiekin paljon voimia ja jaksamista ihanaan vauva-arkeen ja koitahan aina välillä ehtiä kirmeliltäsi kertomaan kuulumiset tai voittehan vaikka yhessä kirjotella;-) TOOOOOSIIIII IIIISOOOO onnen halaus sulle ja nauti äitinä olosta, ei varmaan ole hienompaa ja luonnollisempaa asiaa tässä maailmassa!!!

TARI: Tervetuloa joukkoomme ja tuhannesti onnea plussastasi, nyt kaikki suojelusenkelit vaan turvaamaan matkasi vauvan kanssa sinne lokakuulle!! Toi on kyllä täysin normaalia toi kamala pelko ja noi ikävät ajatukset, me raukat ollaan vaan koettu niin kovia, että se ei ole mikään ihme!! Koita jaksaa painia niitten tuntemuksien kanssa ja muista, että me ollaan täällä sitä varten, että meille voi purkaa niitä ja kysellä ja muuta!!!

Helga: Mulla kanssa ihan megalomaanista väsymystä ilmassa, jaamme siis olotilan yhdessä, koitetaan jaksaa taistella ja nukutaan vaan aina, kun mahollista;-)

Ultsi: HIENOA!!!! Arvasin, että siellähän se pikkanen köllii ja kai on hyvin!!! Todella hienoa!! Onnea kovasti, nyt jo helpottaa vähän, eikös??

Eka-veka: Ootkin varmaan jo käärö sylissä!!! Onnea sinne matkalle kovasti!!!

Dream-one: Ihanaa kuulla, että pikkusella hyvät ja tasaset sykkeet ja mieskin pääsi osalliseksi!! Munkin mies oli ekalla kerralla ihan myyty ja nyt aina jos on neuvola, eikä se pääse mukaan, niin soittaa heti sen jälkeen ja kysyy, että oliko hyvät bassot edelleen;-) Tosi liikkistä...Vaikka se ei aina osaakkaan oikein näyttää noita tuntemuksia vauvan suhteen, niin tollasista huomaa hyvin sitten, että välittää se kummiskin!! Eikös ookkin uskomatonta, miten hienosti me ollaan selvitty jo tänne saakka, siis me jos ketkä ollaan sankareita kaikki!!!! Kerron tohon oma napa osioon käynnistä naistenklinikalla, mutta nyt on pelit ja vehkeet!!! Nautihan nyt onnellisesta odotuksesta, kuoma ja luotetaan vaan, että kaikki tulee menemään hyvin sinne loppuun saakka!! Mukavaa viikonloppua sulle ja masulle ja ukolle myös!! Halaus!!

( . )Elikkäs olin siellä naikkarilla eilen ja sain sokrujen mittaus välineet ja mittailen nyt joka aamu sen paaston ja kerran viikossa otan sen vuorokausikäyrän ja sen mukan sitten katellaan, miten edetään!! Eilen oli hyvä arvo, siellä kun mitattiin, mutta nyt oli aamu arvo tosi huono 6,8, että vähän kyllä pelottaa, jos rupeaa tollasta olemaan, mutta katotaan nyt ja annetaan ajan näyttää!! Ens keskiviikkona on sitten ultra ja katellaan sitä luden kokopuolta ja muuta, että sitä odotelessa vaan kuulostellaan sen riehumista masussa ja sitä riittää, luojan kiitos:-) Nyt oikein mukavaa perza päivää kaikille exille ja masukeille ja palataan taas, halit kaikille!!

-Emunainen ja lude 29+6- Siis kattokaa, nYt se on totta, viimenen 2:sella alkava on käynnissä;-) Mulla on bileet huomenna hei tytsyt, mulla on kolmekymppiset, JEE!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
26/51 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana oli lukea kertomustasi! Onnellisia hetkiä siellä pikkumiehen kanssa!

Mamin ja Ekan vauvauutisia odotellaan...

Tervetuloa Tarille! Tiettyä jännäämistähän tämä odottaminen on varmaan läpi koko raskauden, mutta kyllä sitä vaan viikko viikolta enemmän uskaltaa nauttia ja ottaa vähän rennommin. Täällä varmaan jokainen on läpikäynyt samat epävarmuuden tunteet, varsinkin ennen ekaa ultraa ja ehkä seuraavaakin. Yritä kuitenkin iloita ja nauttia vaan mahdollisimman paljon!

Ultsille onnittelut hienoista ultra-näkymistä! Ei ne miehet vaan samalla tavalla tajua mahan kasvamista. Tai sitten ne ei uskalla kommentoida, ajatella jos et olisikaan raskaana ja joku onnittelisi. (Nimim. kokemusta on...ja olin itse se onnittelija!! Oli muuten viimeinen kerta...)

Emunaisella paukkuu viikoissa pian uusi kymmenluku! Niin se aika vaan menee...

Helgalle jaksamista väsymyksen syövereissä. Mulla loppui päänsärky just n. rv 20, siihen asti oli melkein päivittäin pää kipeä. Parasetamoli kuitenkin auttoi, kannattaa ehkä mielummin ottaa lääke pahimpaan särkyyn kuin kärsiä jatkuvasta jomotuksesta. Pienen säryn kanssa tietty voi elää, mutta jos vielä pahenee.

DreamOnelle onnea pikku-sydämen jumpsutusäänistä! Ei mene enää kauaa liikkeisiinkään, ihan takuulla.

Kaikille muille myös onnellista odotusta, oli vaihe mikä tahansa. Omaan napaan kuuluu lähinnä Ilmarin möyryämistä ja lieviä liitoskipuja. Olo on oikeestaan todella hyvä ja välillä jopa oikein energinen. Pesänrakennusvimma vaan yltyy ja kotona on kohta kaikki huonekalut vaihtanut paikkaa. Eilen sain sukulaiselta hirmuisen määrän vauvanvaatteita, ja niitä voikin nyt viikonlopun hypistellä. ;)

Hyvää viikonloppua kaikille,

Koala ja Ilmari (rv 24+2)

Vierailija
27/51 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas täällä vauvauutisia :-) ONNEA TITI JA MIES POIKAVAUVAN SYNTYMÄSTÄ!!!! Kerrassaan ihanaa ;-)

Ja EKA-VEKARA taisi mennä jo, kovasti tsemppiä sinne ja tulethan sitten kertomaan uutisen!!!!

HELGA: joo, tuttu tunne toi väsymys...Mua myös väsyttää ihan koko ajan ja voisin nukkua vaikka kellon ympäri. Töissä alkaa se totaalinen väsymys klo 14 ja tekisi mieli mennä päikkäreille...Pitäisköhän ehdottaa pomolle???? Mulla väsymys johtuu osaksi alhaisesta hempasta, mutta olen kohta 2 vkoa syönyt rautaa ja toivon, että se tästä alkaa helpottamaan. Mulla ei kyllä ole tuota ruokailuongelmaa, kun voisin syödä koko ajan. Annokset on vaan ihan selvästi pienentyneet eli en kyllä jaksa syödä kerralla niin paljoa kuin ennen. Kovasti jaksamisia ja toivotaan, että se ' kukoistava keskiraskaus' sieltä pian tulisi :-) Sitä odotellessa...

DREAMONE: juu, eiköhän tässä kohta olis aika kertoa töissäkin. Olen vaan aikaisemmat raskaudet ilmoittanut vkolla 21 ja 19, mutta nyt tuo kumpu alkaa jo sen verran paljastua, että niin pitkälle en pääse...toisaalta, eipä se mitään, parempihan se on, että töissäkin tiedetään, jos käyttäydyn kummasti ;-) Eilen jo meinasin mainita np-ultran jälkeen, kun pomo suunnitteli jo kaikenlaisia juttuja ens syksyä varten (koko tiimille...) Ja toisaalta, koska olen ajatellut pitää kesäloman ennen äippäloman alkua, niin en mä ole töissäkään enää kuin 3,5kk...

Onnittelut muuten sydänäänistä :-) On ne AINA vaan niin ihanaa kuultavaa ;-)

Tästä tulisin mieleen galluppi eli millä viikoilla te olette kertoneet töissä ja mikä oli vastaanotto?

Oletteko muuten lentäneet raskauden aikana ja jos, niin millä viikoilla? Mulla on yks työreissu edessä parin viikon päästä ja sitten me ollaan lähdössä perheen kanssa Kyprokselle pääsiäiseksi. Neuvolassa kyllä vakuuttelivat sen olevan ihan turvallista.

TARIlle tervetuloa ja liimaa ja tarrasukkia pikkuiselle!!!! Oletko milloin menossa ultraan? Kyselit noista pelkotiloista ja mun on ainakin pakko tunnustaa, että mulle keskenmenot ovat jättäneet noita pelkotiloja tähänkin raskauteen...Nyt tietty kun olen ohittanut sen 12 vkoa ja np-ultrassakin kaikki hyvin, niin uskallan jo relata. Tällä hetkellä mua kiinnostaa ihan hirveästi kaikki odotus-jutut ja ajattelinkin käydä ostamassa ton uuden Vauva-lehden, kun siinä on odotuksesta paljon asiaa (kaikki taas uutta, vaikka 2 lasta...). Ja vaunujakin olen käynyt netistä katsomassa -ehdotin miehelleni että josko ostaisimme käytetyt...

Jeps, hauskaa viikonloppua kaikille ja voikaahan paksusti :-)

-Ultsi + Lahja (13+2)

Vierailija
28/51 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana synnytyskertomus!

Eka-vekarakin on tainnut nyyttinsä saada, kuulumisia ootellaan...

maria80 ja toinen M (;)) 7,5 vkoa

Vierailija
29/51 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko siellä vielä yhtenä kappaleena??

Vauhdikasta vauva-aikaa elellään exissä!

Vierailija
30/51 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitokset reippaasta synnytyskertomuksestasi!

Ja pian aletaan odottaa seuraavaa tarinaa...

Kavin eilen np-ultrassa, kaikki oli meikalaisella hyvin. Kateltiin vaan nopeasti sykkeet ja nt turvotus ja kaikki oli kunnossa. Noponenakin oli oikein soma; sukupuolta ei nakynyt kun ultrasi vatsanpaalta! Ens kerralla menen taas ' omalle' yksityiselleni, niin katsellaankin kunnolla kumpi ' Hope' meille olisi sitten tulossa!

Oma olo on ihan hyva, toivottavasti pysyykin. Joitain nippailuja tuntuu ja odottelenkin koska alkaisi oikein tuntemaan liikkeet; kaverikin oli oikein vilkas!

Kaikille hyvia vointeja

- levinia ja Hope rv 12+6-

ps Ultsille viela etta ma olen joka muksusta (4kpl) lentanyt ja kaikki on menny tosi hyvin! Ja viela eri viikoilla; kolmosesta lensin ihan sallitun rajoilla (hih vaarrennettiin lekurin kans todistuskin kun olin jo 8.kuulla ja kirjattiin etta 6. olis menossa!) Etta onnea lentomatkalle!

Vierailija
31/51 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

30. viikon etappi täyttyi eilen ja sekös se on taas mieltä kohentanut. Tuo 30rv:han on on sellainen, josta lastenlääkäritkin jo huokaisee; 32rv:lla ne jo tuulettaa! Kasassa olen ja tilanne rauhallinen vaikka alkuviikosta iski supistuksia ihan sarjatulella, niin että pelkäsin synnytyksen käynnistyvän. Mullahan ei harmittomia supistuksia olekaan, sen verran on kohdun tilanne nyt paha.

Eilen ottivat taas tilannearvion: painoarvio on 1300g, mikä on 200g lisää edelliseen, mutta viikkoihin nähden aika vähän. Ei siis ole odotettavissa mitään isoa miestä meidän taloon... Ultrasivat 4D laitteella, josta saatiin ihanat kuvat muistoksi! Sellainen sironaamainen pallerohan tuo on ja käsikin oli somasti poskella! Liikkis! :' )

Joku kysyi niistä aikaisemmista lapsista... Kotona odottaa siis kaksi tyttö-03 ja poika-04, joita en ole nähnyt nyt kahteen viikkoon. Sehän tässä kai rankinta onkin. Joku lääkäri tässä sanoi, kun huolehdin kotona pärjäämisestä, että ne siellä kotona kyllä pärjäävät, kun pääsevät jo kävellen liikkeelle, mutta tämä vauva on se joka mua nyt tässä tilanteessa tarvitsee. Niinhän se on, ja loppujen lopuksi aika on mennyt melko nopsaan. Kyllähän se mieliala heittelee ylös-alas, mutta pääosin olen yllättävän hyvin pärjännyt. Tässä on oppinut ottamaan päivän kerrallaan, kun tämähän nyt on kaikkea muuta kuin normaaliraskaus muutenkin.

Onnea tasapuolisesti kaikille vauvan saaneille! Ihania nuo vauvauutiset! Muitakin hyviä uutisia oli, niitäkin on ihana lukea, vaikka suonette anteeksi, että tämä ajatus pyörii nyt vähän oman navan ympärillä.

Pirpaliina jo rv 30+1

Vierailija
32/51 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titille hurjasti ONNEA ja hyvää toipumista leikkauksesta. Ihana, kun jaksoit meille pitkästi kertoilla kuulumisiasi. Ihan tuli tippa silmään niitä lukiessa.

Ultsille myös onnea hyvistä ultrakuulumisista. Kivaa kun pääset maailman kanssa onneasi jakamaan!

DreamOne: hyvä että on taas rauhallisempi mieli. Kyllähän se helpottaa, kun ne jumpsutukset kuulee ja vielä kun ammattilainen sanoo, ettei ole hätää liikkeiden kanssa. Nauti nyt odotuksestasi.

Emunainen: täällä joo toinen megamasu. Keskiviikkona, kun käytiin miehen kanssa ulkona kahdestaan, niin oikein huomasin miten ihmiset tuijotti mahaa. Vähän huvittavaahan se on, kun eivät katsokaan silmiin, vaan mahaan:) Ravintolassa tuli laskun mukna, myös masulle karkki. Siitä tuli kyllä hyvä mieli.

Tari: tervetuloa joukkoon ja hyvää ja onnellista odotusta.

Pirpaliina: Jaksuja kovasti! onnea kolmenkympin ylityksestä! varmasti rankkaa olla lapsista erossa, mutta lyhyt aika se lopulta on ja tosiaan ei taida sinulla olla valinnan varaa.

Helga: koita kestää väsymyksen kanssa ja lepäile vain hyvillä mielin Aikansa kutakin. Itse esikoista odottaessa olin koko raskauden älyttömän väsynyt, vaikka rauta-arvot olikin ihan hyvät. Toisilla ottaa vain enemmän voimille.

Ekan kuulumiset jännittää siellä taitaa nyyttiään ihastella!

ON: tänään kävin äänestämässä ja samalla reissulla kirjastossa ja nyt olen aivan kipeä. Kolottaa ja vauva painaa ikävästi. Kurjaa jos tämä olo on nyt mennyt tällaiseksi ihan kokonaan. No jospa se taas levolla kohentuisi. Ihania vauvan vaatteita eilen ompelin. Alkaa olla tarpeeksi jo, mutta intoa vielä riittäisi. Ehkä sitten siirryn tuohon hahtuvahousujen neulomiseen seuraavaksi.

Hyvää viikonloppua kaikille.

-Limetti 32+2

Vierailija
33/51 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamullahan Eka lähti nyytinhakureissulleen ja on täällä jännitetty kuulkaa koko aamupäivä uutisia =) Hetki sitten tuli onnelliselta iskältä viesti että haikara on laskeutunut ja tuonut perheeseen vauvan jolla pituutta on 48 cm ja painoa 3285g. Kaikki ovat onnellisia!!! Jaa niin, siis tulokas on tietysti kaunis tytöntyllerö!

Terveisin Tuisku ekan puolesta ja tippa linssissä

Vierailija
34/51 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, viimeksi onkin tullut 7 poikaa haahuihin ja nyt tuli tyttö! Ja tervetuloa tietenkin tytölle maailmaan! :)

Tari: Onnea kovasti plussasta ja tervetuloa joukkoon! Toivotaan että kaikki sujuu hyvin :) Lisäsin tietosi listaan, päivittyy sitten ensi viikon alussa.

Mukavaa perjantaipäivää

toivottaa D.O. ja nappula rv 20+2

Vierailija
35/51 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Titille pojasta!! Ihana synnytyskertomus sulla. Vauvantuoksuisia päiviä sinne! =)

Onnea Ekallekin tytöstä!! Ihanaa vauvantuoksuista elämää sinnekin. =)

Katri

Vierailija
36/51 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muillekin onnittelut - paljon hyviä uutisia, ihanaa :)

Lisäänpä tähän sitten pitkästä aikaa (välissä ollut lomaa, työmatkaa yms kiirusta ja netitöntä jaksoa..) omatkin kuulumiseni- eivät hassummat nekään! Hiukka laiskana kopioin itseäni syyskuisista:

Np-ultrassa 24.2. la:ksi vahvistui 30.8 . Kaikki näytti olevan kunnossa ja taitaa olla laitteet kehittyneet 3 vuodessa kun nähtiin mielestäni paljon enemmän kuin esikoisella samassa vaiheessa?? Ym syistä jännitin kyseistä ultraa todella paljon. Nyt voin ehkä ensi kertaa sanoa että km-peikko on vähän hellittämään päin. JOspa uskaltautuisin vaikka Kampin 1-v-härdeliin huomenissa ja vilkaisisin jo jotain äitiyshousuja. Ihan tässä viimeisen viikon aikana on alkanut vatsa pömpöttää siinä määrin että ei enää kovin monta viikkoa varmaan pärjää normi vaatteilla.

Eli siinäpä ne tärkeimmät. Tuntuu kyllä ihan epätodelliselta koko juttu, aina vain! Ehkä se tässä pikku hiljaa selkiytyy. Töissä en ole vielä kertonut + osa sukuakin ystävistä puhumattakaan elää vielä pimennossa... mutta tarttee nyt varmaan alkaa jotenkin systemaattisemmin paljastella :) Muutaman viikon kuluessa se kumminkin näkyy päälle, jos siis kaikki jatkuu hyvissä merkeissä.

Kaikille oikein hyvää viikonloppua toivotellen

Joululahja, rv 15+1 tjtn sinne päin

Vierailija
37/51 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MILJOONASTI VAUVAN TUOKSUISIA ONNITTELUJA EKA-VEKARALLA TYTTÖ VAUVELIN JOHDOSTA. Hyvä, että kaikki meni sieläkin hyvin.

On tää ihanaa.... =)

titi herkistelee hormooni höyryissään... ;0}

Vierailija
38/51 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

titi75: Jättisuuret onnittelut tuoreelle äidille!! Onnea teidän koko perheelle ihanasta poikavauvasta!! On ihan varmasti maailman suloisin! Liikuttuneena luin sun synnytyskertomusta, kiitos et kerroit miten kaikki meni. Ihanasti kirjoittelet. Ihania vauvantuoksuisia päiviä sinnepäin! Toivottavasti rinnat pian lopettavat juilimisen, se on ikävä juttu, joka varmaan varjostaa muuten niin ihanaa vauva-arkea! Ajatella Titi, sä ehdit meistä kolmesta ekana ja oot nyt ÄITI!!! Mieletöntä! Tuuhan kertomaan lisää kuulumisia, kun ehdit ja viitsit.

Kiitos tsempityksistä!

Eka: Isot onnittelut tyttövauvan syntymän johdosta!! Ja onnea myös koko perheelle! Ihana saada paljon tällaisia onnellisia uutisia, kun tässä itsekin viimeisiä vetelee. Hyvää vauva-arjen alkua ja tsemppiä myös esikon kanssa, voi ehkä olla mustis vauvasta. Nyt saat todella sitä rakkautta jakaa joka suuntaan. Tulehan kertomaan tarkempia kuulumisia, kun pystyt.

limetti1: Olikos kivat synttärit? On se tosi spesiaalia, että pääsee miehen kanssa kahdestaan johonkin tuulettumaan.. Kuulostaa ihanalta.

emunainen: Kiitos tsemppailuista! Jänniä hetkiä mennään.. Kyllä mä jaksan, enää max parisen viikkoa, vaikka olo on ainakin ajoittain aika tuskainen. Eikä koskaan pysty lepäämään silloin, kuin tarvitsisi. Mut onhan tässä erittäin hyvä syy olla kovilla ja vähän kärsiäkin.. Kuuluu asiaan.

Mulla on muuten sama tavoite, saada tää pieni elävänä syliin, kun aina ne pelot jostain pukkaavat, et mitä jos sittenkin jotain sattuu. Mutta eiköhän kaikki mene hyvin meille molemmilla.

Hienoa, et masu vaan paisuu!! Ja vauveli voi ilmeisen hyvin! :)

Ultsi75: Kiitos tsempeistä, toivottavasti pian päästään synnyttämään. Isot onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!! Ihanaa, et kaikki hienosti!

DreamOne: Onnea puolivälin ylittämisestä! Kuule, säkin oot ihana tapaus! Tykkään kommentoida, jos jotain omasta kokemuksestaan voi toiselle antaa.. Kiitos peukutuksista sullekin!

esikko itkee,mentävä

Vierailija
39/51 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helga76: Lepäile jos siltä tuntuu. Ehkä on paras vaan ottaa rennosti, jos väsy painaa päälle. Koetahan muistaa syödä rautaa ja hedelmiä, kyl ruokavalio auttaa myös. Syö pienissä erissä, vauva varmaan jo voi painaa mahalaukkua. Ja sit liikkua tuolla upeassa keväisessä luonnossa. Sit taas takas sohvalle. Pianhan se voi kevätäväsymys vielä iskeä tuohon päälle, ellei tuosta jo osa mene sen piikkiin. Siis ja apua, sullakin on jo noin paljon viikkoja, onnea niistä!! En tajua, miten tää aika rientää.

Tari: Tervetuloa mukaan!! Ja onnea plussauksesta! Ei kai mitkään tuntemukset ole hassuja, ainakin ite mietin aina tuota samaa, et korkeista pilvilinnoista on tuskallista pudota. Mulla oli km 11+6, et kyllä mä pelkäsin täs raskaudes hullun lailla eka ultraan asti, jonne menin viikolla 12. Sit siitä pikkuhiljaa lähti usko tähän raskauteen nousemaan, mut aina välillä on ollu hankalampia päiviä. Sullakin ollut monta keskenmenoa, et varmasti tulee mietityttämään monenmoinen. Hienoa, et tuhrua ei ole nyt kuulunut, jospa se jättäisi rauhaan. Suojelusenkeleitä pikkuiselle pysyä kyydissä mukana!!

emunainen: Onnea viikolle 30 pääsystä!! Tsemppiä ja voimia vain sokerien mittailuun, se on tosi tärkeää et pysytte molemmat vauvan kans hyväs kunnos.

Koala-72: Ihanaa möyryämisen kuuntelua ja kodinrakennusta sulle! Kuulostat onnelliselta ja varsin energiselta!

ON: Tähän väliin oma napa eli yhes koos ollaan vielä. Joka yö muutamia kipeitä suppareita, joihin herään. Masu painaa kuin siel olis betonia ja kiristää kovasti. Lepäilee pitäis ehtiä enemmän kuin mitä esikon kans ehtii. Muuten vointi hyvä ja nautin tästä raskaudesta mitä pystyn ja jaksan niin kauan kuin sitä kestää. Sais kyllä vauva jo tullakin, kaikki valmista.

Nyt pitää lähteä laittaa aamupalaa, palaillaan. Kaikille hyvää vointia tasapuolisesti!

Lizie ja Mönkijäinen 39+6

Vierailija
40/51 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille siis syntyi poika 6.3. tiistaiaamuna klo 07.35. Rv:t silloin 40+3. Painoa oli vauvelilla 4325g, pituus 53,5cm, py 37. Eilen päästiin kotiin. Nyt on kaikki onneksi hyvin ja vauva-arjen opettelu alussa. Painoarviohan heitti melkein kilon verran vielä samana päivänäkin tehdyn ultran (3430g) mukaan, mutta toisaalta ihan hyvä, ettei vauvaa etukäteen ihan noin suureksi tiennyt! Ponnistusvaihe tosin oli nopea, eikä sattunut yhtään. Ne on vaan ne hirvittävät supistuskivut, joita meikäläinen ei kestäisi yhtään :-/

Synnytys oli pitkä (11h, kun edellinen oli 5,5h..) ja kivulias (käynnisteltiin maanantai sytotec- tableteilla), mutta pääasia, että vauva syntyi ELOSSA ja ilmeisen terveenä :) Pisteet olivat 8, 9 ja 10 (lapsivesi oli vihertävää, eikä kätilö antanut heti parkaista).

Imetyskin tuntuu lähtevän tosi hyvin käyntiin ja ihan taitavan vauvan ansiosta. Äippä kun ei ole tätä hommaa oikein koskaan hallinnut ;-) Täällä myös on nukuttu pari yötä kahden tiiliskiven vieressä, kun maito nousi toissapäivänä oikein kunnolla. Nyt jo onneksi alkaa helpottamaan.

Sydämelliset onnittelut Titille pojan johdosta! Samoin eka-vekaralle pienestä prinsessasta!

mami ja poju 4vrk