Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3D ultrasta!

11.12.2005 |

Pohdiskelen tässä kuumeisesti et raskisinko mennä Kuopioon yksityiselle 3D ultraan. Onko kellään kokemusta kyseisestä ultrasta Kuopiossa tai muuallakin? Olisin tosi kiinnostunut teidän kokemuksista...

Viikkoja minulla nyt 21+1

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kokemusta ja miltei elämää suurempi kokemus olikin! Kävimme Lääkäriasema Cantissa 3D:ssä rv 20.

Suosittelen erittäin lämpimästi 3D:tä, se oli aivan henkeä salpaavaa. Kun se pieni ihminen alkoi heilua monitorissa, me miehen kanssa unohdimme kysyä kaiken, mitä olevinaan mielestämme piti. Se kokemus konkretisoi koko raskauden. Sen jälkeen on mieskin ollut mukana raskauden eri vaiheissa.

Lääkäri antoi mukaan kaiken tarvittavan tiedon raportissaan. Mukana meillä oli cd ja vhs-kasetti. Cd:lle saimme kuvia ja vhs:lle 20min. liikkuvaa kuvaa, mukaan tuli myös valokuvasarja. Sukupuolikin selvisi ja nyt kaikki hankinnat onkin tehty tulevaa pikku-tyttöä varten..

Mene ihmeessä, et pety. Se on ollut raskauteni kohokohta ja vielä puolessa välissä. Suurin kohokohta on tietenkin vielä edessä..

Elisa ja typy 25+3

Vierailija
2/13 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannustavasta kokemuksesta, kylläpä taidan minäkin varata ajan ultraan, kuulosti se sen verran mielenkiintoiselta. Tedätkö kelle se aika kannattaa varata, eikös siellä ole 3 lääkäriä jotka tekevät näitä ultria?

Kävimme tavallisessa rakenneultrassa, mutta minun kannalta siinä oli ikävää se että en nähnyt koko monitoria kuin pikkaisen, koska niitä oli vain yksi ja minä tietysti köllöttelin selälläni eli en siis päässyt seuraamaan pikkuisen liikkeitä laisinkaan. Tuo kone oli jo niin vanhaa tekoa että ei siitä mieskään hirveästi selvää saanut.

Ja vähän jäi epävarma olo tuon rakenneultran jälkeen kun laskettu aika heitteli ja meinasivat laittaa kasvu seurantaan, mutta eivät sitten laittanutkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia 3D ultrasta??

Vierailija
4/13 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Kuopio ei tarjoa kuin yhden ultratutkimuksen neuvolan kautta, olen minäkin miettinyt tuota kolmedeetä. Jos joku vielä viitsisi kertoa mitä se tulee kustantamaan niin hyvä.

bonzai rv 16

Vierailija
5/13 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen miettinyt 3D ultraan menoa ja nyt tuntuu siltä me käydään siellä. Ensimmäistä odotellaan ja kuitenkin tämä on niin hartaasti toivottu lapsi ja tuntuu kuin sitä ei vielä usko todeksi. Mikä olisi hyvä viikko käydä siellä.?? Neuvolassa rakenneultra on rv20.

Heidi 14+6 ...melkein jo 15+0

Vierailija
6/13 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo soitin Canttiin ja yritin varata aikaa, mutta eivät vielä pystyneet antamaan aikoja ensi vuoden puolelle. Viikkoja pitää olla kuulemma vähintään 20. Ensi vuoden aikoja saa joulun ja uuden vuoden välisellä viikolla. Mullakin menee viikkojen mukaan ensi vuoden puolelle, ei vaan millään jaksais odottaa!

Mukavaa odotusta!

Bonzai

Vierailija
7/13 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos!

Täytyypä ite soitella sitten kans sinne. Osasivatko sanoa mitään hinnasta?, tosin ei se meillä merkitse mitään, kun sinne mennään joka tapauksessa. Mulla kans menee viikkojen puolesta tammikuun puoleen väliin. =) Iloista joulun odotusta!

Heidi 14+6

Vierailija
8/13 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kuitenkin yksityisellä np-ultrassa ja se maksoi 65 euroa, luultavasti 3D kalliimpi.

T.bonzai

Vierailija
9/13 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 159-169 euroo, riippuu kuulemma kuka tekee.

Vierailija
10/13 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli läskiä mahan päällä... Näkyykö mitään / selvästi? Onko kokemuksia?

Vierailija
11/13 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Varasin meille juuri ultran Femedasta Helsingistä. Seuraavaa selvisi:

- paras ajankohta on rv 24-26

- mahdollista ultran teko on rv 20-28

- nimitys 3D/4D on harhaanjohtava, sillä tutkimuksessa käytetään kaikkia kolmea (=2D, 3D ja 4D) tekniikoita. 2D=se tavallinen, 3D=kolmiulotteinen ja 4D=näkyy myös liike

- maksettavaa jää Kela-korvauksen jälkeen n.134-144e (ei muistanut kumpi oikea hinta)

- mukaan DVD tai VHS, niin saa taltioituna mukaansa

Piti tilata alunperin miehelle synttärilahjaksi tammikuulle, mutta kun nyt on juuri se otollisin aika, niin menköön joululahjasta.

-KevätKakkonen rv25-

Vierailija
12/13 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse viikolla 25 3D ultrassa Cantissa ja ultraaja oli Bruno C..., joka on kuuleman guru näissä asioissa. Sattui meille ihan vahingossa kun etukäteen ei ollut mitään tietoa näistä ultraajista. Kaverini ovat käyneet muillakin ja olleet tyytyväisiä. Tämä Bruno käy kuuleman Helsingistä n. kerran kuukaudessa Kuopiossa.

3D ultra oli jotenkin pelottava kokemus. Aluksi en meinannut uskaltaa katsoa koko kuvaa. Vauva näytti niin oikealta. Mukaan saatiin yli 10 kuvaa vauvasta ja VHS kasetille video vauvasta.

Vatsaihrat eivät haitanneet touhua mitenkään, vaan vauva näkyi hyvin.

Ultra maksoi 159¿, josta Kela korvasi niin, että maksettavaksi jäi aika tasan 100¿.

Vierailija
13/13 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voikos sellaseen ultraan vielä mennä vaikka olen nyt tasan 28-raskausviikolla? onko jo liian myöhäistä.. se on varmaan ihan unohtumaton kokemus!