Tuotteet joita vain rikkaat ostaa ruokakaupassa
Mitkä ovat niitä tuotteita joita vain rikkaat ostavat ruokakaupoissa? Aloitan helpolla: San Pellegrino kivennäisvesi
Kommentit (810)
Minulle tulee mieleen vain japanilainen pihvi ja muikun mäti.
Rikkaat ja rahattomat -ohjelman perusteella pensasmustikat.:D Rikkaat ostaa niitä aina aamupalalle ja rahattomat ostaa niitä kun pääsee rikkaalle viikolle. Ja ne on niitä, joita rikkaat kaipaa eniten rahattomalla viikolla.
Miksi Helsingin keskellä kulkee juna?
Tiedän, eikö olekin kummallista?
Tänään on hyvä päivä olla onnellinen!
Annan koiralle jolla on kultaiset hampaat.
Nää jutut ei liity kyllä aiheeseen mitenkään.
Onko sulla elämää tuon näytön ulkopuolella?
Mulla on keskimääräistä enemmän omaisuutta, mutta en ole vieläkään keksinut miksi ostaa ulkolaista kivennäisvettä. Valtaosa ei maista eroa ja toinen roudataan muualta. Näissä on helppoa suosia kotimaista
OOn ostanut pellegrinoa vaikka olen köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauraryyni. Kouluttamattomat pupeltavat muroja.
Ai oikein kauraryyni 😂
Ryyni = suurimo. Kotimaista Kaurasuurimo 4,75 kg laatikko. Opettele sisäistämään luettu, ennen kuin yrität muka nokkelasti vinoilla. Nyt onnistuit osoittamaan sen, että olet lähinnä ääliö juntti-idari.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on keskimääräistä enemmän omaisuutta, mutta en ole vieläkään keksinut miksi ostaa ulkolaista kivennäisvettä. Valtaosa ei maista eroa ja toinen roudataan muualta. Näissä on helppoa suosia kotimaista
Tämä. Marjani poimin itse ja kivennäisvedet on aina kotimaisia. Mitään pullovesiä en osta kuin sellaisissa tapahtumissa, mihin on omat eväät kielletty eikä veden täyttöpistettä ole. Juon hyvin vähän kivennäisvesiä muutenkaan.
Meillä on tuloja käytössä sen verran viikossa kuin tuossa Rikkaat ja Rahattomat monella, vaikka olemme mielestäni vain vähän keskituloa paremmin tienaavia (Brutto yhteensä n. 120t). Ei olisi pakko katsoa hintoja, kun velkaakaan ei ole ja lapset elävät jo omillaan. Mutta se on takaraivossa ja katson aina. Harvoin ostan mitään kallista ruokakaupasta. Jos ostan jotain arvokkaampaa, se on suoraan tuottajalta, torilta tai kauppahallista. Oikeastaan kylmäsavulohi on ainoa missä on kova kilohinta ja mitä tulee ostettua vähintään kerran kuukaudessa kaupan tiskiltä.
tollaset perus karhu/koff/aura puolen litran oluet
litrahinta yli tuplat mitä 0,33l tölkeissä ostettuna
Palvelutiskiltä yksi lehtipihvi yksi kanafile ja 150g salaattia vaikka ne kaikki ovat kilohinnaltaan halvempia isommissa valmispakkauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Lohi kalatiskiltä t. rakennus-ukko 276k/v + auto (mercedes gls) + bonukset
Joo Merlin tarjouksestab8,90 kilo oli nyt lauantaina
Orgasnista sitä ja tätä ruohonjuuresta
Joo, mä tiedän mitä tarkoitat.