Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* KULTAINEN 60-luku; viikko 10 *~*

05.03.2007 |

Dodii,

se on maaliskuu ihan kunnolla ja viiko kymmenen. Pino on auki, arvon ladyt ;)

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan näitä uutisia ollaankin saatu odottaa kultaisissa :-))

Pietu: Halaukset ja lämpimät onnittelut .. !!! Aivan mahtavaa, tuli todella hyvä olo itsellekin, kun luin hyvät uutisesi. Mahtavaa, mahtavaa .. ihanaa ..ihanaa .. Nyt vain vauvaliimaa, ja tarrasukkia PPPaaLLLLjjjOOOnnn, ja vauvalle turvallista 40-viikon matkaa !!!

Senniinastakin oli taas mukava kuulla :-)) Siis sielläkin lorahteli ennen synnärille lähtöä. No täällä ei tänään ole tullut muuta kuin sitä keltaista (yök) limatulppavuotoa siis Nla-tädin mukaan kyse on juuri tuosta limatulppavuodosta. Noh kaikki on kuitenkin lähtövalmiina, jos tulee kiirus ;-))

Tänään innostuin leipomaan mansikka muffinseja 60kpl, osa syödään nyt ja osa laitetaan pakkaseen, ja kaksi suklaakakkua, toinen on melkein jo syöty, joten piti leipoa toinen pakkaseen .. Mieskin sanoi, että tämä energisyys tietää sitä, että pian neitokainen syntyy, on sellainen pesän laittamis vietti päällä ..

Muutoin kaikki hyvin, ei erityistä omassa ( . ) !

Tale, voi anteeksi kysymys, nyt muistinkin, että teille oli tapahtunut tämä todella onneton tapaus synnytyksen yhteydessä. Jaksuja sinne teille ja kaikkea hyvää sektioon, pian on nyytti kotosalla ..

Nyt syömään, vaikka ei yhtään tee mieli, öksettää .. Mutta viimeksi olen syönyt klo.15 .. t. emmi

Vierailija
62/76 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietulle:

Me ollaan todennäköisesti menossa ensi marraskuussa! Ensin piti mennä elokuussa, mutta vauva on liian pieni, joten en halua lähteä vielä silloin, mutta marraskuun puol välissä oltaisiin menossa ja tullaan sitten joulukuun lopussa takaisin. Noh katsellaan miten vauva arki lähtee sujumaan, ja sitten voidaan miettiä voitaisiinko käydä siellä .. Tilannehan on nyt täysin erilainen kuin aikaisemmin. Th-kanssa jo siitä juttelin, ja hän oli ihan positiivisella kannalla.

Nyt poistun t. emmi ' HYVÄÄ YÖTÄ KAIKILLE !!!!'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nährä tullaanko täällä perässä. Huomenna meinasin taas testailla. Tänään meinasi henki lähteä kun kesken kaupungilla asioiden juoksemisen tuli nälkä, hirmuinen huimaus ja tärinä. Ihan pakko oli mennä kaffilaan syömään ruisleipä, että kykenin pyörtymättä ruokakauppaan. Rinnat ei meinaa liiveihin mahtua. Täti on kaksi viikkoa myöhässä. Vielä jos tulee nega, täytyy varmaan konsultoida lääkäriä. Kalliiksi tulee tämä jokaviikkoinen testailu

Eli tsemppiä vaan kaikille piinailijoille.

Eilen oli jännät paikat, että huomaako kukaan. Pidettiin työkavereiden kesken illanviettoa viiniä maistellen. Jouduin alkuillasta ottamaan pari pientä lasia kuoharia. Enempää en uskaltanut ottaa. Muut onneksi ottivat sen verran enemmän, että toivottavasti eivät huomanneet minun ottamatta jättämistäni. Tää on niin hullua, niinkuin moni on täällä kiroillut, että varoo sitä ja tätä ja tuota siltä varalta, että sattuisi ehkä olemaan raskaana.

levinia: täällä on nyt niin hirveä loska, että kyllä kadehdin sinun leveysasteitasi vaikka siellä sataisi rankastikin. Joka kevät ihmettelen, että miksi se lumi ei voi sulaa auringon lämmössä, miksi ihmeessä täytyy sataa niin paljon vettä, että joutuu kahlaamaan paksussa loskassa. Mutta onneksi ollaan jo voiton puolella. Valo lisääntyy koko ajan.

Taisin murtaa varpaani viime yönä kun kävin vessassa. Kompastuin rapussa kun kiipesin takaisin yläkertaan ja varpaaseen sattui niin s......sti. Sitten varsinkin koski aivan kamalasti kun olin takaisin peiton alla, näin kirjaimellisesti tähtiä. Aamulla kun nousin ylös, käveleminen sattui. Mursin pikkuvarpaani pari vuotta sitten ja tuntui suunnilleen samalta. Se vaan haittasi kävelemistä ja kenkien käyttöä paljon enemmän kuin tämä ukkovarpaasta seuraava. Eihän sille voi tehdä sen enempää kuin varoa, aika parantaa.

Meillä on tänään isännän vuoro pitää vapaailta, kun minä olin eilen lietsussa. Laitoin esikoisen nukkumaan, että saan rauhassa kirjoitella täällä. Kohta ajattelin parkkeerata tuonne uudelle sohvalle tuijottamaan telkkaria vähäksi aikaa ja sitten nukkumaan. Meni eilen vähän myöhään...

Vierailija
64/76 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan tippa silmässä olen kun olen niin iloinen sun puolestas! Nyt eikun nautit jokaisesta päivästä ja koita olla pelkäämättä liian paljon. Tiedä n kyllä tunteen...

Onnea hirmu paljon ja sydämestäni toivon että saat vielä sen vauvan. Tästä se lähtee!

Ai että tuli hyvä mieli tähän lauantai-iltaan:)

En osaa edes muuta kommentoida nyt.

Kaikille mukavaa illanjatkoa kuitenkin.

-minea-

Vierailija
65/76 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mahtavilla uutisilla alkoi tämä aamu! Onnea Pietu!! Elsamarjan testitulosta sitten ootellaan..jännää!!

Vierailija
66/76 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nega tuli taas. Miksi ei näy tätsyä? Mistä nämä oireet voivat johtua? Voiko ehkäisyn lopettaminen aiheuttaa kaiken tämän? Sen kyllä ymmärrän, että kierto voi olla vähän sekaisin, mutta kaksi viikkoa myöhässä!?!?

Parempaa onnea teille muille piinailijoille!!!

Ja vielä kerran onnittelut halauksen kera Pietulle. Päivä kerrallaan, siitä se lähtee. Piristävää, että tässä porukassa edes yksi testaa plussaa ;D!

Vierailija
67/76 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waude, olipa mahtavia uutisia Pietulla!

Täältä tulee sulle ja pikkuiselle paljon onnea ja suojelusenkeleitä 40 vkon matkalle!

t. valdevina

Vierailija
68/76 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vautsi vau mulla olikin sellainen kutina, että lussa pärähtää. Nyt vaan enkeleitä rinnallesi suojelemaan teitä molempia :-)

Oikein paljon onnea vielä kerran !!

Nyt koirulin ja typyn kanssa lenkille kun aurinkokin paistaa ihanasti pitkästä aikaa !!

Isotikru

Vierailija
69/76 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja tuli vaan tunne, että äkkiä on päästävä edes kultaisten kuulumiset lukemaan vaikka kamat on vielä osittain levällään.

Ja tätä se tunne tiesi: PIETU, ONNEA!!!

Mä olen niin iloinen sun puolesta! Nyt paljon positiivisia ajatuksia ja suojelusenkeleitä matkaan!!!!

Halit sinne!!

Yritän vielä illalla ehtiä muutakin kirjoittelemaan.. Nyt pitää mennä jatkamaan!

wemppa

Vierailija
70/76 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen kyynel tipahti täälläkin uutisesi luettuani.. Vilpittömän iloinen ja onnellinen olen puolestasi! Toivotaan että pian jo ilman pelkoa pääset tulevaa odottamaan. Nyt vaan suojelusenkelin siiven alla hienolle matkalle, onni mukana!

Walo

Vierailija
71/76 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille ihanille kultaisille ystäville jotka jaksatte iloita kanssani tästä matkalaisesta. Olo on hyvä vaikka ajoittaista vellomista ja etomista pitkin päivää on ollut. Tyhjensin äsken biokompostorin ja se teki kyllä tiukkaa,vaikka ei se kyllä haise mutta jostakin syystä pala oli kurkussa. Jeps,kyllä kannattaa hakea uutta työpaikkaa ja yrittää samalla aikaa raskautta. Nyt vain toivon ettei paikka ole minulle. Jostakin syystä ei tee nyt mieli vaihtaa työkuvioita.

Elsamarja,oletko testanut samanmerkkisellä testillä koko ajan? Paljonhan noista myöhäisistä plussista on juttuja,joten pidetään siitä toivosta vielä kiinni.Peukkuja sulle.

Joko ani testasit? Peukutuksia sullekin kovasti. Kaikille muillekin piinaviikon viettäjille plussapeukutuksia.

Minullehan lupasi viime km:n jälkeen sairaalan lääkäri että jos raskaudun niin pääsen polille varhaisultraan vko:lla 6-7 jossa katsotaan onko kaikki ok. Meinasin ensi viikolla soittaa josko ajan saisi noille viikoille. Jos kaikki on hyvin niin varmasti nyt käyn säännöllisesti yksityisellä ultrassa. Vaikka eihän se raskautta turvaa mutta oma pääkoppa on turvattu. On aika rankkaa odotella tuonne 11 viikolle uskoen että kaikki on hyvin ja sitten vedetään jalat alta.

Kuinka emmin sunnuntai sujuu? Täällä jännitetään pikku-Tiinan syntymää jo kovasti.

Nyt menen rauhassa lukemaan teidän viime viikon pinoa ja kuulumisia,tuli eilen niin kiireessä pino vilkaistua läpi.

-pietu-

Vierailija
72/76 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietu, ihan hillittömästi onnea!

Tästä se lähtee ja nyt vaan peukutuksia, että saadaan muiltakin lisää yhtä hyviä uutisia heti ensi viikolla!

Vierailija
73/76 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIKÄ PAREMMIN VOISI OLLA :) ONNEA AIVAN ÄLYTTÖMÄN PALJON PLUSSASTA JA TIUKKA RUTISTUS JA HALI :) Paljon vauvaliimaa ja suojelusenkeleitä teidän yhteiselle 40 viikon matkalle!!

Muistaakseni joku (kröhömmm.. röyhistelee niin että meinaa tippua tuolilta :) ) sanoi, että jos niin herkästä hetkestä kuin teillä oli parisen viikkoa sitten, ei tule hedelmällistä lopputulosta niin ei sitten mistään :)

Olen niin älyttömän onnellinen puolestasi että ihan rinnassa läikehtii :))

Palailen huomenissa lukemaan pinoa tarkemmin. Itse en taida Pietu sinua seurata. Täti ei tosin ole vielä tullut mutta tänään on ollut sellainen olo, että josko huomenna sitten.

Huomisiin siis :)

ANI

Vierailija
74/76 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt mulla olisi aikaa kirjoitella, mutta arvatkaas mitä..? Oltiin päivällä ulkona ja kun otin kamoja autosta jätin sormen auton oven väliin. Onneksi on vasemman käden etusormi, ettei sentään oikea, mutta ihan onnetonta on tää kirjoittaminen, kun yhdellä kädellä näpyttelee. Niin eikä tietenkään pelkkä kirjoittaminen vaan kaikki toiminta. Eikä sekään mitään, yhdellä kädelläkin pärjää, mutta kipu on ihan kamala vieläkin koko sormessa. Ja kun joskus erehtyy koskemaan sillä jonnekin sattuu ihan kyynelten verran.

Kun tuo onnettomuuteni sattui, sanoi kolmevuotiaani " äiti, olisko sun kannattanut käyttää kahvaa..?"

Mä olen vieläkin ihan sekaisin Pietun ihanista uutisista. Itsellä ei ole minkäänlaista tissikipua, tai mitään muutakaan oiretta, mutta piinaillaan nyt menkkojen alkuun asti. Jospa ne ei tällä kertaa tulisikaan...

Eikä tule Ani sinullekaan!!!

T: sormipuoli wemppa

Vierailija
75/76 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Wempan pipiin sormeen! Oikein selkärangassani tunnen miten mojovalta on täytynyt tuntua.. Toivottavasti paranee pian! Oma viikonvaihde on mennyt pitkälti esikoisen synttäreitä vietellessä ja herkkuja ahmiessa, joten huomenna on edessä paluu ruotuun ja askeesiin. Tosin ens viikonloppuna juhlat jatkuu : )

Ensi viikon plussauutisia odotellen

walo

Vierailija
76/76 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla sormi, minulla varvas, molemmilla vasen.

On tämä ihanaa porukkaa täällä. Taas hirmuinen myötäeläminen Pietun plussassa. Onnea vaan kaikille piinailijoille. Niitähän täällä on pino täynnä.

Pyydän anteeksi taas kerran omanapaisia viestejäni. En ole vielä päässyt tuohon tikutusrumbaan mukaan, enkä ole etsinyt napukoita. Siksi en osaa oikein niitä keskusteluja kommentoida.

Olen sen verran tuore tulokas tällä listalla, että en tiennyt/muistanut Pietun km-menneisyyttä. Epäilin kyllä jotain sen suuntaista, kun kerroit, että et uskalla vielä täysillä iloita tuloksesta. Jos meidän täällä tsemppaaminen auttaisi, että nyt kaikki menisi hyvin loppuun asti.

Saatiin hyvät naurut tänään kun oltiin autossa menossa vanhempieni luo syömään. 5-v takapenkillä yhtäkkiä puhkesi lauluun: PERUSSUOMALAINEN! Vielä madalsi ääntään ihan niinkuin telkkarissa. Kaikkea sille jääkin mieleen.

Viikonalkua kaikille!