Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* KULTAINEN 60-luku; viikko 10 *~*

05.03.2007 |

Dodii,

se on maaliskuu ihan kunnolla ja viiko kymmenen. Pino on auki, arvon ladyt ;)

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kirjoitin äskeisen viestin!!!

Vierailija
42/76 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy niin, en tiiä miksi, että sivumäärä näyttää ikäänkuin seuraavalla sivulla olis jotain. Viestien määrästä (esim. 45/45 vastauksen yläkulmassa) kuitenkin näkyy, mikä on oikee viimenen viesti. Tai sitten täällä on joku päästellyt niin kovia kertomuksia piljardisalista, että valvoja on poistanut tekstin, heh heh;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole aikoihin kirjoitelleut, vaikka mielessä on ollut. Rvkoja mulla on nyt 36 ja sektioon menoa odotellaan. Ensi vkolla tehdään lapsivesipunktio ja tarkastetaan vauvan keuhot. Jos kaikki ok, sektio tehdään ensi vkon aikana. Toivottavasti.

Tänne on varmaan tullut uusiakin 60-lukulaisia, mutta anteeksi, etten lukenut listaa tarkasti läpi. Mutta on hienoa, että mekin usakllamme vielä kuumeilla ja saamme vauvoja!

Plussaonnea ja vauvaonnea kaikille meille!

Vierailija
44/76 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava yö-siis kipujakin oli, mutta selvisin niistä tyynyjen paikkaa vaihtamalla, ja nukuin ' aika hyvin' mitä nyt vessassa ravasin joka toinen tunti. Nousin ylös klo. 9.30 ja keitin kahvit ja nyt musuttelen ' täys rukiinen' ruisleipää, ja hitto että osaakin olla hyvää, se on sellainen pieni reikäleipä ja koko leipä taitaa hulahtaa tuonne masuun. Tintura liikkui yöllä muutamaan otteeseen, kun menin vahingossa liian mahalleni nukkumaan, niin johan neiti heräsi kolkuttelemaan ja kun vaihdoin asentoa parempaan niin tyttö taisi nukahtaa heti.

Mies oli nähnyt synnytysunen :-)) Oli aamulla ihan tohkeissaan, kun kertoili siitä.. Ja sanoi, että meikäläinenkin oli suoriutunut hyvin kaikesta, se on sitä toiveajattelua, kun hän tuntee mut sen verran hyvin, että tietää miten hankala olen jos sattuu ..

Senniinalle kiitos aamun nauruista !!! Aattelin vain, että ketäköhän meistä oli kirjoittanut niin ' k18' viestin, että valvoja poisti sen :-)) No ei vaineskaan, välillä nämä näyttävät, että uudella sivulla olisi jotakin, mutta ei siellä kuitenkaan miitään ole.

Minea ihanaa, ettet ole menettänyt ' uskoa' raskauteen. Mäkin olen aivan varma, että sieltä se tulee aivan varmasti. Nyt vain rennoin mielin ja ottein tälle kierrolle.

Tale kiva oli kulla sustakin piiitkästä aikaa !! Siis sektio tehdään jo ensiviikolla, no onnea matkaan niin äidille kuin pikkuisellekin. Saanko olla utelias, miksi sektio tehdään ?(ei tarvitse kertoa) Todella mukava oli kuulla, että kaikki mennyt ok. Tule kertoilemaan sitten, kun vauva on maailmassa, että millainen epeli sieltä tuli !!!

Elsamarja oisko kuitenkin niin, että raskaana olet, vai tekeekö hormonit kepposiaan ? Testaile myöhemmin uudestaan ..

Niin valdevina, missä oikein asut, kun noin kovasti ultrataan ? Täällä meillä 2 ultraa (pääkaupunkiseutu) ja kun terv.hoit. lattoi lähetteen kättärin naispolille niin sinnekään en päässyt tutkimuksiin, siis kysymys oli korkeista verenpaine arvoista ym:sta niin sain puh. soiton sieltä ja totesivat paperin perusteella, että kaikki on hyvin, ei ole tarvetta tulla ... Mutta kateellinen en ole, ihanaa, että saat ultrauksen joka kerta, se vie pelkoja pois.

Senniina kirjoittelit joskus siitä 4D-ultrasta, oletko menossa ? Pian alkaa olemaan viimeiset viikot, jos haluaa mennä, tehdäänkö sitä viikoille -26-27(?)

Nyt ottamaan lisää leipää ja kahvia ! Ja tänään meinaan tehdä pienen lenkinkin, sellaisen 2km. t. emmi

Vierailija
45/76 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja niiden ruusujen saamisen toivossahan eletään... vai mitä ? ;) Vai onko teistä joku jo saanut tänään armaaltaan naistenpäivän ruusun? (nimim. kateellinen olen, jos joku on saanut)

EMmi: hyvä, että tyynyistä oli apua ja sait nukuttua. Muistan ne viimeiset viikot/hetket ennen synnytystä ja nimenomaan ne yölliset hetket. Juuri kun olin saanut hyvän asennon ja unen päästä kiinni niin sitten piti mennä pissille. Ja sitten taas hain hyvän asennon jne jne. Kerroit, että massusi on jo laskeutunut, se on hyvä merkki se. Tinturan pää on varmaan sitten jo kiinnittynyt ja alkaa kohta tehdä tietään ulos. Ja muista sitten että se kävelylenkkin on MAX 2 km, ettei tintura tosiaan plopsahda tielle :)

Talelle toivotan tsemppiä sektioon :) En osaa kuvitella miltä tuntuu, jos tietäisi vauvansa tarkan syntymäajan, eli jos olisi kyseessä suunniteltu sektio. Varmaankin on helpottavaa, mutta tavallaan varmaan myös jännittävää. Onnea matkaan!! :)

Senniinalle: en minäkään ole ikinä lämpöjä mittaillut kuumeiluaikanani, Tuon napukankin olen vasta " vanhoilla päivilläni" oppinut tuntemaan, vaikkei sen varaan voi tosiaan mitään laskea... sen verran kuitenkin on erilainen eri kierroissa. Jaaha, joku on tosiaan voinut käydä polkaisemassa singeriä vähän liian voimallisesti, jos juttu on pitänyt sensuroida ;) Ei vaiskaan, olen itsekin joskus ihmetellyt, kun kirjoitusten määrä ei täsmää kokonaismäärän kanssa. Mutta viis me siitä :)

Elsamarja: minä veikkaan, että kun jätit ehkäisyn pois, niin kierto on saattanut venahtaa ja tärppi on käynytkin myöhemmin. Siksi testit eivät ole näyttäneet plussaa. Nuo sun oireet ovat niin vahvat (ainakin mun " korviini" ) että löisin melkein vetoa raskauden puolesta. JOs vaikka odotat vielä viikonlopun (jos maltat) ja testaat sitten vaikka manantaina. Jos mulla olisi tuollainen tilanne, niin varmaan testaisinkin joka päivä.. :) Pidän sormet ja varpaat sulle pystyssä bd bd bd bd

Minea: mukava huomata, että olet noin positiivisella mielellä tädin kaffiseurasta huolimatta :) Kai sentään taas tikutat seuraavassakin kierrossa?? Mulla on tikut loppu, joten tilattava on (odotan kuitenkin siihen asti kun se tätsy siirtyy mun kesteihin... toivottavasti ei kuitenkaan tule.. mä keitän pahaa kahvia.. ). Jospa saattekin joululahjan ensi jouluna :)))

Mua niin jännittää Pietun puolesta!!! Toivottavasti sieltä tulisi plussa!!

Siivoilin tänään (torstai kun on siivouspäivä, niin enhän voinut missata) ja vedin kyllä ihan voimieni äärirajoilla. Olen aivan tattis.. päätä särkee (TAAS) ja voimat on on finaalissa. Pyykkiä pitäisi pestä monta koneellista, mutta jos jaksan koneeseen ne laittaa niin en taida jaksaa laittaa kuivumaan. Nyt kun tästä koneelta häippään, menen syömään jotain ja menen korvalleni.. kait... jollen tule takas tänne. :)

Vielä kerran hyvää naistenpäivää kaikille!!

ANI

Vierailija
46/76 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa naistenpäivän toivotus on tullut naispuoliselta ystävältä, toisaalta mies lähti aamulla viiden aikoihin töihin, joten parempi olikin ettei ruvennut siiihen aikaan onnitteluloitsuja lausumaan.

Pietulle ja Anille peukutuksia kovasti ja kaikille ERITTÄIN HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ!

Mä pidän huomenna vapaapäivän joten viikonloppu alkaa ihan kohta, jippii!

Vierailija
47/76 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ruusua saanut mutta kylläkin kimpun keltaisia tulppaaneja kun ukko raksalta lasten kanssa kotiin tuli. Olin kyllä tosi yllättynyt kun olin ihan varma ettei tuo muista.

Minä se en ainakaan ollut joka sensuroitua tekstiä tänne kirjoitti;) Tässä vaiheessa kiertoa (kp3) ei paljoo oo fiiliksiä K-18 juttuihin.

Tättärä pakkailee jo kamojaan, kovasti tekikin kipeetä nämä vuotopäivät, tunsi tosissaan että tyhjennys on käynnissä.

Joo, tilasin jo tikut.

Senverran voin sanoa että tuo positiivinen ja toiveikas asenne kyllä tulee kalliiksi, minä kun en koskaan tilaa kun yhden kuukauden tikkutarpeet netistä, ei anna sielu myöten että ottaisin useamman kuukauden satsia. Sehän tarkoittaisi sitä että en usko raskautuvani seuraavasta kierrosta. Pöllöä ajatella noin, tai siis ainakin tällä tavoin hintavammat testit...

Mukavaa oli kuulla Talesta, oi että ihan kohta jo pääset tekemään tuttavuutta masuasukkiin. Toivon onnea matkaan sektioon. Hienosti kaikki menee.

Ja Emmi, ota nyt varovasti sen kävelylenkkisi kanssa. Hyvää se tekee mutta malttia malttia, neitonen;)

Minäkin veikkaan Elsamarja, että voit hyvinkin olla raskaana. Minä pidän peukkuja puolestasi.

Ani, samat on olleet Torstaihommat täälläkin. Pesukone laulaa pyykkiä ja imuroin tuossa äsken ja pyyhin " mattojen välistä" . Vähän on edes siistimpää. Huomenna kun mennään suoraan töistä rakennusmessuille Jyväskylään. On sitten kivempi kotiutua kun on nää hommat tehty. Eri asia on että pysyykö paikat siistinä huomiseen..

Nyt keität semmoista sumppia, että Täti jättää teidän huushollin väliin tästä kierrosta ja saadaan sitten kaikki iloita sun puolesta. Sounds like a plan!

Teinipoikani yllätti ja keitti kahvit mulle, eli taidan mennä valmiiseen pöytään. Palataan.

-minea-

Vierailija
48/76 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mua ketuttaa kun mun /ukon tietsikka pamahti ja nyt pikapikaa raahauduin tänne esikoisen koneelle.

Nuoriherra kun on vielä ulkosalla mutta kotiuduttuaan notkuu taatusti tässä omalla koneellaan niin ettei tänne mammalla ole mitään asiaa !!

Aina nuo koneiden hajoamiset sattuu sellaiseen saumaan ettei ole budjetissa yhtään varaa ...aaagggg !!

Emmillä senkun päivät vähenee ja kohta Tiinuska putkahtaa maailmaan, tsemppiä vikoille viikoille ne kun menee tunnetusti hitaammin kun kaikki siihen asti kertyneet viikot !!

Toivotaan että särytkin helpottaa ja voithan pahoina öinä ottaa panadolia että saat edes vähän nukuttua !!

Omassa(.)ei kummepaa, ens viikolla sitten piinaillaan, viikonloppuna olen illat töissä ja taidan missata piinispunkutkin kun seuraava viikonloppu meneekin miehen 40-v juhliessa.

Mukava kun on juhlat tiedossa ja näkee pitkästä aikaa kamujakin : -)

Tarjottavia pitäis alkaa suunnittelemaan ja munhan pitää säästää niitä pointsejakin että voin sitten nauttia juhlista.

Tänään oli taas painonvartijoiden ryhmä ja saldo 4.lle viikolle - 3,1 kg eikä ole ollut yhtään edes vaikeeta.

Sorry tälläinen omanapainen viesti mutta tää aparaatti on ihan p..stä liian hidas eikä edes aukaise sivuja dementtinappulasta huolimatta !

Mies on vielä iltavuorossa töissä ja jään tänne niitä ruusuja odottamaan vaikkakin turhaa luulla että niitä saisin ;-)

Mukavaa iltaa kaikille !!

Isotikru

Vierailija
49/76 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ilmottautumaan, että täällä ollaan :) Päivät vie mennessään ja nyt on niin väsy, etten jaksa mitään. Selkä kipuilee, pää särkee ja on pöhkö olo... Maha on raskaan tuntuinen ja ympärysmittaakin miltei 115 cm. *hui*

Elsamarja, testaile,jos ei näy :) Tai sitten sulla on vain sitkeät PMS-oireet :(

Talelle tsemppiä sektioon ja " vauvatreffeille" .

Emmille kärsivällisyyttä :) Treffit sullakin piakkoin.

Kaikille muille oikein hyvät naistenpäivätoivotukset, piinaajille plussasädetystä ja tädin runtelemille balsamia haavoihin :)

Nyt vaakasuoraan, jos olo helpottuisi.

Vierailija
50/76 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin iloittaudun " täällä ollaan" . Niin se vaan on, että kyllä kirjoittelu jää vähiin työpäivinä. Iltaisin ei kertakaikkiaan jaksa koneelle raahautua, kun jo koko päivän on näyttöä tuijottanut.

Tänään lähdemmä mökille joten pimennossa olen sunnuntaihin asti.

Ostin punkkupullon mukaan ja aloitan piinailuviikon siellä.

Kovasti peukutuksia kaikille jo piinaaville!!! Ja hyvää viikonloppua teille ihanaiset naiset!!

Wemppa.

Vierailija
51/76 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se viikko taas on vierähtänyt :)

Wemppa: ymmärrettävää on, ettei enää työpäivän jälkeen jaksa koneelle raahautua. Mutta kiva kun käyt " ilmoittautumassa" .. mekun ollaan täällä niin huolehtivaista porukkaa.. kuten tiedät :) Onnistunutta piinailuviikkoa ;))

Isotikrullakin alkaa sitten piinisviikko!! Toivottavasti tuo tulosta. :) Hienosti olet saanut painoa pudotettua!! Hattua nostaisin jos sellainen olisi :)

Minea: Joop.. kyllähän tämä positiivinen asenne positiivisen tuloksen saamiseksi tulee (pidemmän päälle) aika kalliiksi. Jos tilaat netistä Aconin tikkuja, niin ne pystyy kyllä hyvin puolittamaan. *vilkuttaa pietulle*. Jos sulla on mammaksin, niin niistä en tiedä kun ei ole kokemusta. Mun pitää myös tikkuja lisää tilata, ja jos/kun tilaan, niin otan taas kunnon satsin. Pärjäsin tuolla ekalla satsilla kolme kiertoa, ja nyt tässä viimeisimmässä vielä testasin välillä jopa 3 krt/pvä, kun ei mitään näyttänyt tulevan. Onnea ja onnistumista jouluvauvan saamiselle :))

Pinkerton: olo on varmasti iltaa kohden pönkömpi kuin aamupäivällä. Mutta lepo vaan molemmille jaloille, niin olokin helpottuu. :)

Mitäs Sonjaemmalle mahtaa kuulua??

Heitin eilen ihan huumorilla teille sen naistenpäiväruusujutun, ja kas kummaa.. kun mies tuli kotiin niin hänellä oli mukana kimppu vaaleanpunaisia pitkävartisia ruusuja!! Meinasin ihan puhekykyni menettää :))

Olen nukkunut viime yönä TOSI huonosti *mmmrr*. Vielä kello 03.35 katsoin kelloa ja kuuntelin kun ukko kuorsasi oikein kunnolla. Olin kaketi nukahtanut, koska 06.30 pikkulikka tuli herättään. Pikkuisen olisi vielä nukuttanut. En käsitä mikä on... LÄhdetään tänään sukuloimaan, joten pääsen koneen ääreen vasta su iltana tai ma aamuna. SIlloin olen jo vähän viisaampi, että mitä tässä mun kropassa tapahtuu vai tapahtuuko mitään.

Heipat teille kaikille ja hyvää viikonloppua!!

ANI

Vierailija
52/76 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän tämän hellän huolenpidon täällä meidän porukassa...

Sinulle mukavaa sukulointi viikonloppua.

wemppa

Vierailija
53/76 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi se taitaa harjoitella avautumisia yoaikaan? Jospa sulla nuo supparit oliskin alkanu selanpuolelta?!

Elsamarja; taalla valimeren rannallahan mina, italian leveysasteilla; hurjassa vesisateessa talla hetkella!

Niimpa niin, pikkuhiljaa nuo viikot huristaa taallakin; eilen kavin np-ultrassa, tosin liian pikapikaa tuo laakari tutki talla kertaa, paa-asia etta kaikki kunnossa kuitenkin. Niissa niskaturvotuksissa ja nenaluussa vai miten se meni?!

Ens kuun alkuun odotan hurjasti aikaa, kun kurkitaan sitten tuota sukupuolta! Niin ja eilen sanoi mun taa kaverilaakari, etta jos 4D- ultraan ajattelin menna niin rv 23 on paras aika koon puolesta! Aateltiin menna ihan vaan dokumenttien toivossa, mulla on kolmosesta nuo paperit ja tarkat kuvat aikanaan ja niin kivoja on seurailla niita, vaikka olinkin paljon myohemmilla viikoilla!

Tuosta tekstin nakymattomyydesta sivuilla, ma ajattelin etta se on vaan sita kun aloittaa ' viimeisena' kirjoittaa sivun alalaitaan ja mekiina laittaa jo seuraavan sivun valmiiksi, ja viesti onkin lyhyempi ja jatkaa edelleen ' vanhalle' sivulle?! Ei siis valttamatta K-18 heh hee!!!

Voikaa hyvin kuitenkin

- levinia ja Hope rv 12+6 -

Vierailija
54/76 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kiirettä koko viikko, alkuviikko meni reissussa eikä ensi viikko näytä yhtään helpommalta. Ja sijaisuus hommatkin on vielä aika levällään eikä ole kuin kahdeksan viikkoa enää töitä. Mutta vähitellen alkaa mieli laskeutua kohti äippälomaa ja motivaatio olla hakusessa¿ Muuten on hyvin jakseltu ja mies tunsi nyt eilen (rv 26+3) esimmäisen kerran potkun vatsan läpi =)

Olen alkanut nukkumaan tyyny jalkojen välissä kun öisin herätessä ja aamuisin on toisinaan lonkat ja jalkoväli kipeät. Siitä on ollut onneksi apua. Onneksi muuten nuo vaivat on vielä satunnaisia eikä jatkuvia, eikä kuitenkaan niin että elämää tai unta haittaisi.

Kevät taitaa ihan oikeasti olla kynnyksellä, ihanaa. Ulkoiluhousut (alesta ostetut isot) alkaa olla jo tiukat, ei mene nappi kiinni mutta vyö onneksi juuri ja juuri yltää vielä pitämään housut jalassa.

Kiva kuulla trattiksestakin että on taas kevättä ja vauvakuuumetta rinnassa! Ikävä kuulla (ja minea kans) että piti tarjoilla sittenkin kahvit tädille.

Isotikrulle onnitteluja painonpudotuksesta!

Ja Talella h-hetki käsillä ja tarkka aika siis tiedossa, voi miten jännittävää! Kun Emmikin on tässä ihan kiikun kaakun milloin tulee lähtö.

Kohdunnapukastakin täällä oli keskusteltu. Minä etsin siitä aikoinaan myös tietoa ja tuntui olevan vähän epäselvää. Itsellä se oli muistaakseni juuri ennen plussaa sellainen kova ja napakka, en kyllä sitten muista miten taas pehmeni vai pehmenikö ja oliko normaalikierroissa kova vai pehmeä missä vaiheessa, mutta sen muistan että ainakin plussatessa oli selvästi kova. Eka plussassa (joka meni silloin kesken) tosiaan huomasin yhtäkkiä että siellä suunnilleen edes sellainen on, joten ero oli huomattava. En ollut edes osannut tarkkailla, mutta niitä lugepalleroita laittaessa silloin huomasin.

Kaikille piinaajille peukkuja ja tärpittäjille hyviä pelejä ja singerin hyrräystä!

Vierailija
55/76 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes se eilinen konerikko olikin onneksi väärä hälyytys, esikoinen laitteli jotain piuhoja kiinni ja yes taas pelittää..kyllä on tosi blondi äiti kun ei saanut konetta kuntoon vaikka kuinka mukamas värkkäilin johtojen kanssa !!

Ihanaa perjantai-ilta ja rauha maassa, esikoinen lähti ruotsin risteleilylle bestiksensä perheen mukana, isäntä iltavuorossa ja typsyt katsoo lastenohjelmia..

Ruokaakaan en ole viitsinyt laittaa, ostin vaan pitsaa tytöille ja ite mietin sitten myöhemmin mikä maistuu kun vielä ei oo nälkä !!

Kamalan väännön kanssa sain työvoiton töissä että saatiin lisä-apua tilattua ens viikolle että ei tarvii juosta kun aropupu pitkin kyliä .

Eihän koskaan kukaan usko että meillä on liikaa töitä ja liian vähän henkilökuntaa jos ite vaan niska limassa tehdään duunit eikä edes apua pyydetä ja ostopalveluna on mahdollisuus saada vuokratyövoimaa !!

Kummasti piristi kun tietää että ens viikolla vois olla jopa aikaa tehdä toimisto ym hommiakin ( lue notkua täälläkin palstalla päivällä edes lukemassa teidän juttuja ;- ) )

Juu piinaviikko alkaa ja tätiä odottelen ens viikon loppupuolella jos lyyli limoihin ym merkkeihin on luottamista mutta oispas ihana synttärilahja miehelle jos plussa pärähtäisi !! Testaamaan alan vasta sitten synttäreiden jälkeen jos aihetta on ja ajattelinpas ihan booliakin maistaa juhlissa oli miten oli !! Katsokaa vaan niin ens viikolla olen niin malttamaton että taatusti testaan viim perjantaina !!

Sonjaemma toivotaan että ne kivut ja säryt jättäisivät sinut vielä tässä vaiheessa rauhaan. Mukavaa että mieskin on saanut jo liikkeetkin tuntea !!

Levinia moikkis ; -)

Wemppa vai piinispunkkua, ihanaa kun oot mun kaa piinailemassa ja vähän on samanlaiset aatokset mullakin että illalla ei meinaa keritä koneelle kun on täällä kotona tätä showta pyöritettävä !!

Anille mukavaa vierailuviikonloppua !! ja sorry mulla on mennyt ihan ohi että oletkos mun ja wempan piinisseurana ??

Pinkerton jokos olotila on yhtään parempi ??

Minea ihanaa kun sait kukkia ja vielä kahvitkin valmiina...minunkin poikani joskus yllättää mamman esim eilen oli pikkusiskojen vahtina ja oli tehnyt itselleen ja pikkusiskoille sapuskaa ( makaroonia ja jauheliha-kermakastiketta )

Tale onnea sektioon ja kohta sulla on käärö sylissä ja vauvantuoksua talo tulvillaan !!

Emmi huhuu missä oot ?? Joko olet Tiinuskaa lähtenyt laitokselta hakemaan ?

Ankkis en saanut minäkään naistenpäivänä toivotuksia /kukkia ukolta.

Tänään otin vahingon takaisin ja ostin kimpun keltaisia tulpaaneja mieltäni piristämään viikonlopun kunniaksi !!

Pietu huhuu onks sulla meille lussa-uutisia ??

Nyt alkaa olla meno niin rajua että parempi mennä laittamaan pimut hetkeks " jäähylle" tuonne yläkertaan ettei mene mammalta loputkin hermot ..

Mukavaa illanjatkoa !!!

Isotikru

Vierailija
56/76 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai iltaa kaikille ! Kurjaa, etten jaksanut aikaisemmin koneelle ja jäi lähettämättä Anille ' hyvän viikonlopun' toivotukset !

Tänään oli Nla- ja kaikki oli mallikkaasti. Tyttö puuskutti 150krt/min ja heilui ja kieppui. Oli oikeassa paikassa .. Ja pää painaa niin pirusti ! Pisu puhdas, ja kaikki muukin ok. Sf-mitta oli 36.5 eli sentillä oli kasvanut :-// Voihan kökkö .. Laittoi lähetteen kättärille painoarvioon, nyt käsituntumalla ja mittailulla päätyi JO 4kg arvioon, en jotenkin jaksa uskoa, joten odotan, että pääsen polille, jos enää kerkeän.

Koska ... menin siis kävellen Nlaan ja palasin kävellen Nlasta, ja matkaa kertyy sellainen 1.5km per suunta eli n. 3km yhteensä, no tein sitten lisämutkan ja kävelin kaupalle ja raahasin kaksi kauppakassia kotiin, ja olin aivan loppu, kun vihdoin saavuin perille, ja matkaa tuli yhteensä ' noin' 4-5km. Käväisin vessassa ja ' mitä ihmettä' siellä oli sellainen iso läikkä, ei v.vuotoa tmv, eikä virtsaakaan .. Ja soitin heti kättärille, että mitäs tämä oikein on, ja hoitaja oli sitä mieltä, että ' saattoi' olla lapsivettäkin mitäon alkanut lorahtelemaan. Nyt sitten täytyy ottaa iisisti, ja hän sanoi, että, jos vuotaa lisää niin sitten vain kättärille, ja synnytys käynnistetään tulehdusvaaran takia, koska kanavat ja kaikki ovat kuulemma jo auki. Voi voi saas nähdä mitä tassä tapahtuu, tuon jälkeen ei ole tullut kuin sellainen pieni pisara ..

Anteeksi, että taas olen vain omanapainen, mutta olen sairaan väsynnyt, ja taidan painua pehkuun, ei tiedä vaikka tulisi lähtö hyvinkin pian. Kaikille hyvää viikonloppua ja palaillaan asiaan pian. t. emmi rv-37+

Vierailija
57/76 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisella ei ole vielä viikonloppu-arki-rytmiä, joten meillä noustiin jo 6.40:-) Näin juuri ennen heräämistä unta, että nukuttiin turtlesit pommiin, joten niin ei ainakaan päässyt käymään..

Emmillä alkaa olla jännät paikat! Mulla alkoi aikoinaan synnytys niin, että lapsivettä alkoi pirskotella pikkuhiljaa. Toisaalta ei pikkuhiljaa, koska ei ollut mitään epäilystä siitä, mitä se on. Sen verran sitä tuli paljon kerrallaan. Eikä lapsen pää ei ollut edes kiinnittynyt, ei ainakaan edellispäivänä pkl-käynnillä. Mutta sen verran kai rassaamisesta häiriintyi, että sikiöpussi keksi revetä..Tulehdusvaaroista ei puhuttu mitään, mutta varmaan siksi, että aika selkeesti supistelikin, vaikkei kovin kipeesti. Muistelin, että vauva aikalailla lopettaa sen liikehtimisen, kun synnytys lähestyy?

Joku täällä joku aika sitten muisteli munkin olevan viimeisillään, mutta en toki vielä. Kesäkuun lopulla pitäisi vasta ruveta synnytyspuuhiin. Ulkonäköni perusteella voisi vaikka kuvitella että ensi kuussa, kuten yksi työtuttu arvioi..Mittanauha on edelleen kadoksissa, joten kurvien komeutta en pysty tähän senteissä heittämään. Virallinen sf-mitta saadaan maanantaina. Yllättävän ylös pikku-M kuitenkin jo potkii.

Töitä jaksan oikeastaan päivällä ihan ok, mutta kotiinpäästyäni olen aivan kuollut. Just ja just saan pojalle ruuan laitettua (sekin yleensä jotain valmisruokaa..) ja loppuilta meneekin sohvalla unessa/puoliunessa. Saa nähdä kuin ämmän käy saikkujen suhteen. On sen verran hidasta jo tuo liikkuminenkin ja häpyluu ihmeen kipee jo nyt. Lonkkajomotukset ovat toistaiseksi pysyneet poissa.

Nyt tuli omaa napaa aikalailla..Se kyllä törröttääkin pari senttiä mahan ulkopuolella, joten " hän" haluaa tulla huomioiduksi. Mäkin muuten sain naistenpäiväruusun! Mies on kyllä yleensä huomaavainen, mutta ystävänpäivä ja nimipäivä menivät ohi. Hän kyllä ne muisti, mutta työaikojen takia on vaikea mennä ostoksille. Naistenpäivänä oli vapaata..

Viikonlopunjatkoja!

S rv n.24

Vierailija
58/76 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi kyseli, miksi sektio tehdään..

No, tämä on jo kolmas sektio, eli vaihtoehtoja ei enää ole. Esikoinen on syntynyt alateitse, kylläkin imukupilla ja pikkukakkosemme siis vammautui synnytyksessä(ja kuoli), jossa päädyttiin kiireelliseen sektioon. Tämän synnytyksen jälkeen en ole muuta harkinnutkaan enää kuin sektioita. Kolmas poikamme syntyi pari vuotta sitten myös sektiolla ja nyt siis odotellaan kolmatta leikkausta.

Ja omasta halustani sektio tehdään jo vkolla 37, jos vain vauvan keuhkot antavat myöden. Normaalistihan suunnitellut sektiot tehdään vasta vkolla 39.

Toiovon kovasti, että ensi vkon aikana saamme tietää vauvan keuhkojen tilanteen ja voimme päättää leikkauspäivästä!

Vierailija
59/76 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla taas kotona vaikka mökkeily ja lomailu on aina yhtä odotettua. Piinaviikko oli nimensä mukainen. Joka päivä käytiin pitkiä hiihtolenkkejä tekemässä ja illalla myöhään palailtiin mökille murkinalle ja saunomaan. Tiistai-iltana kuulostelin oireita;mahanippalut oli kadonnut tai en vain niitä hiihdon lomassa ollut huomannut mutta rinnat oli hipaistessa tosi arat mutta niinhän ne ovat olleet ennenkin. Keskiviikko aamuna varauduin hiihtolenkkiin vielä siteen kera koska olo oli niin menkkoja odottava. Ei kuulunut koko päivänä ja torstainakin varauduin rinteeseen sidevarustuksella. Ei mitään. Laskettelun jälkeen illalla kävin saunassa ja kokeilin sitä kuuluisaa napukkaa ja se oli kova, suu ikäänkuin nenä ei huuli. Arvatkaa alkoiko toiveet nousta. Perjantain hiihtolenkillä hain apteekista testin ja eilen illalla testasin vahvan plussan. Tosin eilen oli jo päivällä ajoittaista vellovaa oloa josta aavistelin jotain. Olo on tosi hölmistynyt, eikä menneen vuoden takia oikein tätä asiaa osaa täysin iloita,mutta päivä kerrallaan. Tuosta nipukasta vielä; olen itse sitä pitemmän aikaa seurannut ja pari päivää ennen menkkoja minulla se pehmenee ja " avautuu" . En osannut nyt sitä edes tutkia kun oireita ei juurikaan ollut.

Pahoittelut minealle ja trattikselle negasta. Aniko piinaa seuraavana? Minä pidän sulle kovasti peukkuja. Sitten taisi ollakin monta piinaajaa...teille kaikille peukkuja.

Ei ollut vielä pikku-Tiina tullut maailmaan,antaa odottaa vielä itseään. Ne viimeiset viikot ovat tosi pitkiä....Kuulosti muuten ihanalle kastetilaisuus miehesi maassa. Jotenkin niin juhlavaa. Koska olette sinne menossa?

Tetin vauva-aika kuulumisia odotellaan. Kuinka arki on alkanut pyörimään?

Talelle onnea tulevaan sektioon. Olikos se niin että tiesit jo sukupuolen?

Mirjaliista oli mukava kuulla. Voimia sinulle anopin sairauden kestämisessä.

Kaikilla odottajilla menee mukavasti,niin pitääkin. Levinialle noista disperiineistä; olen syönyt 50 mg päivässä 8 päivästä oviksesta lähtien. Pari päivää jäi väliin kun ajattelin että menkat alkaa niin turha niitä on syödä. Minulle jäi vähän epäselväksi, onko niitä nyt pakko syödä sinne 36 rv:lle siis jos raskaus jatkuu?

Reikihoitoa tekisi minunkin mieli kokeilla. Minähän kävin oviksen aikaan hermoratahieronnassa ja hoitaja sanoi että raskaudun niin sitten voisi ottaa reikiä. Minulla on jo aika ensi tiistaille. Niin ja hieronta oli tarkoitettu raskautta yrittäville eli pisteet hieronnassa olivat hormoonipisteitä. En ole moiseen koskaan uskonut mutta tässä tilassa ei voi muuta kuin uskoa edes vähän.

Nyt on mentävä saunomaan ja nukkumaan. Raskas viikko hiihtoineen ja lasketteluineen takana. Olo on onnellinen mutta tietyllä tapaa varauksellinen. Jokainen wc-käynti on pelon täyttämää....

Huomiseen kultaiset.

-pietu-

sori,oli omanapaista tekstiä...

Vierailija
60/76 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli plussasta!!!!!!!!!!

Ei tähän hätään kummempaa, silmät pilkkii täällä ja hampaat odottaa pesijää :)