Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* KULTAINEN 60-luku; viikko 10 *~*

05.03.2007 |

Dodii,

se on maaliskuu ihan kunnolla ja viiko kymmenen. Pino on auki, arvon ladyt ;)

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin paistaa täydeltä terältä ja ihanasti jo lämmittääkin tuo möllykkä tuolla taivaalla! Lankesin ruokiksella ostamaan namuja, vaikka olen pyhästi luvannut herkutella vain ja ainoastaan vkl:na. Laitoin ne tonne pöytälaatikkoon ja oikein itteänikin naurattaa kun pitää koko ajan söhiä laatikkoa auki ja kiinni, eikä voi nostaa pussia reilusti pöydälle. Tuntuu että syö vähemmän :)

Emmi; asettelehan ne tyynyt ja itsesi ensi yönä paremmin, että saat nukuttua! Lonkkasärkyä en iteltäni raskauksien ajalta muista, mutta selkää haudoin antaumuksella lämpimällä kaurapussilla. Ehkäpä se Tiinuskan rauhoittuminen enteilee synnytystä, pieni nukkuu ja keräilee voimia koitosta varten!

Ankkis ja Isotikru ainakin olivat bongailleet limoja, niitä mäkin tarkkailen nykyään ihan uusin silmin ja olenpa opetellut löytämään sen kuuluisan napukankin. Vastaisen varalle :)

Levinia; eiköhän se massu tosiaan jonkun ajan päästä omiksi tarpeiksi kasva :) Ite muistan kyllä aikonani peilailleeni sivuprofiiliani aina peilin ohi mennessä ja malttamattomana odottaneeni kunnon kumpua. Harmikseni jokin aika sitten huomasin, ettei mulla oo kunnollista kuvaa vauvamasusta ollenkaan, mutta sellainen toki pitää vielä saada :)

Valdevina; musta jo sun ajatus akrobatiasuorituksiin pystymisestä antaa syyn olla tyytyväinen (sekä miehen että sun..) Eipä tule kaikille moinen ajatus edes mieleen, olipa sitten mahaa tai ei ;)

Trattis ja muut jotka pohtivat raskaushaaveen vilahtamista joka suunnitelmassa; tuttua, tuttua.. Ja toiselta puolen miettii kuitenkin, että jos onnistuisi itseään huijaamaan sillä että tekee asiat just päinvastoin kuin raskautta silmälläpitäen, niin josko silloin tärppäis " ihan vahingossa" . (Tulipas sanottua sekavasti.)

Vm; osittainen hv on hieno juttu; mä oon ollu pikku pätkiä välillä sillä; ja nimenomaan niin että vähentää työajastaan kokonaisen päivän. Muuten mä ainakin yritän huhkia 8 tunnin hommat 6:ssa. Nerokasta.

Ja voimia hoitohommiin!

Ani; taidanpa itsekin kokeilla tuota reikiä kun sellaisen paikan jostain löydän, sen verran vakuuttavasti sitä osasit kehua. Ja rentoa oloahan mä kaipaan ihan kroonisesti.

Nyt töihin että pääsee kaffeellekin ;)

walo

Vierailija
22/76 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos mun työnantaja ei olisi suostunut siihen, että vähennetään yksi kokonainen päivä, en olisi ryhtynyt koko osittaiselle. Mulla on niin pitkä työmatka, ettei mitään järkeä olisi sahata tuota väliä joka päivä minipalkalla. Mutta kun jää yksi päivä kokonaan pois, niin säästyy edes yhden päivän bensat.

Ja sinä olet sen napukankin jo löytänyt. Sen tutkailu multa vielä puuttuu, vaikka paljon olen oppinutkin itsestäni tämän palstailun myötä.

Mun piti sanoa jotain muutakin, mutta nyt unohdin mitä se oli...

vm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin siitä ohimennen kerran aikaisemmin, mutta kukaan ei tainnut huomata. Kertokaas mitä siitä voi päätellä?

Vierailija
24/76 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ymmärtänyt, että napukka on yleensä suhteellisen kova (jossakin sanottiin että muistuttaa nenänpäätä) ja oviksen aikoihin muuttuu pehmeäksi (muistuttaa huulia). Ja ainakin synnyttäneillä aukkokin oviksen aikoihin suurenee jonkin verran. Tunnustelemalla vaikka joka ilta oppii oman kropan toiminnasta paljon.. Muistaakseni Perhesuunnittelun sivuilla on tätä aika kattavasti kuvattu.

Mukavia tutkimusretkiä :)

walo

Vierailija
25/76 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin mielessäni muotoilla ankkikselle vastausta napukasta. Siis yritin muistella lukemiani juttuja.. mutta Walo ehtikin jo vastaamaan.

Walo, sitä mun piti viimeksi sanoa sulle vielä, että toi karkki juttu on tuttua. Mä joskus töissä laitan namipussin vaatekaappiini omaan kassiini, jotta hakeminen olisi vaivan takana. Mutta niin vaan pussi tyhjenee...

vm

Vierailija
26/76 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työrupeama on alkanut vilkkaasti ja toistaiseksi vointi ihan ok. Iltapäivisin kyllä kävelytahti hiljenee aikalailla. Ei varsinaisesti suppaile, mutta maha on ihan kova ja nivusiin koskee.

Emmi kyseli jossain vaiheessa, että minkä kokoinen esikoispoika oli, kun sf oli niin iso. Poika oli ihan tavis eli vähän vajaa 3500g. Mun ruumiinrakenne on varmaan vaan sellanen, että maha kasvaa tohon eteen ja aika ylös.

Kiitoksia kaikille, jotka kommentoitte nimijuhla-asiaa. Eiköhän me jonkinlaiset kekkerit saada aikaiseksi. Pidetään varmaan ne sitten, kun miehen vanhemmat ovat täällä. Täytyy vaan varmistaa, että he ymmärtävät sen, ettei lasta rekisteröidä kummankaan uskonnon piiriin. Sitä en myöskään halua/salli, että kumpaakaan uskontoa aletaan lapselle markkinoida, vaan päättäkööt sitten aikanaan kantansa itse.

Vissiin tuon työhönmenon ja nettipimennon myötä olen jotekin etääntynyt tästä palstailusta. Käyn kyllä lukemassa kuulumiset päivittäin ja kirjoittelenkin, jos siltä tuntuu. Enkä häviä mihinkän kertomatta ellei tämäkin masiina leviä:-)

Masarintamalla kuitenkin kaikki hyvin ja maanantaina neuvola pitkästä aikaa.

t.Senniina rv23+6

Vierailija
27/76 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä on mentävä taas ovistikkukauppaan, en kerennyt edes testata kun aamulla tätsy tuli samaan kahvipöytään... pöh.

Osasin kyllä jotenkin odottaakin tuota vierailua kun ei ollut oikein mitään tuntemuksiakaan.

Olisipa muilla piinaajilla parempia uutisia! Pidän peukkuja pystyssä.

Nyt meen mutta tulen paremmalla ajalla takaisin jutustelemaan.

-minea-

Vierailija
28/76 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina: Mukavaa, että töissä on sujunut hyvin ja voit hyvin. Ota rauhallisesti.

Kiva oli kuulla sinusta. Kun joutuu pakosta olemaan erossa palstalta, siihen " tottuu" . Ja sitten kun on tämmöinen kotipäivä ja aikaa olla täällä, niin taas töihin palatessa kärsii kamalia vieroitusoireita päivän kaksi. Kunnes taas tottuu siihenkin...

Minea: Harmitus sentään. Minä niin olen jännittänyt koko päivän saadaanko plussauutisia. No, ei tässä muuta voi sanoa, kuin että uutta ovista vaan metsästämään. Sitähän se on itse kullakin... Parempaa onnea seuraavaan kertaan!!!

vemppa

Vierailija
29/76 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin sitä täällä tuhrun myötä pudotaan samaan sukulaiskahvipöytään minean seuraksi. toivottavasti anilla tukevammat portaat alla!

täytyypä siis vaihtaa se piinispunkun etiketti...

nyt sitten entistäkin omanapaisempi olo, prkl... tuntuu että miten sitä taas meni tähän halpaan, ei onnistunut tuo " vahinko" kuten walo sanoi, niinhän sitä ajattelee peripessimisti, että jos mitään ei muka toivo tai ainakaan ääneen sano, niin se jotain jumalia lepyttäisi ja auttaisi. huihai.

Vierailija
30/76 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Minealle ja Trattikselle. Tiedän tunteet tuossa kohtaa... Elättelin jo toiveita, että nyt saadaan kultaisiin oikein plussien kevät!! No onneksi tämä kevät on vasta aluillaan!!!

Senniina, täällä alkaa ja iltaa myöten vauhti hiipua. Harmi, että olet ehtinyt vierottua palstailusta tuon konerikon myötä! Sun juttujasi oli ja on aina niin kiva lukea kun sinulla on tuo sana hallussa! Tosin enpä itsekään ole ollut mitenkään ahkera kirjoittelija, yritän tässäkin asiassa kyllä kunnostautua.

Ja kiva kun Vemppakin on nyt päässyt ahkerammin koneelle. Ymmärrän hyvin, ettet viitsi duunissa täällä roikkua jos vielä netin käyttöäkin tutkaillaan.

Emmille jaksamista viimeisten odotuspäivien kanssa. Muistan ja kuinka ikävää oli esikoista odottaessa jäädä yksin päiväksi kun mies lähti töihin. Aika kun ei tuntunut kuluvan mitenkään ja mitään ei jaksanut (viitsinyt) tehdä.

Me käytiin rakenneultrassa jo pari viikkoa sitten. Kaikki ok ja koko vastasi viikkoja. Seuraava ultra on lääkärikäynnillä, täällä olemme niin " onnellisessa" asemassa, että jokaisella lääkärikäynnillä lääkäri katsoo ultralla!

Piinaajille suosittelen punkuksi valdevinaa! Sillä sitä täälläkin plussa piinattiin!

Hyvää keskiviikon jatkoa!

-valdevina-

Vierailija
31/76 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä se kevätaurinko sitten meni jo piiloon :( Ainakin täällä lännessä on niin sumeeta ja harmaata, että se luvattu vesisade voi pöllähtää hetkenä minä hyvänsä. PÖH!

Wemppa: Hyvä että työnantajasi on suostunut tuohon nelipäiväiseen viikkoon. Jos mulla joskus on sama tilanne edessä, eli haluan olla osittaisella hv:lla, niin toivon että tuleva työnantaja antaa mahdollisuuden tuohon samaan. Kiva, kun on vähän pidempi viikonloppu. Ymmärrettävää on, että jos netin käyttöä työaikana tarkkaillaan, niin eipä kannata täällä sitten pyöriä. Ei meidän takia kannata potkuja hankkia :)) Kiva, jos kotona ollessa ehdit käydä kuulumisia kertomassa :)) Ihanaa, että täällä on muitakin salanaminsyöjiä!! Mun himo on suklaarusinat, ja niitä pitää olla suu niin täynnä että ylimääräiset tursuu suupielistä :))

Walo: kokeile ihmeessä reikiä, jos et ole ennen kokeillut!! Siinä kyllä rentoutuu niin totaalisesti ettei uskokaan. Aika jännä juttu muuten mulla siellä tapahtui (en muistanut aiemmin kertoakaan): Kun hoitaja oli käynyt kroppani läpi ja kysyi että tuntuiko jossain paikassa erityisen lämpimältä hoidon aikana. Vastasin ettei, mutta varpaat oli ihan puuduksissa (on kuulemma normaalia). Noh, hoitaja sanoi, että kun hän alavatsan ja alaselän kohdalla piti käsiään, niin niistä paikoista tuli valtava lämpö hänen käsiinsä, ja että jotain siellä tapahtuu!! Meikäläinenhän oli sitten ihan varma, että on raskaana :)) (pöllö mikä pöllö). Noh, parin viikon päästä menen uudelleen. Kannattaa kokeilla, suosittelen!!

Älä Senniina meitä kokonaan hylkää!! Sun juttuja on tosiaan ikävä! Hiljaiselo on ymmärrettävää kun töissä käy ja iltaisin ei varmaankaan jaksa enää koneelle raahautua. Olemme täällä silloinkin kun mammalomasi alkaa, joten silloin sitten kait kuulemme sinusta enemmän.. TOIVOTTAVASTI!! Masalle terkkuja :))

Voi perhana potenssiin kolme!! Halit Minealle ja Trattikselle ((())) Miten se halavatun vanhapiika löysikin reitin teille vaikka niin hyvin olitte tien miinoittanut??!! Meikäläinen virittää miinan kahvikuppiin, joten jos viikonloppuna meille osuu, niin lentää koko ämmä maata kiertävälle radalle :)) Toivotaan, ettei ole pilikkipietun pöytään mennyt!!

Tiedän sen turhauttavan tunteen, mikä teillä nyt on päällä!! Se iskee kaikkein kovimmin silloin, kun tietää että mahdollisuus raskauteen olisi ollut. Silloin kun pelit on ollut vähän niin ja näin, niin pettymys ei ole ollut niin suuri (vaikka aina tietysti elää se pikkuinen toivo). Tsemppiä uuteen kiertoon älkääkä vaan antako periksi!!

Valdevina taitaa asua jossain ihanassa ihmemaassa, koska joka lekurikäynnillä ultrataan :) Tuohan on aivan ihana asia, pikkuisen näkee aika monta kertaa. :) Ja tuo piinispunkku pitää sitten ehdottomasti vaihtaa.. ollaan siskot varmaan hörpitty väärää lientä, kun ei ole ollut tehoa :)) Kiitos " Valtsu" vinkistä! ;)

Oma napa on sama kuin eilen, eli ei muutosta. Selkä alkaa olla aika finaalissa.. oli tuossa välillä jo parempi, nyt taas ihan sökö. Onneksi tänään pääsee hump.... eikun jumpalle :))

CU!

ANI

Vierailija
32/76 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä mietin, että pitäisikö sen muuttua jotenkin myös kuukautisten lähetessä tai jos mahdollisesti onkin raskaana? Muistaakseni Pietu mainitsi jotain sellaisesta. Mun mies sanoi jo aikaa sitten, että paikat tuntuvat jotenkin erilaiselle kun on kuukautiset tulossa.

Pahoittelut Minealle ja Trattikselle :( Kyllä alkais olla aika, että meille suotaisiin pinon täydeltä plussia pitkästä aikaa. Toivotaan, että kevätaurinko tekee taikansa.

Harmi, en löytänyt Alkon listoilta Valdevina -punkkua, ainoastaan Valdemaria :) Olisin heti rynninyt ostoksille kun vielä toimii lyhyen kierron kanssa.

Vierailija
33/76 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemani (ja omienkin kokemusten mukaan) napukka pehmenee kuukautisten lähetessä, kenties vasta alkaessa. Samalla myös avautuu, että tätsy mahtuu viittoineen ulos :) Olen huomannut, että oviksen aikaan napukka on suht' samassa tilassa kuin menkkojen aikana. Muuten se on kiinteä, kiinni ja ehkä hieman ylempänä. Jos raskaus on alkanut, niin napukka pysyy kiinteänä, kiinni ja kenties vielä nousee ylemmäs (joku on sanonut, ettei edes yletä koskettaan).

Meillä mies ei ole kommentoinu " pelilautaa" mitenkään, eli siis tarkoitan sitä, että olisi jotenkin erilainen kierron eri vaiheissa.

Mutta ainakin omasta kropastani olen huomannut, että napukka saattaa olla erilainen eri kierroissa, eikä sen varaan voi siis mitään laskea.

Eipä taas muuta, menen katsomaan ettei siskonmakkarasoppa kiehu yli.

ANI

Vierailija
34/76 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aurinko täälläkin : ( Mutta sehän sopii hyvin tätitunnelmiin; Minealle ja Trattikselle pahoittelut!

Vempalle piti sanomani, että tuntuupa lohdulliselta kuulla että jollakin muullakin pereheellisellä on pitkä työmatka. Tai nykyään mun työmatka on kyllä alle 20 km suuntaansa, mutta aiemmin useampaankin otteeseen oon tehnyt kokolailla mittavia työmatkoja. En oo niistä kamalasti kärsinyt, jotenkin sitä on osannu käyttää matkat pään tyhjentämiseen työasioista ja päinvastoin, mutta sivullisille asia on kyllä aiheuttanut päänvaivaa enemmän kuin tarpeeksi. Jossakin vaiheessa huomasin ikuiset utelut ja selittelyn paljon rasittavammaksi kuin itse reissaamisen. Tsemppiä työmatkailuun ja toivotaan että kun päästään syksyyn ja talveen, osittainen hoitovapaa muuttuu täyspäiväiseksi äitiyslomailuksi!

Mitähän muuta mun piti..? No ainakin siitä napukasta vielä, että hankalalta sen opettelu kyllä vaikuttaa ja välillä tuntuu että muistikin pätkii siinä että erottais mikä se kiinteän ja pehmeän ero taas olikaan. Henkimaailman juttuja.. Mutta kaikkensa pitää yrittää : )

Ja missähän se Emmi lymyilee?

Ihmettelee

walo

Vierailija
35/76 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki ole tarkoitus poistua pinosta, mutta ei vaan jaksa kauheasti olla koneen ääressä. Sitä tulee tehtyä töissä aika paljon..Kyllä varmaan sitten mammalomalla ja h-hetken lähestyessä häiriköin täällä useammin;-)

Napukkakeskustelua on käyty ja siitä olen ihan pihalla. Päätin joskus, että lämpöjen mittaaminen ja napukan tutkiminen saavan mun osalta olla. Eivät vaan jotenkin istuneet mulle.

Tänään on sitten rv24 tasan ja aamupuntaroinnissa puhkaistu 80kg. Jos sillä kymmenellä pysyis loppuun asti niin bueno.

Vierailija
36/76 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trattis: pahoittelut sulle menkoista!!

Walo: Sama juttu. Mun työmatka on 60 km suuntaansa ja kun sanon sen jollekin, jää kuulijalta suu auki ja alkaa päivittely.. " miten sä viitsit?"

Mutta kun töitä en ole lähempää saanut, pakko jaksaa sahata tota väliä.

vemppa

Vierailija
37/76 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ärräpäät lennelleet, siis ihan sellaiset rumat v.llä alkavat sanat .. Kun viime yönäkään en nukkunut, sattui niin per...leesti varsinkin vas. nivuseen ja tuonne alaselkään mikä säteilee lonkkaan .. Huh huh .. Miehen kansa olen taas kiukutellut, kiukutellut ja kiukutellut .. Ei jaksaisi enää kantaa tätä masua tai sietää kipua, mutta mitäpä sitä ei kestäisi että saa vihdoinkin oman ' murun'

Tiina ollut vilkas tänään ja nuo liikkeetkin aika mahtavia, tuntuu, että neiti todellakin haluaa ULOS jo masusta. No luulen, että ei siihen kauaa enää mene ' toivottavasti ei ainakaan neljää viikkoa' :-)) Masu on pudonnut tuonne alas, ja supisteleekin ihan mukavasti.

Minea ja Trattis pahoittelut sen ikävän eukon saapumisesta !!! Voi voi .. Koittakaa jaksaa ja taas saada voimia uuteen kiertoon.

Wemppa on muuten ihana nicki :-)) Onhan tuo pitkä työmatka kurja, mutta onhan selvääkin selvempää, ettei ketään sitä huvikseen aja, vaan eiköhän se ole tavallaan pakko, jos ei ole töitä tarjolla kodin lähettyviltä.

Ani, pilkki-pietu ja ketäs muu edelleen piinaa .. Ankkis .. Voi helkutti, kun ei millään muista mitään.

Senniinastakin oli kiva taas kuulla ja masasta tietty. Ihanaa, että äiti ja vauva voivat hyvin. Senniina sulla on tullut vähän painoa verrattuna muhun, kun olin viikoilla 24 oli painoa kertynyt ' muistaakseni' n.15kg ..ja nyt olen jo ylittänyt tuon 20kg.

Walo kiitos huolehtimisesta!!! Sinnekin lähetään paljon niitä plussa säteitä.

Ja valdeviina sori, etten muistanut rakenneultraasi :-(( Mutta kiva muistutit, ja kerroit, että kaikki oli hyvin .. Hyvä hyvä ..

Huomiseen, josko olisi parempi päivä. Öitä t. emmi rv-37+

Vierailija
38/76 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntui, ettei ole mitään mistä kirjoittaisi´.

Lueskelin tuossa aikaisempia viestejä ja on ihan pakko kysyä, että missä ihanassa maassa levinia mahtaa majailla? ei oo pakko vastata. Arvasinkin jo että ulkomailla olet kun ei oo tekstissä ääkkösiä. Jossain Välimeren suunnalla ilmeisesti, sen verran olin antavinani itseni ymmärtää muiden viittauksista.

Valdevina: Minä ihmettelin esikoista odottaessani, kun tuolla odotuspalstalla tuntui, että porukoita ultrattiin ihan koko ajan. Täällä meidän kulmilla sai valita joko rakenneultran tai niskapoimu-ultran ja that was it. Minua ultrattiin loppuajasta yhden tai kaksi kertaa extraa kun oli lapsosen liikkeet vähän turhan vähäisiä. Kysyin kerran neuvolassa syytä moiseen, ja rahahan se tietysti on kaiken takana, tai sit sen puute, jos on vaan vähän ultraamista. Tämä terkkari sanoi jotain sikiön lämpötilan nousemisesta aina ultratessa ja sen vaikutuksista sikiöön. En sitten tiedä, siitä on jo kohta kuusi vuotta aikaa.

Minä kyllä ihmettelen edelleen tätä omaa tilaani. Voiko ehkäisyn pois jättäminen kasvattaa mahaa ja tissejä. Vaatteet soi päällä ja rintsikat on jäämässä pieniksi, tätsyä ei näy, mutta kuitenkin viikonloppuna testi näytti negaa. Pitääkö tässä alkaa testailla ihan joka viikko, jos ei tätiä näy?????

On tää kummallista.

Vierailija
39/76 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi että soulsister-Trattis sinäkin jouduit " samaan pöytään" . Olisin niin joutanut yksin tämän karvaan kalkin juoda!

Vaikka on pakko tunnustaa että edelleen uskon kuitenkin että vauvaan on hyvät mahkut eli toivoa en ole heittämässä vielä mäkeen. En osaa oikein itsekään selittää, miksi toivo vielä elää (onneksi!).

Sädetän sulle Trattis kans tätä positiivisuutta ja lämmin lohtuhali vielä päälle.

Voi kunpa olisi Pietulla, Anilla ja muilla piinaajilla parempi onni myötä. Toivon todella. Olisi niin upeeta kun meistä edes joku plussaisi ja pian!

Voi Emmi, sympatiseeraan tosissani täällä. Kun olet noista lonkkasäryistäsi kertonut, elävästi on pulpahtanut mieleen kuopuksen odotuksen tuskaisat loppumetrit. On vaan kerennyt unohtaa jo kun niin kiivaasti kuumeilee moiseen olotilaan vielä kerran. Jaksamista sulle ja pikku Tiinalle.

Täytyypä käydä Alkossa katsomassa josko Valdevina siellä lähtisi piinailupunkuksi tähän kiertoon. Kaikki keinot, taikatempuista lähtien kelpaa;)

Siis on kai mennyt ohi, vai oletko kertonut? Mutta missä ihmeessä asustelet kun pääset joka kerta ultraan, vau mitkä kissanpäivät.

No. Nyt voimia keräämään uuteen yritykseen. Aloittais vaikka nukkumaanmenolla ihmisten aikaan.

Hyvää yötä kaikille!

-minea-

Vierailija
40/76 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yritin Minean edellisen viestin jälkeen siirtyä seuraavalle sivulle 4/5 ja siellä luki jotain, että viesti on siirretty tai poistettu? Onko joku muka kirjoittanut jotain julkaisukelvotonta vai mistä ihmeestä on kysymys...