Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun monessa paikassa käsketään tulla paikalle hyvissä ajoin

Vierailija
05.02.2025 |

Varasin ajan magneettikuvaukseen klo 15.00 ja ohjeissa lukee: saavuthan paikalle 15 min ennen vastaanottoajan alkua. Minkä ihmeen takia ei voi siis ilmoittaa, että vastaanottoaika alkaa klo 14.45?

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran harrastuksessa tuo. Meidän opettaja sanoi, että meillä alkaa tunti siis tasalta mutta pyytäisin että kaikki tulevat paikalle 10 minuuttia ennen, että ollaan varmasti ajoissa. Eli miksi ei voi silloin sanoa, että tunti alkaa 17.50 eikä 18? Siis halusiko hän, että kaikki ovat paikalla 10 minuuttia aiemmin todennäköisesti turhaan, mutta hän voi tulla 17.50-18.05 ja hänen ei tarvitse koskaan kärsiä siitä, että joku  olisi myöhässä?

Mä olin työpaikassa, jossa työvuoro alkoi tasan klo 6, mutta ohjeistuksena oli, että töihin pitää tulla hyvissä ajoin. Koskaan en ymmärtänyt, että miksi ei suoraan vaan ilmoitettu, että työpisteellä pitää olla klo 5.45.

Missä sanottiin että työpisteellä pitäs olla 5.45? Jos siellä pitää olla 6.00 niin silloin ei ala vaatteiden vaihto ja kahvi

Perehdytysohjeissa ja muiden työntekijöiden päissä. Ei siis riittänyt, että on työpisteellä työvalmiina klo 6 vaan piti olla hyvissä ajoin eli käytännössä työaika alkoi 5.45 ja kaikkien oletettiin olevan viimeistään silloin paikalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla