Miten pukeuta/meikata ettei näytä mummolta 56 vuotiaana?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on itsevarmuus, jos täältä kyselee neuvoja niin ei ole itsevarma ja se tekee mummomaiseksi.
Auts
En tykkää ikääntymis muutoksista.
Olen ollut itsevarma 50 vuotiaaksi asti.
Nykyään mahdollisuus saada työpaikka tai uusi parisuhde katoavat, koska...........
Rummun pärinää.....en ole itsevarma?
Nohuh huh
Exkaunotar56v
Eikö esim potkut työpaikasta yli 50v syö itsevarmuutta?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Minihameet
Terkuin
Exairasamulin
Verkkosukkahousut ja stilettikorot vielä tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Päärsvakolegginsit ainakin nuorentaa.
Saapasjalkakissa-polvisaappaat vielä tuohon.
Ei nyt mitään laittautumista tai pynttäytymistä. Se esineellistää sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet? Pukeutua?
Terkuin
Bianca censor
Ai pukeutuu kokovartalosukkahousuihin?
Jos on Exkaunotar niin ei mitään ole tehtävissä, yritä nyt edes vanheta arvokkaasti.
Meikata ei pidä liikaa. Hyvin hyvin naturelli meikki on paras. Korostaa hieman huulia tai silmiä. Klassiset ripsilisäkkeeet voi olla ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Meikata ei pidä liikaa. Hyvin hyvin naturelli meikki on paras. Korostaa hieman huulia tai silmiä. Klassiset ripsilisäkkeeet voi olla ihan ok.
Kiitos:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 70 v mummo ja pukeudun vartalonmyötäisiin trikoihin, silkkipaitaan ja korsettivyöhön, sekä kengissä korkoa vähintään 7 cm. Meikki on musta kajal, mustaa ja harmaata luomiväriä sekä mustaa ripsiväriä, tummanpunaista huulipunaa. Joten älä pukeudu näin, jos et halua näyttää mummolta.
pois tuo musta, paitsi jos haluaa näyttää 'räväkältä'.
Minulla on vaatteina farkut, villapaita ja tähän aikaan vuodesta talvitakki, mustat kengät, vyötäröön asti ulottuvat hiukset joita ei siis ole leikattu yli viiteen vuoteen, ja leukaparta. En uskoakseni näytä mummolta näin 56-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vaatteina farkut, villapaita ja tähän aikaan vuodesta talvitakki, mustat kengät, vyötäröön asti ulottuvat hiukset joita ei siis ole leikattu yli viiteen vuoteen, ja leukaparta. En uskoakseni näytä mummolta näin 56-vuotiaana.
Ai niin: en meikkaa. Eikä onneksi meikkaa pari vuotta itseäni nuorempi vaimonikaan, vaikka juuri tuli mummoksi.
En tiedä. Olen 67 ja näytän mummolta, asun mummonmökissä. Kivaa on!!!
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinin tyyliin.
Samariinin tyylissä tärkeintä on käsveskassa kannossa oleva ISO jauhopussi, josta saa linkkuja isommankin possen pitämiin piripolkka-tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Unohda:
talvisaappaat
Itse kudotut myssyt ja lapaset
kamalat villasukat
musta toppatakki
Mikä ihme talvisaappaissa on vikana? Tennaritko mieluummin talvikeleillä?
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on itsevarmuus, jos täältä kyselee neuvoja niin ei ole itsevarma ja se tekee mummomaiseksi.
Mummot ovat useinkin hyvin itsevarmoja eivätkä pukeudu av-ohjeiden mukaan
Älä missään nimessä hairahdu kasvisruokavalioon tai laihdutuspistoksiin. Näytät varmasti kuusikymppiseltä jo nelikymppisenä. Jointitkin vanhentaa huomattavasti.
Minkä takia ei saa näyttää mummolta? Häh?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Olen 67 ja näytän mummolta, asun mummonmökissä. Kivaa on!!!
Jeeee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan ehdotuksia vastaan.
Vaatekoko:S
Pituus:170
Pitkät hiukset
C-kuppi (ei roikkuva)
Ei silmälaseja
Ei roikkuvaa leukaa.
Exkaunotar56v
Tämä on normi vartalo vielä 20-30v
Miksi alapeukut?
Ap
Pituus 170 on 5-6 cm yli yli keskipituuden, ja keskikoko on M. Oli myös 20-30 vuotta sitten.
Minä haluan näyttää samalta kuin 40 vuotiaana...edes kropastani.
En käytä huumorikorvakoruja.
Kuvailit juuri kaiken mitä en halua.
Exkaunotar56v