Miten pukeuta/meikata ettei näytä mummolta 56 vuotiaana?
Kommentit (64)
Olen 70 v mummo ja pukeudun vartalonmyötäisiin trikoihin, silkkipaitaan ja korsettivyöhön, sekä kengissä korkoa vähintään 7 cm. Meikki on musta kajal, mustaa ja harmaata luomiväriä sekä mustaa ripsiväriä, tummanpunaista huulipunaa. Joten älä pukeudu näin, jos et halua näyttää mummolta.
Suomalaisten pitäisi matkustaa Ranskassa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen hakeutumista hoitoon. Joka viikko sama pakkomielteinen aloitus.
Vanhenen
Se ei saa harmittaa?
En minä 50v edes tiennyt palstan olemassa olosta.
Oletko sinä palstan jäsen numero 5????
Ap
Mieshormoonia ,leikkaa hiukset ja kasvata parta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 70 v mummo ja pukeudun vartalonmyötäisiin trikoihin, silkkipaitaan ja korsettivyöhön, sekä kengissä korkoa vähintään 7 cm. Meikki on musta kajal, mustaa ja harmaata luomiväriä sekä mustaa ripsiväriä, tummanpunaista huulipunaa. Joten älä pukeudu näin, jos et halua näyttää mummolta.
Kiitos tästä:)
En ole käytä punaista huulipunaa/mustaa kajaalia.
En käytä tunikoita/silkkipaitoja.
Kuullostaa 90-muodilta?
Kreppaatko hiukset?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä minä minä
Ok
Mitä sinulle kuuluu?
Onko sulla kaikki hyvin?
Exkaunotar56v
Päärsvakolegginsit ainakin nuorentaa.
Tärkeintä on itsevarmuus, jos täältä kyselee neuvoja niin ei ole itsevarma ja se tekee mummomaiseksi.
Olen 58 hieman ylipainoinen. En osaa sanoa pukeudunko mummosti vai vähemmän mummosti mutta itse tykkään käyttää monenlaisia värejä ja pukeutua oman fiiliksen mukaan, mutta toki samalla myös tilanteen mukaan. En yritä pukeutua väkisin nuorekkaasti mutten myöskään ajattele että ikä toisi mukanaan pakkoa pukeutua johonkin "univormuun". Oma tyylini on varmaan aika vaihteleva, harvemmin bling bling, enemmän semmoista luonnonläheistä ja esimerkiksi töihin tai joihinkin tilaisuuksiin mennessä hieman meikkiä ja hiusten laittoa vaikka hiustenkin suhteen olen laiska. Toistaiseksi olen värjännyt alkavat harmaat hiukse pois, mutta kyllä niillekin pitää jossain vaiheessa antaa mahdollisuus olla olemassa.
Hymy on usein hyvä lisä vaatetukseen. ;-) Käytän myös koruja, erityisesti näyttävämpi korvakoruja joissa on usein myös huumoria.
Jokaisen kuitenkin kannattaa kuunnella itseään eikä puristaa itseään muiden määrittelemään muottiin.
Vierailija kirjoitti:
Mieshormoonia ,leikkaa hiukset ja kasvata parta.
Tajusin..nauru pääsi:)
En ole trans
Exkaunotar56v
Ryhti on tärkein. Ja askeltaminen. Katse ei saa olla väsynyt, vaan elämälle utelias, kiinnostunut.
Ihminen on sen ikäinen kun on. Ei sitä mikään muuksi muuta. Fakta vain.
Miksi pitäisi välttää näyttämästä mummolta? Jos mun ulkonäkö ei ole ongelma mulle, miksi se olisi sitä kenellekään muulle?
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on itsevarmuus, jos täältä kyselee neuvoja niin ei ole itsevarma ja se tekee mummomaiseksi.
Auts
En tykkää ikääntymis muutoksista.
Olen ollut itsevarma 50 vuotiaaksi asti.
Nykyään mahdollisuus saada työpaikka tai uusi parisuhde katoavat, koska...........
Rummun pärinää.....en ole itsevarma?
Nohuh huh
Exkaunotar56v
En voi meikata, koska minulla on rasvainen iho ja meikit ovat kohta söhryiset. Alle 60-v leikkautin roikkuvat yläluomet ja yli 70-v pigmentoitiin kulmakarvat. Olen tyytyväinen, vaikka kaunotar en ole koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Okei, huh, mulla ei ole korsettivyötä, en siis näytä mummolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä minä minä
Ok
Mitä sinulle kuuluu?
Onko sulla kaikki hyvin?
Exkaunotar56v
Miksi alapeukut , olin empaattinen?
Eikö kelpaa?
Ap
Montako tuntia päivystät joka päivä?