Uimahallissa oli nainen jonka uimahousuista tursusi hirveä puska
Kommentit (45)
Miehillä on ainakin 10 x enemmän karvoja ja pidempiä. Sekö ei ole ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on uimapuku tai bikinit, ei uimahousuja.
Bikineissä se alaosa on uimahousut!
Ei ole. Se on bikinien alaosa.
Nolotti kun pieni poikani sanoi minulle että "iskä, tuolla naisella on iso alaparta". Ap.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi jöpöttämään
Olet siis tosimies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastauksista päätellen moni tunnisti itsensä jo otsikosta :D
Sheivaan itse posliiniksi, mutta pidän silti moukkina ja pahasti jäl keen jää nei nä tällaisia aloituksia tekeviä lapsukaisia.
Kuinka usein sheivaat ennen kuin sänki alkaa tunkea? Mitä voidetta käytät genitaalialueille koska jatkuva sheivaaminen aiheuttaa erilaisia vaivoja?
Vierailija kirjoitti:
Nolotti kun pieni poikani sanoi minulle että "iskä, tuolla naisella on iso alaparta". Ap.
Huonosti olet kakarasi kasvattanut. Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Nää on söpöjä oikeastaan. Yksinäinen ap larppaa mielikuvitusmaailmaa, jossa hänellä on pieni poika. Tosin se taitaa myös aina mielikuvitushakata sitä mielikuvitusvaimoaan, ja sillä vaimolla on ties mitä outouksia, kun aina keksii niitä "akka otti selkään tatuoinnin Puttinin naamasta" aloituksia myös.
Mutta noi unelmat pikkupojasta. Antaa apn unelmoida perheestä, se ei maksa mitään. Oikeaa hän ei koskaan saa.
Hygieenistä on, kun pesee itsensä säännöllisesti. Pätee ihan kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten? En ala jonkun ääliön takia karvojani ajelemaan. Ne on mun henkilökohtaista omaisuutta ja voisit siirtää sen katseesi vaihteeksi omiin genitaaleihisi
Näin uimahallissa miehen jonka parrasta olisi riittänyt karvoja ainakin kymmenen naisen tuheroon.
Vierailija kirjoitti:
Miesten uimahousujen lahkeet on polviin saakka.
Niitä kutsutaan shortseiksi, ei uimahousuiksi.
Vika on uimapuvun mallissa, ei naisessa. Tuo alakarvojen raakkaaminen on luuonnotonta. Raakkaaminen aiheuttaa pieniä haavoja jotka tulehtuvat. Epähygieenistä.Toivottavasti jatkossa saadaan kunnollisia uimapukuja. Nuo takapuoli paljaanakin talvisessa uimahallissa kulkevat näyttävät luonnotomilta.Myös monien kampaajien hommat ovat muuttuneet inhottaviksi, kun sokeroivat ihmisten alapäitä,
Kasvava trendi. Miksi nainen sheivaisi vain itseään varten, kun dildoa ei karvat kiinnosta.
Pitäisikö naisten ajella päätkin kaljuksi, että olisi AP:n mielestä hygieenistä?
Ihan kuin sillä karvan kasvupaikalla on väliä. Ihmisillä kasvaa karvaa genettisistä syistä siellä missä sitä tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, esimerkiksi minä. Ennen sheivasin miestä miellyttääkseni, sitten tuli jatkuvia karvatuppitulehduksia ja lääkäri ehdotti jätä sheivailu pois. Ja niinpä annoin puskan kasvaa, iho parani, enkä ikinä enää kenenkään miehen vuoksi ala karvojani ajeleen. Etsiköön lapsipimppinsä muualta, pervot.
Ihana kusinen muffinssi isoilla welhonhiha häppiksillä. Olen rakastunut.
Uimahallit ylipäätään on jotenkin pervoja paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sheivaan itse posliiniksi, mutta pidän silti moukkina ja pahasti jäl keen jää nei nä tällaisia aloituksia tekeviä lapsukaisia.
Kuinka usein sheivaat ennen kuin sänki alkaa tunkea? Mitä voidetta käytät genitaalialueille koska jatkuva sheivaaminen aiheuttaa erilaisia vaivoja?
Sheivaan n. kerran viikossa, eli kyllä se sänki alkaa jo näkyä ennen seuraavaa sheivausta. Karva on hentoista ja vaaleaa, eli ei sellaista pistelevää sängelläkään. Minulle ei aiheuta mitään iho-ongelmia.