Uimahallissa oli nainen jonka uimahousuista tursusi hirveä puska
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on uimapuku tai bikinit, ei uimahousuja.
Bikineissä se alaosa on uimahousut!
Se oli varmaan minä. Koeta elää sen asian kanssa ja olla tuijottelematta muiden genitaaleja
Hyvä keino saada tilaa altaaseen :D
On. Se karvoitus suojaa sukupuolielimiä, siksi aikuisille ne kasvavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on bikinin alaosa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei o. Sivusta.
JA W_TUT OLI. Ethän sinä skitsofreenikko uskalla kopistasi ulos, saati uimahalliin!
Ei niitä karvoja ennenkään ajeltu, miksi nykyään pitäisi? Keskity vaan omiin karvoihisi tai aivojesi vajaatoimintaan!
Miesten uimahousujen lahkeet on polviin saakka. Vielä tuuheampi puska siellä piileskelee. Yök.
Entä kun miehellä on karvoja rinnassa selässä, reisissä, pakaroissa...? Johan tukkeutuu altaan suodattimetkin.
Mulla on ryijy napaan asti.
Ritva
No onhan se vähän epäesteettistä, kun joillakin naisilla karvoitus kasvaa ihan reisissä asti, eivätkä millään tavalla siisti karvoitustaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ryijy napaan asti.
Ritva
Mulla kaulaan asti.
Reijo
Vastauksista päätellen moni tunnisti itsensä jo otsikosta :D
Jos olisi kyseessä uimapuku, se varmaan olisin mä. Pidä ap huoli omasta puskastasi. Mulla on paremoaakin tekemistä kuin sheivata.
Kuka nainen vielä nykyään ajelee alapäänsä? Se aika meni jo. Enää ei haluta miellyttää pervoja miehiä jotka haaveilee karvattomista plluista.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vähän epäesteettistä, kun joillakin naisilla karvoitus kasvaa ihan reisissä asti, eivätkä millään tavalla siisti karvoitustaan.
Miehistä puhumattakaan. Joillain miehillä kasvaa karvoja joka suuntaan. Ei pelkästään reisiin. Yök.